• We are the new Americana, raised on biggie and Nirvana.



    New York, ook wel The Big Apple of The City That Never Sleeps. Je hebt er zoveel bekende dingen, zoals het Vrijheidsbeeld, dat ze ooit van Frankrijk kregen, of het Empire State Building. Echter gaat het in deze rpg niet over de cliché, toeristische dingen maar over de echte bevolking. We zoomen dan vooral in op een kleine straat in Manhattan. Midden in die straat staat een appartementencomplex, die als bijnaam the new Americana heeft gekregen. De jongeren die daarin wonen, zijn namelijk erg vrij. Elke avond is er in één van de woningen wel een feest aan de gang waarbij de alcohol rijkelijk vloeit. Nog nooit heeft er iemand een klacht ingediend en iedereen laat hen doen met de gedachte dat ze nog jong zijn en van hun fouten zullen leren.

    Echter komt hier verandering in wanneer het appartementencomplex wordt overgenomen door een rijke heer, wiens kinderen en vrienden van hen een eigen woning nodig hebben in de stad. De jongeren mogen nog in hun appartement blijven wonen, maar zullen vanaf nu moeten samenleven met hun nieuwe buren. Zal dat het einde zijn van hun wilde feesten, of ontstaan er nieuwe vriendschappen en sleuren ze de nieuwe bewoners mee in het leven van The New Americana?



    Invullijst.
    Regels
    Minimaal 200 woorden per post.
    16+ is toegestaan.
    Niemand wordt uitgesloten.
    Reserveringen blijven 4 dagen staan.
    De personages zijn niet perfect, zeker niet in deze rpg.
    Geen ruzie.
    Ik geef twee waarschuwingen, daarna lig je eruit.


    Naam.
    Eventueel een bijnaam.
    Leeftijd.(20-23)
    Oude of nieuwe bewoner.
    Uiterlijk.
    Innerlijk.
    Geschiedenis.
    Extra.
    Appartement.(nummer en hoe het eruitziet)


    Topics.
    Praattopics: 1
    Speeltopics: 1


    Buren.
    Tbc.


    Rollen
    Jongens
    ~Oud
    Philip
    Aiden ''Adore''Matthew Quinn~AdoreDelano~ nr 214
    Brandond ''Bam'' Jason von Monroe~AdoreDelano~nr 209

    ~Nieuw
    Benjamin “Ben” Elliott Clarke~JamesPotter~nr 2
    Tarix
    Kai David Sun~Bjergsen


    Meisjes
    Wachtlijst~
    ~Oud
    Malia Grace Forbes~Avalance~nr 210
    Wasikowska
    Ekaterina Yordanova~Polovina~nr 222

    ~Nieuw
    Lexi Katerina Dimitrov~Malec~nr 309
    Tarix


    Survival of the richest, the city's ours until the fall.
    They're Monaco and Hamptons bound, but we don't feel like outsiders at all.


    If you want to understand what's most important to a society, don't examine its art or literature, simply look at its biggest buildings.


    They say it’s happy here. Happiness is figurative. I’m happy ’cause of me, doesn’t matter where I’m living.


    [ bericht aangepast op 16 maart 2016 - 20:18 ]


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Tijdje geleden dat ik heb geRPG't. Ik wil wel een nieuwe jongen^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Tijdje geleden dat ik heb geRPG't. Ik wil wel een nieuwe jongen^^

    Hahah, altijd leuk om weer te beginnen. Ik zet je er meteen bij ^^


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Oeh. Leuk. Mag ik een oude bewoner, jongen?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    Oeh. Leuk. Mag ik een oude bewoner, jongen?

    Sure!


    I promise you I will learn from my mistakes.

    •Malia Grace Forbes
    We are the kings and the queens of the new broken scene, but we're alright though.

    •Naam•
    Malia Grace Forbes.

    Haar middelnaam en achternaam zijn typisch Amerikaanse namen, enkel aan haar voornaam is te zien dat haar moeder van Spaanse afkomst is. In bijnamen en dergelijke is ze totaal niet moeilijk.

    •Bijnaam•
    Be creative.

    •Leeftijd•
    20 years old.
    04/02/1996

    •Oude of nieuwe bewoner•
    Malia woont hier ondertussen al drie jaar, en mag zichzelf dus gerust een oude bewoner noemen.

    "And the weight of the world's getting harder to hold up."
    •Geschiedenis•
          Malia is geboren in San Francisco, 4 februari 1996. Haar ouders, James en Luize, hadden haar alles behalve gepland. Om een lang verhaal kort te maken; ze waren jong en roekeloos, dan gebeurden die dingen. Van abortus wouden de twee echter niet horen, en dus ging James werken terwijl Luize voor Malia zorgde. Dit alles ging goed, tot de dag dat Malia vijftien haar werd. James was op die dag in de stad, om een taart te kopen. Niks mis mee, zou je denken, maar op weg naar de bakkerij raakte hij betrokken bij een gevecht tussen twee mannen. Waar het over ging, wist hij niet, maar het was duidelijk dat deze ruzie snel uit de hand zou lopen. Als de held die hij was, sprong James tussen de twee in. Alleen had hij niet gezien dat net op dat moment één van de twee mannen uithaalde naar de ander, met een mes in de hand. James werd geraakt, en was op slag dood.
          Dit incident kwam als een klap in het gezicht aan voor Malia en Luize. Het zorgde ervoor dat er elke verjaardag die volgde een triestig sfeer hing. Deze sfeer dronk Luize weg, wat voor een soort cliché situatie zorgde: de vader dood en de moeder drinkt het verdriet weg. Malia besloot dat het niet meer zo door kon, en nadat ze haar moeder veilig en wel bij een soort afkikcenter had achtergelaten, vertrok ze naar New York. Hier woont ze tot op de dag van vandaag nog steeds, en is ze een fotografe. Natuurlijk brengt dit niet altijd het brood op de plank, en heeft ze dus nog een bijbaantje in de plaatselijke club.

