• En we hebben nummer 23 alweer ;o!! Gaat snel o-o..

    Ok even nog een paar dingetjes die ik in het vorige topic(s) had gezegd en wel de moeite waard zijn om er nog in te zetten ;d.

    Shuuya schreef:
    Aangezien niemand er op heeft gereageerd in vorige topic of die daarvoor :'D..
    Ga ik het toch doen..

    Otaku mensjes!! Lees en geef antwoord :'D..
    Ja, ik dacht om lijstje in het beginpost neer te zetten met apps/sites waar je manga/anime makkelijk kunt lezen/kijken ;d In een spoiler, omdat de beginpost al zo lang is :'D. Aangezien die vragen nog wel eens geregeld voorkomen ;d.

    ^^ Het is altijd welkom om nog meer apps/sites aan te raden ;d.
    Shuuya schreef:
    Otaku mensjes!!
    Volgens mij is het al eens vaak gevraagd voor een meeting onder de otaku mensjes, maar er is verder nooit echt iets mee gedaan :'D.. We kwamen al niet verder dan een plek kiezen :'D..
    Nu heb ik een vraag! Zou ik van jullie mogen weten waar jullie wonen? of een plek wat waar voor jullie makkelijk is om te bereiken of een plek wat het uiterste is waar je heen wilt reizen..
    Voor mij is Utrecht namelijk echt het uiterste van het uiterste ik zelf moet dan rond de 3 uur reizen :'D.


    ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

    Je mag hier alles, maar dan ook alles dumpen wat maar met anime, manga of Japan te maken heeft. (:

    Wat is in hemelsnaam een otaku?
    In modern Japanese slang, the term otaku is mostly equivalent to "geek" or "nerd". However, it can relate to any fan of any particular theme, topic, hobby or form of entertainment. "When these people are referred to as otaku, they are judged for their behaviors - and people suddenly see an “otaku” as a person unable to relate to reality". The word entered English as a loanword from the Japanese language. It is typically used to refer to a fan of anime/manga but can also refer to Japanese video games or Japanese culture in general.
    (with special thanks to Wikipedia. :3)


    En wat zijn manga en anime dan?
    Manga are comics created in Japan, or by Japanese creators in the Japanese language, conforming to a style developed in Japan in the late 19th century. They have a long and complex pre-history in earlier Japanese art.
    In Japan, people of all ages read manga. The medium includes works in a broad range of genres: action-adventure, romance, sports and games, historical drama, comedy, science fiction and fantasy, mystery, suspense, detective, horror, sexuality, and business/commerce, among others. Since the 1950s, manga has steadily become a major part of the Japanese publishing industry, representing a ¥406 billion market in Japan in 2007 (approximately $3.6 billion) and ¥420 billion ($5.5 billion) in 2009. Manga have also gained a significant worldwide audience.
    Bron

    Anime are Japanese animated productions featuring hand-drawn or computer animation. The word is the abbreviated pronunciation of "animation" in Japanese, where this term references all animation, but in English, the term is defined as a Japanese-disseminated animation style often characterized by colorful graphics, vibrant characters and fantastic themes. Arguably, the stylization approach to the meaning may open up the possibility of anime produced in countries other than Japan. For simplicity, many Westerners strictly view anime as an animation product from Japan.
    Anime is an art form, specifically animation, that includes all genres found in cinema, but it can be mistakenly classified as a genre. In Japan, the term anime refers to all forms of animation from around the world. English-language dictionaries define anime as "a Japanese style of motion-picture animation" or as "a style of animation developed in Japan".
    Bron


    En wat moet ik doen nu ik anime wil kijken en manga wil lezen dan?

    Daarvoor hebben wij een prachtige lijst gemaakt met alle sites en apps die we kennen die ons de geweldige wereld van manga en anime aanbieden~. ^^

    Anime:
          Apps:
          - cruncyroll [Android, iOS, Windows Phone]
          - Anime Lib [iOS]
          - Shinuda Anime [Android]
          - Anime World [iOS]
          - Anime HD [iOS]
          - AnimeX [Android]

          Websites:
          - kissanime [ook via mobiel]
          - uanime
          - gogoanime
          - animefreak
          - animedreaming
          - waoanime
          - onepeaceofbleach
          - goodanime
          - animeplus
          - crunchyroll
          - newanime
          - animehere

    Manga:
          Apps:
          - Manga. [iOS]
          - Mangareader [iOS, Windows Phone]
          - Manga Storm [iOS]
          - Manga Blaze [Windows Phone]
          - iManga [iOS]
          - Manga Meow [iOS]
          - Manga Rock [iOS]
          - PocketManga [Android]
          - Mangasearcher [Android]

