• Daar ben ik lid van en het is echt heel handig, zeker als je niet zoveel geld te besteden hebt. Mensen geven echt van alles weg, soms ook hele leuke dingen. Nu ga ik jullie aansporen er ook lid van te worden. Ik zal een lijstje bijhouden met weggeefhoeken op provincie onder de spoilerknop die op netnummer staan. Dit is voor Nederland, ik heb geen idee of België dit ook heeft. Ik hoor het graag als die het ook hebben.
    Je kan een weggeefhoek opgeven door de link te geven en de provincie erbij te zetten.


    Noord-Holland
    020
    0299
    075

    Zuid-Holland
    010
    0182
    070
    071

    Friesland

    Groningen
    050
    0594

    Drenthe

    Overijssel
    053

    Utrecht
    030

    Gelderland

    Flevoland
    036

    Zeeland

    Noord-Brabant
    Valkenswaard en omgeving

    Limburg
    045

    [ bericht aangepast op 23 juni 2014 - 8:35 ]


    Your make-up is terrible

    Utrecht en Rotterdam toegevoegd. ;3


    Your make-up is terrible

    Mijn moeder heeft onze bank weggegeven met de weggeefhoek. Ik heb er zelf niet echt iets mee gedaan, maar het lijkt me wel handig.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2014 - 14:28 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Handig! Ik ben lid geworden van de Utrecht groep.


    ars moriendi

    Robbenaire schreef:
    Handig! Ik ben lid geworden van de Utrecht groep.


    Awesome! Ik heb net een paar nog nooit gedragen schoenen opgehaald en doe mee aan een loting voor een Nike + sportband.


    Your make-up is terrible

    Lijkt me echt leuk! Heb er nog nooit van gehoord, maar ben van Weggeefhoek 075 lid geworden (volgens mij is dat Alkmaar, namelijk). Ik ga het eens proberen. :Y)


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik laat het wel aan m'n moeder zien, kan ze daar alle zooi die ze op marktplaats niet verkoopt 'weggeven' haha.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Yayde schreef:
    Lijkt me echt leuk! Heb er nog nooit van gehoord, maar ben van Weggeefhoek 075 lid geworden (volgens mij is dat Alkmaar, namelijk). Ik ga het eens proberen. :Y)


    Ja, volgens mij is dat die buurt. 8D


    Your make-up is terrible

    Ooh da's handig!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Oh, ja, dat ken ik wel! Wij zijn hier thuis allemaal lid van weggeefhoeken en/of ruilpagina's (jij geeft iets weg aan iemand, maar krijgt er iets anders wat je kan gebruiken voor terug), maar dan alleen van onze eigen woonplaats. Ik maak er denk ik al ruim een jaar gebruik van en het is echt super handig. Toevallig heb ik zojuist mijn kledingkast uitgezocht en wat kleding op een ruilpagina neergezet. Zo ruimt het lekker op.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    fallenbadass schreef:
    Oh, ja, dat ken ik wel! Wij zijn hier thuis allemaal lid van weggeefhoeken en/of ruilpagina's (jij geeft iets weg aan iemand, maar krijgt er iets anders wat je kan gebruiken voor terug), maar dan alleen van onze eigen woonplaats. Ik maak er denk ik al ruim een jaar gebruik van en het is echt super handig. Toevallig heb ik zojuist mijn kledingkast uitgezocht en wat kleding op een ruilpagina neergezet. Zo ruimt het lekker op.


    Daar ben ik ook lid van ja, en van de zoekhoek. Geweldig die pagina's!


    Your make-up is terrible

    Haha Nikki, ik ben nu al bezig met het fixen van een eettafel met stoelen en wat bijzettafeltjes voor het geval mijn beste vriendin en ik het huis fixen waar we maandag het antwoord op horen. :') Echt bedankt voor de tip, haha.


    ars moriendi

    Handig, maar natuurlijk mist Friesland een weggeefhoek...


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Celebration schreef:
    Handig, maar natuurlijk mist Friesland een weggeefhoek...


    Je kan ze zelf opzoeken door weggeefhoek en je netnummer erachter in te typen op Facebook. Er zijn er echt heel veel, maar ik heb ze nog niet allemaal in de beginpost gezet omdat ik ze niet allemaal kan vinden.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Je kan ze zelf opzoeken door weggeefhoek en je netnummer erachter in te typen op Facebook. Er zijn er echt heel veel, maar ik heb ze nog niet allemaal in de beginpost gezet omdat ik ze niet allemaal kan vinden.

    Oké bedankt, dan ga ik maar eens zoeken.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Valkenswaard (Noord-Brabant) heeft er ook één.
    Ze zijn inderdaad handig!

    Edit: Valkenswaard is netnummer 040 (:

    [ bericht aangepast op 22 juni 2014 - 13:22 ]


    Never look back, don't doubt tomorrow.