• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:25 ]

    Ik herken het wel, zeker dit jaar. Mijn motivatie is dat ik ehct niet nog langer op school wil zitten. Haha.
    Ik hbe niet ehct plannen. Wat is Reading Festival?


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Lekker luxe heb je het. Dat je alles van je ouders krijgt. (cat)
    Zo moeilijk is school nou ook weer niet.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Jaaaaa! Ik had dat vlak voor m'n examen. Ik had zoiets van: Ik heb er geen zin meer in, het boeit me niet meer dus i dont care als ik zak

    Maar ik dacht van: Ik wil niet langer op deze school zitten, dus ik MOET wel slagen

    En ik denk ook vaak: Als het achter de rug is dan ben ik blij en kan ik alles weer doen zonder te stressen

    Dus komop! Haha xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ik heb dat echt altijd, but yeah, dan denk ik er aan dat ik weg kan daar als ik mijn diploma haal en dan ga ik wel even door. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Sciuto schreef:
    Lekker luxe heb je het. Dat je alles van je ouders krijgt. (cat)
    Zo moeilijk is school nou ook weer niet.


    "Zo moeilijk is school nou ook weer niet."
    Ik heb al het hele jaar moeite met school omdat ik op een veel te hoog niveau zit. Wanneer er iets uitgelegd wordt begrijp ik het pas meestal na een paar weken. Heb zo'n intellegentietest moeten nemen en daar kwam uit dat ik ongeveer op vmbo-havo niveau zit terwijl ik op vwo zit. Ach ja, vwo moet dan niet moeilijk zijn voor mij, toch? Een 7,5 halen voor wiskunde om over te kunnen gaan, dat moet ook wel lukken. Want ja, vwo is zóóó makkelijk.
    En nee, ik heb het niet luxe en ik krijg zelden iets van mijn ouders omdat ze vinden dat ik alles zelf moet doen. Ik krijg geen zakgeld, kleedgeld etc. Ik mag dus al blij zijn dat ik zoiets krijg en mijn ouders doen dit puur omdat ze niet willen dat ik een niveau lager ga omdat ze weten dat ik hier heel graag naartoe wil.

    Qmarshmallow schreef:
    Ik herken het wel, zeker dit jaar. Mijn motivatie is dat ik ehct niet nog langer op school wil zitten. Haha.
    Ik hbe niet ehct plannen. Wat is Reading Festival?


    Het is een geweldig festival in Engeland (:

    Ik ben vorig jaar van niveau moeten wisselen vanwege privé-omstandigheden, maar ik kan me heel goed bedenken hoe lastig het is om iets voor elkaar te krijgen als je motivatie gewoon weg is. Niets lukt je meer, je raakt gefrustreerd en je motivivatie daalt tot een nulpunt, alsof je in een vervelende cyclus terecht bent gekomen. Ik weet dus precies hoe je -je voelt, ook al verschillen onze redenen.

    En ik vind het best kort door de bocht gedacht als je zegt dat school nog niet zo moeilijk is. Als je niet op de juiste plek zit, kan school hartstikke moeilijk zijn. Ik trek me dit ook aan als iemand het zegt, vooral omdat ik het zelf zo moeilijk heb gehad met mijn motivatie- en concentratievermogen. Niet iedereen voelt zich fijn op school, en dat kan met heel veel verschillende factoren te maken hebben.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2014 - 1:22 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Sciuto schreef:
    Lekker luxe heb je het. Dat je alles van je ouders krijgt. (cat)
    Zo moeilijk is school nou ook weer niet.

