• Zyn hier nog gothics op Quizlet?
    Of alto's,metalheads ofzoow?

    Ik vind het best raar om zo van jezelf te zeggen van; ja ik ben een metalhead of alto.

    OT; Maarja, ik luister wel veel metal en ik heb gewoon mn eigen stijl.. Weet niet waar het onder valt ofzo.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik vind het best raar om zo van jezelf te zeggen van; ja ik ben een metalhead of alto.

    OT; Maarja, ik luister wel veel metal en ik heb gewoon mn eigen stijl.. Weet niet waar het onder valt ofzo.

    Indd.
    Ik werd de wannaB emos al zat, en nu komen er ook wannabe gothics enzeu.

    Ik heb gewoon me eigen style. ;3

    Blyf gwn jezelf in plaats je onder een categorie te vernoemen xD


    Lalalalalalalala.

    Ik heb gewoon mijn eigen styl ;)


    You can't touch music but music touch you

    ik weet niet of ik een metalhead ben >.< geen gothic tenminste n_n


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    own style!


    http://dwergiie.blogspot.com/

    own style!


    ikku hetzwelfde!

    ik kleed me wel best wel Gothic maar eerst was ik emo en nu wil ik visual kei worden!


    take me away

    ik kleed me als een emo (ongeveer, heb ook wel es ''gewone'' kleren aan, meestal wel zwart of rood) en luister veel TH, maar ik snij nii in mezelf. ik schrijf wel gedichten, meestal droevig, ben ik dan een ECHTE emo of toch wat anders???


    herinner gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag

    Ik ben mezelf

    Zeer moderne eigen urban stijl :D.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Eigen stijl!!! ken wel echte emo's en die waren al zo voor ide kak emo rage

    euh oké, er werd gevraagt of hier gothics etc zijn, en nu gaat iedereen verkondigen wat hij/zij wel of niet is.
    Dat was de vraag toch heulemaal niet? =_=;;;

    ja er was een gothic op quizlet ze hete livingdead maar heeft haar acount weer verwijdert


    you will be my forever and ever.....

    Ik heb ook myn eigen styl,maar ik wil gwn weten of er ook iets anders dan emo's op Quizlet is.
    Want ik zie byna alleen emo's