• Hoi allemaal!

    Omdat ik redelijk nieuw nog ben op Q wist ik eerst helemaal niet dat columnist nog een functie extra was. Vond het eigenlijk wel jammer, want het leek me ook wel leuk om er af en toe eentje te schrijven... Hoe dan ook, ik ben eens gaan zoeken en kwam erachter dat het al wel een jaar geleden was sinds er nieuwe columnisten zijn aangesteld. Dus ik vroeg me eigenlijk af, om de hoeveel tijd wordt er weer zo'n ''wedstrijd/verkiezing'' gehouden?


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Er zit geen precieze tijdspanne tussen, als de oude stoppen en er te weinig zijn worden er automatisch nieuwe gevraagd.


    Queer zijn is gewoon alles

    Oh, oke! Thanks!


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    We zijn momenteel met 6 columnisten, dat is genoeg. =)
    Zeker als je weet dat we in 2011 begonnen zijn met 7. En nog maar 1x 7(dacht ik) terug bij aangeworven hadden omdat we opeens nog maar met 3 ofzo waren. =P

    Je kan wel steeds oefenen in een story. Tegen dat het verkiezingen zijn, dan ben je helemaal getraind om mee te doen. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury