• Hej,

    Om de ene of andere reden heb ik nood aan iemand die de passie schrijven deelt. Liefst iemand die ook fan is of toch tenminste de jongens van one direction en 5SOS kan appreciëren. De persoon waarmee ik ongepubliceerde verhalen altijd deelde, de mening vroeg en me tips gaf en ideetjes, laat me momenteel wat vallen en ik heb iemand nodig die dus wel open staat om dit te doen.

    Als je zo iemand bent, en je bent niet van plan om dingen te stelen ofzo, dan mag je me een pbtje sturen. Misschien klinkt dit belachelijk maar ik heb gewoon iemand nodig die me een beetje bevestiging geeft.

    EDIT Ik bedoel inderdaad iemand die beide bands apprecieert en het gaat niet om co-writting. Het gaat om verhalen laten nalezen, en tips voor eventuele dingen die nog kunnen gebeuren, of die het beter zouden maken en tips wat de schrijfstijl betreft.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2014 - 17:11 ]

    Ik heb alleen iets met de jongens van One Direction en ik wil best wel. Alleen weet ik niet of je per se iemand zoekt die beide bands apprecieert?


    16 - 09 - '17

    Als je bedoelt atory ideen uitwisselem dan mag dat. Ik ben big direction en ken 5sos ook wel al niet geweldig. Maar als je bedoel echt een story schrijben dan haak ik af ivm drukte.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ken beide bands, One Direction wel wat beter dan 5SOS, en vind ze ook beide erg leuk (:
    Met tips etc wil ik je dan ook best helpen!

    [ bericht aangepast op 18 juni 2014 - 17:15 ]


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Ik wil je best helpen. Ben nu langzaam aan 5sos aan het ontdekken en Ons Direction is mijn favoriete band. Maar ik kan niet beloven dat ik altijd alle fouten zie.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2014 - 18:37 ]


    Physics is awesome

    Ik vind 5SOS leuker dan 1D. Maar over allebei vind ik het prima :Y)


    wat was dit ookalweer

    You're always welcome (:


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    xiheartharry schreef:
    Ik ken beide bands, One Direction wel wat beter dan 5SOS, en vind ze ook beide erg leuk (:
    Met tips etc wil ik je dan ook best helpen!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!