• Hooi! (:

    Ik heb dus een mobiel (een Samsung Galaxy note GT- N7000) en het is best moeilijk om daar een goedkoop én leuk telefoonhoesje voor te vinden. Óf ik ben gewoon verwend en vind veel dingen gewoon niet leuk, dat kan natuurlijk ook. :Y)

    Maaaaaaar goed. Ik kwam net op deze site terecht, en daar kun je zelf je eigen telefoonhoesje ontwerpen! Het kost misschien wel wat meer dan dat je normaal voor een telefoonhoesje zou betalen, maar dan heb je toch iets persoonlijks. En dat is leuker, vind ik.

    Anyways, ik wilde dit gewoon eventjes met jullie delen, want misschien vinden jullie het ook wel leuk! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb er gelijk eentje besteld^^


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Leuk dat jullie iets aan de site hebben. Ik ga morgen mijn hoesje ontwerpen! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    oeh leuk, zelf heb ik op de t-mobile site eens mn eigen hoesje ontworpen en besteld en was daar echt super tevreden mee! Nog steeds mn favo hoesje haha
    Ik weet alleen echt niet wat ik nog meer op een hoesje wil, zoveel leuke ideeën haha
    (maar vind het bij deze site wel handig dat je ook een full print case kan nemen


    As travars

    Echt super leuk! Hoef er zelf geen een, heb hoesjes zat. Maar leuk voor als cadeau op een verjaardag, deze ga ik zeker onthouden ^^


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Oeh, dit is wel interessant. Krijg binnenkort een nieuwe telefoon en dan is dit wel heel makkelijk ^^

    Yayde schreef:
    Leuk! Maar met mijn "oude S2" kan ik nergens meer hoesjes kopen.. ):


    Nou, als je een random telefoonhoesjeswinkel in bijv. Utrecht inloopt hangt het daar vol met de S2 hoesjes.

    Alleen voor de S2+ hadden ze nooit iets haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    MarkOfCain schreef:
    Dankjewel voor de website! Ik heb mijn hoesje gemaakt en besteld! =)
    Nu ben ik blij (heb mijn favo fandom als foto gebruikt)


    Dump je een foto wanneer je je hoesje binnenhebt? I'm curious! :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •