• Like mijn broer die is 22 jaar oud. En hij vind het dus egt leuk om mij uit te schelden. Hij zegt dan; Teve. Hoer. Slet.
    But, ik weet wel dat het om te lachen is en dan zeg ik zo trg; kakhoofd, klootzak.

    Is jullie broer of zus ook zo? [/verwacht veel; 'nee']

    Oeh! Jaa, en hij is pas 11..

    neen mijn broer is totaal niet zo!


    I need you like a heart needs a beat

    Nee. Helemaal niet.

    Mijn zusje vind het wel leuk om mij 'Huppel' te noemen, die andere (3 jaar) zegt vaak 'shitterdeshit' x'] Ik denk niet dat ze het lef ebben om echt te schelden tegen mij.

    MIJN ZUSJE IS NOG ERGER!
    daS DE DUIVEL SELF, SIJ VERPEST MIJN LEVEN EN GOOIT MET ALLES WAT LOS EN VAST SIT wat bijhoorlijk pijn kan doen EN SE SLAAT TE HARD! EN SE SGELD TEVEEL EN SET MIJN MOEDER ALTIJD TEGEN ME OP DIE MIJ AL NIET MAG EN DAN WORD ALLES HIER KUT EN JANK IK MEZELF WEER IS IN SLAAP `!!!!!!!!!!!!!
    MIJN ZUSJE is .. egt ERG!

    *srry moest der even uit*


    Crack a bottle

    nee mijn zus zeurt alleen heel veel van doe dit doe dat en ze zeurt ook de hele tijd er over dat ik fan ben van th en dat ik zwarte nagelak heb en so ik woord er egt gek van :S


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Heb geen broer. 2 halfzussen: een woont in amerika, een in turkije. Like, daar heb je veel aan :']
    Mijn vriend [inmiddels ex] noemde me graag emo.


    No growth of the heart is ever a waste

    JAJAJAJAJA.
    HEB VANDAAG EEN SUPER GROTE RUZIE GEHAD MET HEM =S
    X3

    mijn zusje is wel lief (naja af en toe dan)
    heb niet egt veel last van haar, we leven egt ontzettend langs elkaar (en zij is nooit thuis^^)


    I am an idiot, I move.

    MIJN ZUSJE IS NOG ERGER!
    daS DE DUIVEL SELF, SIJ VERPEST MIJN LEVEN EN GOOIT MET ALLES WAT LOS EN VAST SIT wat bijhoorlijk pijn kan doen EN SE SLAAT TE HARD! EN SE SGELD TEVEEL EN SET MIJN MOEDER ALTIJD TEGEN ME OP DIE MIJ AL NIET MAG EN DAN WORD ALLES HIER KUT EN JANK IK MEZELF WEER IS IN SLAAP `!!!!!!!!!!!!!
    MIJN ZUSJE is .. egt ERG!

    *srry moest der even uit*

    jij niet wenen moeten *stapt in Tom zijn caddilac en scheurt naar het huis van Ash* *ontvoerd Ash en vermoord haar zusje*

    (...)
    jij niet wenen moeten *stapt in Tom zijn caddilac en scheurt naar het huis van Ash* *ontvoerd Ash en vermoord haar zusje*


    Ik hb me danksij me ma vroeger ook gesneden ><
    en mijn alleen maar om mijn zusje ,, omdat zij me ma altijd kwaad maakt en mn moeder dan alles op mij afreageert ><


    Crack a bottle

    Mijn broer van 22 als hij tegen me spreekt is het inderdaad zoiets, of is het om mij belachelijk te maken x'D
    Mijn andere broer die is autistisch dus daar ehb ik niet zo'n last van.
    Mijn tweelingzus daarentegen, die beledigt mij ook wel ens hoor, maar bij haar neem ik het vel minder kwalijk dan bij mijn broers^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Nee
    Mij broer wordt over 2 weken (14 november) 18
    En wij houden van elkaar!!xD

    myn zusje van 6 jaar scheld me ook wel is uit
    maar valt wel mee
    ze praat me pa heel erg na
    hy zegt TokioSukkels en TokioHomo`s
    en dan zegt ze ook en blablabla
    & met kert myn konijn op eten
    dat zegt ze nu ook o.o


    Vampire Heart.

    Ja, mijn broer is pas 13. maar hij scheld me niet echt uit, maar hij irriteert me gewoon heel hard op sommige momenten ><


    Listen to what we're not saying..