    •Innerlijk•
    Creatief~ vrije meningsuiting ~ extravert~ spontaan~ ongeduldig~ enthousiast ~ sarcastisch ~strijdlustig~ eigenzinnig~ leidinggevend

    Malia Grace Forbes is een creatieve ziel, die uitdagingen niet snel uit de weg zal gaan. Deze jongedame is enthousiast over zowat alles wat bestaat en is erg spontaan, zelfs tegen mensen die ze niet kent knoopt ze gesprekken aan over vanalles en nog wat. In die gesprekken is ze ook niet bang om te zeggen wat ze denkt en misschien zal ze soms mensen weleens schokken door haar mening die ze zonder eerst wat rond de pot te draaien zal geven. Ze heeft dan ook een speciale kijk op het leven. Ondanks dat ze enthousiast is, kan ze ook de slechte dingen in het leven zien en zal daarbij vaak sarcastische opmerkingen maken.
    Verder heeft ze weinig geduld en zal ze misschien daarom ook wel snel de leiding op haar nemen, zodat ze niet niet wachten totdat anderen een beslissing nemen, die haar misschien niet eens aanstaat. Ze is dan ook erg eigenzinnig en zal haar eigen ideeën volgen, hoewel ze wel naar anderen luistert. En als ze de leiding neemt, zal ze niet snel opgeven. Ze is strijdlustig en trekt niet snel terug wanneer er gevaar dreigt. Vaak probeert ze nieuwe dingen uit, waardoor ze al in aanraking is gekomen met alcohol, sigaretten en zelfs drugs ontbreken niet op haar lijstje. Verder is ze een enorme kindervriend en wil ze later ook kinderen.


    And I can't help but drive away from all the mess you made, you send this hurricane now it won't go away. And I promised I'd be there but you don't make it easy, darling please believe me.
    "'Cause you know that I can't do this on my own."
    •Uiterlijk•
    — Grootte • 1m 78
    — Lichaamstype • Slank.
    — Figuur • Zandloper.
    — Huidskleur • Lichtjes getint.
    — Gezichtsvorm • Ovaal, hoekig.
    — Wenkbrauwen. • Bijgewerkt.
    — Oogkleur • Groen.
    — Bril of lenzen • Nee.
    — Neus • Smal.
    — Lippen • Vol, maar niet overdreven.
    — Kenmerken • Hoge jukbeenderen en vrolijke lach.
    — Haarkleur • Bruin.
    — Haarstijl • Licht golvend.
    — Stem • Zacht en ietwat hees.
    — Accent • Amerikaans met een lichte, Spaanse tongval.
    — Kledingstijl • Verschilt vaak. Soms heel erg girly, dan weer stoer.
    — Favoriet kledingstuk • Haar high wasted jeans.
    — Accessoires • Een ketting met een roos, gekregen van haar oma.
    — Tatoeages • 1 & 2
    — Piercings • Geen.
    •Extra•
    Likes•
    Dislikes•
    Seksualiteit• Biseksueel.

    Appartement• Nr 210 •
    Plan.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2016 - 16:06 ]


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Mag ik een nieuwe, vrouwelijke bewoonster?

    [ bericht aangepast op 9 maart 2016 - 18:20 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Oud meisje?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik zet jullie er meteen bij!^^


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Eventjes une question. Moet een oude bewoonster een rockchick met 43 tattoo's, 8 piercings en een zwak voor vodka zijn? Of mag mijn personage door toeval of misschien de niet torenhoge prijs in het gebouw zijn geraakt?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wasikowska schreef:
    Eventjes une question. Moet een oude bewoonster een rockchick met 43 tattoo's, 8 piercings en een zwak voor vodka zijn? Of mag mijn personage door toeval of misschien de niet torenhoge prijs in het gebouw zijn geraakt?

    Hahah, nee, dat hoeft helemaal niet! Het kan evengoed een studente zijn of dergelijke, zonder verslavingen etc.


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Avalance schreef:
    (...)
    Hahah, nee, dat hoeft helemaal niet! Het kan evengoed een studente zijn of dergelijke, zonder verslavingen etc.


    Great. Anders heb je sowieso allemaal gelijke typetjes. :'D


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Mag ik gewoon weer mijn oude rol?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    AdoreDelano schreef:
    Mag ik gewoon weer mijn oude rol?

    Natuurlijk!


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Mag ik Ekaterina weer gebruiken?


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Polovina schreef:
    Mag ik Ekaterina weer gebruiken?

    Sure!


    I promise you I will learn from my mistakes.