    Er zijn verschillende niveaus en niet iedereen is even goed in school. Ik vind dit best een kut reactie.(cat)


    Take me to wonderland

    Ah ja, ik herken dit wel... Alleen mij lukte het dan altijd toch wel om een oké cijfer te halen, maar dat komt ook echt alleen omdat ik een beetje een raar persoon daarin ben. :')
    Maar ik kan me in ieder geval voorstellen hoe rot het is. Maar Reading is wel heel erg vet, dus ik zou dat proberen een soort motivatie voor jezelf te maken, dat je weet waar je het voor doet. Oh, en bij bij werken beloningen heel goed. Dus spreek met jezelf af dat je tot 20:00 leert (bijvoorbeeld) en daarna mag je één episode van een serie kijken. Wees streng voor jezelf, dus kijk er écht één. Als dat niet werkt kun je altijd nog jezelf belonen met iets lekkers o.i.d. Heel veel succes in ieder geval! ^^
    Ik heb geen plannen voor de zomervakantie. Ja, werken. En misschien nog wat dagjes uit met vrienden enzo, maar ik ga dit jaar niet op vakantie.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik hoop dat je overgaat dan, want dan krijg je al die leuke dingen en dan krijg je zelf ook een goed gevoel. Ik zal voor je duimen. Ik zelf heb als vooruitzicht een baan krijgen. Dan kan ik het huis uit en dat motiveert me.


    26 - 02 - '16

    Ik ken het. Ik denk dat mijn SE-cijfers heel wat hoger waren geweest als ik wat minder series keek :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik neem nooit de tijd om boeken te lezen tijdens het schooljaar, waardoor ik nu nog zeven boeken moet lezen voor mijn mondeling dinsdag. Halp. Sowieso is dit een super zware pww, en ondanks dat ik mezelf nooit zo druk maak om school, ben ik nu gewoon zwaar gestresst. Ach ja, dat bikini-lichaam krijg ik er in ieder geval gratis bij, heb geen tijd/zin meer om te eten (cat).
    In de zomer ga ik eerst een week met vrienden + vriendje naar België, waar ik hartstikke veel zin in heb. Enige probleem is dat ik zeg maar, niet zoveel geld overheb, maar ik hoop op een kleine beloning van mijn ouders voor mijn rapport in de vorm van geld, want werk vinden is me in de tussen tijd nog niet gelukt :'D. Bijna meteen daarna ga ik een weekje op paardenkamp met mijn nichtje, Cantabile en een vriendin, wat ieder jaar super gezellig is.

    Naja, succes hè :Y)


    i put the fun in funeral

    Ik zou jezelf gewoon zonder internet en elektrische apparaten opsluiten (maximaal een uur achter elkaar met daarna een pauze van minimaal een kwartier), want op zich heb je genoeg reden tot motivatie alleen teveel afleiding.
    Ik zelf heb voor het leren van mijn latijn examen ook dat soort maatregelen toe moeten passen. Verder eigenlijk nooit, want dat was dan niet belangrijk genoeg (als ik er dus geen motivatie voor had. Mijn motivatie verdwijnt meestal als ik weet dat het toch geen zin heeft en mijn dyslexie beperkt mijn vermogen tot het stampen van heel veel woordjes of teksten. Maakt niet uit hoe ver ik van tevoren begin).


    Happy Birthday my Potter!

    Gaven mijn ouders maar ooit iets voor als ik over ga D: dat vinden hun echt de grootste onzin die er bestaat x]
    Mijn motivatie is echt nul, maar io denk dat ik nog iets doe omdat ik de cijfers die ik heb niet wil verpesten. Voor de studie die ik wil doen zijn vwo5 cijfers al belangrijk. Maar ik word echt chagrijnig van leren en ik ben in principe al over (als ik voor alles een één haal sta ik nog steeds geen tekorten)
    Ik de vakantie ga ik een achtdaagse hike doen in de Dolomieten, heerlijk primitief (:


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Dat klinkt bekend. Ik zou jezelf er gewoon maar toezetten en jezelf inderdaad ook belonen. Mijn motivatie is dat ik overal een voldoende voor moet halen, omdat ik anders moet stoppen met mijn studie. Hele goede motivatie (:
    Ik ga anderhalve week naar Polen en dan verblijf ik bij een vriendin en verder heb ik vooral uitstapjes gepland.


    Take risks and conquer your fears.