• Tokio Hotel verliest steeds meer succes. Nu is er zelfs een topic dat Tokio Hotel saai word.. dat begint bij mij ook stilaan te komen. Ze moeten nieuwe liedjes schrijven!!! Anders durf ik te wedden dat ze over een jaar weer helemaal uit zijn
    :( en dat wil ik niet

    Ze zijn op tour en Bill zijn stem enzo dan is het toch nogal moeilijk om in die tijd nieuwe songs te maken maar er komt wel een nieuw album voor zover ik weet Don't jump zou namelijk het volgende album worden!


    I do not hook up.

    Nou en? Sorrty als dit hard overkomt maar het kan mij geen ene fuck boeie. Ik ben fan van hun, en hun muziek, en of andere mensen dat ook zijn, zal me een worst wezen! Ze zijn al bezig met hun nieuwe album dus wat kunnen ze nog meer doen? ;)


    BAM!

    Hun muziek boeit me nu al meer dan en jaar, dus deze paar maanden kunnen er dan ook nog wel bij! :P
    Ze zouden in mei met en nieuw album komen,maar door Bill's operatie enzo kan dat niet doorgaan en is het uitgesteld naar, als het meezit, het einde van dit jaar. Gewoon nog ff wachten he?! Geduld hebben! :)
    En trouwens, ik vind dat mensen daar maar begip voor moeten hebben. Bill, en de rest van TH trouwens ook, heeft dit ook niet gewild. Het is allemaal heel plotseling gekomen. En nu hebben ze het heel druk en geen tijd :S Helaas, maar het is zo...


    Träume sind wirklich!!

    Maar als we nu lang op nieuwe liedjes enzo moeten wachten...
    Dan is het als er eentje komt toch des te leuker! :)
    Dan wordt ons lange wachten beloond! :P


    Träume sind wirklich!!

    Jah, en hoevaak heeft Bill zijn excus niet aan geboden terwijl hij er niks aan kan doen? In zijn 1e intervieuw waar ie al weer aan 1 stuk door ratelt begint ie alweer te zagen over zijn fans! Bill voelt zich hartstikke schuldig en nu ga jij ook nog eens zagen dat er maar weinig nieuwe songs komen en inderdaad het nieuwe album kwam al in mei maarja nogal moeilijk als je een operatie moet voor je stem he kan je ook geen nummers in zingen en dan nog 10 dagen stil; zijn en 2 a 3 minutjes voorzichtig praten en op logopedie voor stem oefeningen zoo moeilijk he? Dan kan je dus geen album gaan maken!

    Hier link naar dat intervieuw;

    http://nl.youtube.com/watch?v=H70Gcc3RUeE


    I do not hook up.

    Jah, en hoevaak heeft Bill zijn excus niet aan geboden terwijl hij er niks aan kan doen? In zijn 1e intervieuw waar ie al weer aan 1 stuk door ratelt begint ie alweer te zagen over zijn fans! Bill voelt zich hartstikke schuldig en nu ga jij ook nog eens zagen dat er maar weinig nieuwe songs komen en inderdaad het nieuwe album kwam al in mei maarja nogal moeilijk als je een operatie moet voor je stem he kan je ook geen nummers in zingen en dan nog 10 dagen stil; zijn en 2 a 3 minutjes voorzichtig praten en op logopedie voor stem oefeningen zoo moeilijk he? Dan kan je dus geen album gaan maken!

    Dat intervieuw heb ikook gezien!
    Ik was zo ontroerd :S
    Hij begon meteen Sorry te zeggen enzo, terwijl ik gewoon aant huilen was van vreugde omdat hij weer kon praten! :) Toen dacht ik van: Nee, Bill je bent helemaal niet arrogant en je hebt helemaal geen steralures zoals sommige beweren. :S
    Mensen met steralures beginnen zich niet meteen te verontschudigen in hun eerste intervieuw in een lange tijd! (H)


    Träume sind wirklich!!

    Hij was zo snel aan het praten, ik heb hem twee keer moeten luisteren voordat ik echt verstond wat hij bedoelde.
    Maar dat kwam waarschijnlijk ook omdat ik helemaal hyper en emotioneel was. :P


    Träume sind wirklich!!

    Jah, dat had ik dus ook en ik vond dat dus zo lief(H) Ik zat ook te huilen omdat ik dat dus zoo mooi vond Bill kon weer praten en bood meteen zijn excus aan.(H) En dan gaan ze hier zeuren dat ze met niks nieuws komen maar dat is logisch na een OP ...


    I do not hook up.

    Tom had ook wel gezegd in het officiele THblad nr. 2 dat ze bezig waren met nieuw materiaal en dat ze ons niet eeuwig zouden laten wachten dus ik denk dat er eind dit jaar/begin volgen jaar wel weer nieuwe liedjes zijn.

    Weetje mensen , als je eens een echte fan bent ga je niet zomaar geen fan meer zijn en sommige mensen doen dat wel..dat vind ik erg!! Tokio Hotel IS GEWOON DE MAX!!!!
    XXXXXXXXX


    I changed.

    Ik denk t ook, maar in september of december komt het nieuwe duitse album van hun..(A)


    My fairytail stinks, does yours?


    Ze zijn heus niet over een jaar "uit".
    Trouwe fans blijven Tokio Hotel trouw.


    I recycle my thoughts.