• Ik weet niet of dit topic op de goede plaats staat. Zo niet dan verplaats het maar, sorry voor de overlast. (Ik kon geen recente topics vinden)

    Vroeger had ik een paar penvrienden, mensen waarmee ik echte brieven schreef. Uiteindelijk wilde iedereen gaan mailen/msn-en. Onder andere hierdoor liep het contact stuk wat ik erg jammer vind.

    Nu na zoveel jaar wil ik weer echt gaan schrijven. Na de kerstkaartenswap merkte ik dat mijn liefde voor post nog altijd bestaat. Dus wil ik weer gaan schrijven met iemand maar weet niet goed waar ik moet beginnen met zoeken.

    Ik wil graag iemand van rond mijn leeftijd. +/- 18 t/m 25 jaar.
    Binnen Nederland.
    En het liefst via een website waar ik niet voor moet betalen. (Stel dat het niet werkt dan vind ik het zonde geld.)

    Weet iemand een goede website?

    Thanx voor het lezen :)


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Als je op Google gewoon zoekt op "penvrienden" kom je op allerlei sites uit. Ik weet dat een klasgenoot van mij oop via die sites met mensen heeft geschreven. Via deze site kan zoeken binnen jouw leeftijdscatagorie en binnen een land naar voorkeur.

    En wat leuk dat je weer verder gaat met schrijven! Ik vind schrijven met de hand ook erg leuk en ik snap dat je dat graag weer wilt. Succes met zoeken en hopelijk komt er wat uit!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Thanx ik ga het proberen :)


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Dat heb ik lang geleden ook gedaan. Ik zou het wel weer willen doen.

    Deze story bestaat uit vriendenoproepjes. Volgens mij zitten er ook een paar bij die het per post leuk zouden vinden om contact te houden, dus je zou eens kunnen kijken.;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    xMissmarije wat zoek je voor iemand?


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Ah jammer, ik ben van België


    16 - 09 - '17

    xMissMarije schreef:
    Dat heb ik lang geleden ook gedaan. Ik zou het wel weer willen doen.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Hedeby schreef:
    Als je op Google gewoon zoekt op "penvrienden" kom je op allerlei sites uit. Ik weet dat een klasgenoot van mij oop via die sites met mensen heeft geschreven. Via deze site kan zoeken binnen jouw leeftijdscatagorie en binnen een land naar voorkeur.

    En wat leuk dat je weer verder gaat met schrijven! Ik vind schrijven met de hand ook erg leuk en ik snap dat je dat graag weer wilt. Succes met zoeken en hopelijk komt er wat uit!


    Die site is echt geweldig, heb me vandaag aangemeld en ik vind dat er echt een hele leuke sfeer hangt!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    ondertussen heb ik me wat meer erin verdiept en heb een paar mensen leren kennen via snail-mail.
    Dus voor mensen die zoeken. Dit is ook wel een fijne website :)


    The thing you do mean something to people -Ncis