• Ik volg al een lange tijd twee podcasts: Welcome To Nightvale en We're Alive - A "Zombie" Story Of Survival Maar die laatste is nu afgelopen en de eerste update eens per twee weken. Dus moet ik op zoek naar nieuwe podcasts om mijn honger te stillen. Nu dacht ik : 'Ik kan heus niet de enige zijn op Q die naar podcasts luistert'.
    Is er nog iemand die af en toe naar podcasts luistert en wat aanraders heeft voor me?


    Ex astris, sciencia

    Iemand die Welcome to Night Vale luistert! Mocht je ooit zin hebben om over Cecil's furry pants te praten of de Glow Cloud the vereren, dan staat mijn gb wijd, wijd open, want ik ken veel te weinig mensen die snappen wat er zo geweldig is aan Night Vale. :9~

    Ik moet wel toegeven dat ik verder eigenlijk niet echt veel naar Podcasts luister. Als je hier nog tips krijgt ben ik daar ook wel benieuwd naar, want ik heb nooit iets kunnen vinden dat ook maar een beetje kan tippen aan WtNV, zelfs al ben ik niet erg kieskeurig wat genres betreft. Het enige wat ik je zou kunnen aanraden is Cabin Pressure, maar dat is wel iets volkomen anders. Het is een radioserie van de BBC, ten eerste, geen podcast, en bovendien is het pure comedy, maar wel echt het soort dat je hardop aan het lachen maakt. Het gaat over MJN Air, een kleine luchtvaartmaatschappij met maar één vliegtuig en twee piloten. Ik heb alle afleveringen tijden geleden ergens gedownload, dus ik heb geen idee waar je het vandaan zou kunnen halen, maar ik weet zeker dat het via Google nog wel ergens te vinden zou moeten zijn, als je geïnteresseerd bent. Ik zou je de bestanden waarschijnlijk ook wel kunnen sturen, maar daar zou ik een mailadres voor nodig hebben.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Iemand die Welcome to Night Vale luistert! Mocht je ooit zin hebben om over Cecil's furry pants te praten of de Glow Cloud the vereren, dan staat mijn gb wijd, wijd open, want ik ken veel te weinig mensen die snappen wat er zo geweldig is aan Night Vale. :9~

    Ik moet wel toegeven dat ik verder eigenlijk niet echt veel naar Podcasts luister. Als je hier nog tips krijgt ben ik daar ook wel benieuwd naar, want ik heb nooit iets kunnen vinden dat ook maar een beetje kan tippen aan WtNV, zelfs al ben ik niet erg kieskeurig wat genres betreft. Het enige wat ik je zou kunnen aanraden is Cabin Pressure, maar dat is wel iets volkomen anders. Het is een radioserie van de BBC, ten eerste, geen podcast, en bovendien is het pure comedy, maar wel echt het soort dat je hardop aan het lachen maakt. Het gaat over MJN Air, een kleine luchtvaartmaatschappij met maar één vliegtuig en twee piloten. Ik heb alle afleveringen tijden geleden ergens gedownload, dus ik heb geen idee waar je het vandaan zou kunnen halen, maar ik weet zeker dat het via Google nog wel ergens te vinden zou moeten zijn, als je geïnteresseerd bent. Ik zou je de bestanden waarschijnlijk ook wel kunnen sturen, maar daar zou ik een mailadres voor nodig hebben.

    ALL HAIL THE GLOWCLOUD! Ik kan nooit wachten tot de nieuwe aflevering uit is (Morgen, yay!), vooral als ze op zo'n verschrikkelijke manier eindigen, zoals bij Old Oak Doors Part B.

    Ik zal even een kijkje nemen, maar over het algemeen ben ik niet zo'n fan van comedy, vooral van de Britse comedy. Ah well, who knows. Wie niet waagt, wie niet wint. Voor hetzelfde geld vind ik Cabin Pressure wel goed.


    Ex astris, sciencia

    Ik ga waarschijnlijk de potcasts die je net genoemt hebt wel opzieken!
    Zelf luister ik er maar één en dat ik Snapecast :') Because too much snape is never enough. Al weet ik niet zeker of dat het soort potcast is dat je zoekt.
    Meer weet ik op het moment niet..

    [ bericht aangepast op 31 juli 2014 - 19:55 ]


    Don't be like the rest of them, darling