• Ja, ik heb zojuist voor het eerst helemaal in mijn eentje een vakantie geregeld voor mij en mijn beste vriendin! Het is helemaal goed gegaan en aangezien ik geen hulp heb gevraagd en het de eerste keer was, ben ik nu best trots op mijzelf en bovendien is de aanbetaling ook betaald met mijn eerste eigen verdiende salaris bij de Mac :Y)
    -ik ben altijd heel zenuwachtig als ik dit soort dingen alleen doe, omdat ik bang ben dat ik het fout doe en ik wilde mijn vreugde dat het goed is gegaan even delen. Sorry voor dit nutteloze topic.

    Dus, waar zijn jullie vandaag trots op?


    Happy Birthday my Potter!

    Da's idd altijd fijn toch als je weer iets nieuws zelf kan (:

    Ik ben trots op mijn vriendin en haar harde werken voor de examens!
    @Illwill dus: Nog even volhouden schat! Je bent er bijna vanaf!


    It's high noon.

    Tof! Gaan jullie naar het buitenland?

    Ik ben vandaag nog nergens trots op. Eerst maar eens zorgen dat ik uit bed kom :')

    Leuk!
    En ik ben vandaag nog nergens trots op, en dat gaat ook niet gebeuren denk ik. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Wat leuk! :D:D
    Alvast veel plezier! :P

    Ben nog niet trots.
    Ben pas trots als ik durf te vragen aan een winkel of ze personeel nodig hebben of dat ik een sollicitatiebrief mag XD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Eichen schreef:
    Tof! Gaan jullie naar het buitenland?

    Ik ben vandaag nog nergens trots op. Eerst maar eens zorgen dat ik uit bed kom :')


    Nope, Terschelling. We zijn allebei nog niet zo rijk :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Nope, Terschelling. We zijn allebei nog niet zo rijk :Y)


    Terschelling is ook geweldig! Ga ik ook heen deze vakantie (:

    Cool. Ik ben ook met een vriendin op vakantie gegaan met ons tweeën en ik had de trein geregeld en zij het hotel en dat is allemaal ook goed gegaan. Waarom zou het eigenlijk niet goed gaan? Bij de meeste dingen staat allemaal precies wat je moet doen en kan er weinig fout gaan. Wel zou ik nog even kijken naar eventuele reisverzekering, maar de meesten hebben dat standaard meeverzekerd, denk ik. Ik wist toevallig dat mijn ouders dat hadden.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Rider schreef:
    (...)

    Nope, Terschelling. We zijn allebei nog niet zo rijk :Y)



    Jullie hadden ook kunnen kijken voor een bus reis naar het buitenland. ik ga voor 70 euro 4 dagen naar praag :)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    maar anyway veel plezier :D


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Leuk!

    Ik ben vandaag trots erop dat ik voor mijn herkansing boekhouden (wat ik niet kan) een 7.3 heb gehaald!

    Oeh awesome! ^^
    Ik hoop dat ik vandaag trots op mezelf kan zijn na het tentamen dat ik straks moet gaan maken, maar ik betwijfel het. :')


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ah tof!
    Dat ik bijna klaar ben met mijn stageverslag? Rotwerk om alles te ontwerpen.


    To infinity and beyond •

    Yokubo schreef:
    (...)


    Jullie hadden ook kunnen kijken voor een bus reis naar het buitenland. ik ga voor 70 euro 4 dagen naar praag :)


    Ja, maar dat soort steden tripjes hebben we de laatste jaren ook al de hele tijd met school gedaan, dus leek ons een jongerencamping op Terschelling een beter idee. Daar hadden we meer behoefte aan.

    @Manon
    De verzekeringen zijn ook allemaal geregeld. Daar had ik al aan gedacht ^^ Moet alleen nog even kijken welke tijd we de boot vanaf Harlingen en terug het best kunnen nemen, want dat kan je ook van tevoren regelen en reserveren. Alleen daarvoor moest ik eerst de papieren hebben die ik nu heb, want daarop staat vanaf hoe laat we de tent mogen opzetten en hoe laat die weer afgebroken moet zijn.

    @Trotse mensen
    Vet goed allemaal! Ik ben ook trots op jullie _O_


    Happy Birthday my Potter!

    Een weekje geleden heb ik ook samen met een vriendin een vakantie geboekt op het reisbureau naar Parijs, voor 5 dagen met onze meidengroep. Super leuk haha en het voelt natuurlijk als een hele verantwoordelijkheid. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Onwijs vet! Ik wens jullie heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier!!! :3


    Ik ben trots omdat ik Take Five van Dave Brubeck onder de knie heb. :Y)

    [ bericht aangepast op 18 juni 2014 - 12:34 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •