• Hallo allemaal,
    Dit is een nieuw spel topic, gewoon omdat het me een heel grappig iets lijkt.
    Samen maken we een verhaal en elke user, plaats hier 3 woorden bij. Hij zal dus ongeveer zo gaan:

    User 1: Ik ben bezig
    User 2: Ik ben bezig met appels schillen
    User 3: Ik ben bezig met appels schillen terwijl ik kijk
    User 4: Ik ben bezig met appels schillen terwijl ik kijk naar springende apen.

    Regels:
    1. Kopieer altijd het verhaaltje dat er al staat en voeg daarna je eigen 3 woorden toe.
    2. Als de user voor jou een punt heeft geplaatst achter zijn eigen woorden, is de zin afgelopen en begin je een nieuwe zin.
    3. Voeg je eigen 3 woorden toe in dikgedrukte of schuine letters.
    4. Gebruik geen scheldwoorden/vloeken of seksuele taal.

    [ bericht aangepast op 2 april 2018 - 14:07 ]


    Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.

    Ik loop nooit

    (Na een tijdje is de zin toch te lang dat we comma’s en punten moeten gaan gebruiken?)


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik loop nooit zonder kippen op


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik loop nooit zonder kippen op mijn huis.


    Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.

    Ik loop nooit zonder kippen op mijn huis. Want dat vind


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Maim schreef:
    Ik loop nooit zonder kippen op mijn huis. Want dat vind ik zielig voor


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.


    Ik loop nooit zonder kippen op mijn huis. Want dat vind ik zielig voor mijn oude buurvrouw,


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik loop nooit zonder kippen op mijn huis. Want dat vind ik zielig voor mijn oude buurvrouw die hanen houdt


    I have seen my own sun darkened

    Ik loop nooit zonder kippen op mijn huis. Want dat vind ik zielig voor mijn oude buurvrouw die hanen houdt op het dak.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik loop nooit zonder kippen op mijn huis. Want dat vind ik zielig voor mijn oude buurvrouw die hanen houdt op het dak. Daarbij heb ik


    I have seen my own sun darkened

    Ik loop nooit zonder kippen op mijn huis. Want dat vind ik zielig voor mijn oude buurvrouw die hanen houdt op het dak. Daarbij heb ik een kat die chips

    [ bericht aangepast op 2 april 2018 - 15:21 ]


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik loop nooit zonder kippen op mijn huis. Want dat vind ik zielig voor mijn oude buurvrouw die hanen houdt op het dak. Daarbij heb ik een kat die chips eet tijdens het

    Chilton schreef:
    Ik loop nooit zonder kippen op mijn huis. Want dat vind ik zielig voor mijn oude buurvrouw die hanen houdt op het dak. Daarbij heb ik een kat die chips eet tijdens het dansen. Ik ben


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik loop nooit zonder kippen op mijn huis. Want dat vind ik zielig voor mijn oude buurvrouw die hanen houdt op het dak. Daarbij heb ik een kat die chips eet tijdens het dansen. Ik ben zelf ook chips


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    Ik loop nooit zonder kippen op mijn huis. Want dat vind ik zielig voor mijn oude buurvrouw die hanen houdt op het dak. Daarbij heb ik een kat die chips eet tijdens het dansen. Ik ben zelf ook chips aan 't eten.


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    dubbelshit oops

    [ bericht aangepast op 2 april 2018 - 17:22 ]


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)