          Websites:
          - tenmanga
          - mangafox
          - mangapanda
          - mangareader
          - mangahere
          - mangago




    ~ Wil je ook mede-otaku worden, wees niet bang en laat een reactie achter! We zullen een poging doen niet te bijten, al kan ik niet beloven dat er niet toevallig ergens wat vampieren in de lijst staan. :3
    ~ Geef je voornaam door als je dat wil!
    ~ Shuuya/Syll had het geweldige idee om ook de MAL-profielen (My Anime List) achter de namen te zetten, zodat we kunnen zien wie welke anime/manga kijkt/volgt/leest. Dus vind je dat leuk, geef dan je MAL-profiel even door. (: (Of, als je je anime's/manga's ergens anders mee bijhoudt, mag je dat natuurlijk ook plaatsen.)
    ~ Naamveranderingen graag doorgeven!

    Join us! ;D
    16- bkx98 (Benthe) - 15 - MAL
    17- Impavid (Reina) - 16 - MAL
    18- xHappinessx (Suus) - 16 - Animeplanet
    19- Quart (Rosa) - 15
    20- ErenJaeger (Astrid) - 16 - MAL
    21- Aussie (Sniper) - 18
    22- Einmana (Sarah) - 17 - MAL
    23- Tragically (Karin) - 19 - Animeplanet - Hummingbird
    24 - Lazet (Iris) - 17 - MAL
    25 - TheHorcrux (Rowena) - 16 -
    26 - OriharaIzaya (Thorsten) - 16 - MAL
    27 - MorningStorm (Wouter) - 15 - MAL
    28 - Yokubo (Sharon) - 19 - MAL
    29 - Maka (Eva) - 14
    1- Parachutes (Dirkje) - 18 - MAL - Hummingbird
    2- Rewrite (Kevin) - 20 - MAL
    3- Shuuya (Syll) - 20 - MAL - Hummingbird
    4- Tet (Myrthe) - 16 - MAL
    5- Rivaille (Sem) - 18
    6- Shukaku (Minke) - 15 - MAL
    7- Midori (Maria) - 19
    8- Yoru (Maxime) - 15 MAL
    9- Lazulis (Lyra) - 18 - MAL
    10- crywithout (Allen) - 17
    11- Mayfly (Lilian) - 17 - MAL
    12- Yayde (Marijke) - 18 - animeplanet
    13- Miuna (Shirley) - 20 - MAL
    14- Bleach (Chantal) - 18 - MAL
    15- Autumni (Michelle) - 13


    Ik moet gelijk eerst even bekennen dat ik de anime van de volgende plaatjes heb ik zelf de bovenste 2 nog niet afgekeken en de onderste 2 nog helemaal niet gekeken.



    Rechts boven: Bakemonogatari
    Links boven: Blood C
    Rechts onder: Kuragehime
    Links onder: GJ-bu

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 22:20 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Aha, ik snap nu dat gezeik met de tijdlijn!
    Dus alles kan nog gebeuren!

    EN hallo, nieuw topic ^^


    I solemnly swear that I am up to no good.

    ^^ Ghehe mooi ;d.
    --
    Oh wauw.. Seto; That's Kisaragi's voice!
    I dunno Seto, maar voor mij klonk ze dan toch echt verdacht naar een Vocaloid.

    Wacht, waarom is niemand verbaasd in de anime zelf dat Takane daar rondloopt o-O.. Zij weten toch dat Ene en zij dezelfde persoon zijn O_o

    HA! Wat zei ik jullie het kon ook Summertime Record worden volgende week!

    [ bericht aangepast op 22 juni 2014 - 20:02 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Waar gaat summertime record over if i may ask ;p?


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ik kan het even niet zo heel goed uitleggen denk dat je daarvoor het liedje even moet luisteren ;d.
    Maar Outer Science is zeg maar het slechte einde en Summertime Record het 'goeie'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shuuya schreef:
    Ik kan het even niet zo heel goed uitleggen denk dat je daarvoor het liedje even moet luisteren ;d.
    Maar Outer Science is zeg maar het slechte einde en Summertime Record het 'goeie'

    Oh, dus we hebben een positief vooruitzicht!
    Ik ga het liedje niet luisteren, ben pas bij de 3e ofzo ;p


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Hebben jullie weer eens een topic volgespamd :P
    Otaku's toch xd Ze raken nooit uitgepraat over dat ene allesbepalende onderwerp.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Sorry not sorry ;p


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Rewrite schreef:
    Hebben jullie weer eens een topic volgespamd :P
    Otaku's toch xd Ze raken nooit uitgepraat over dat ene allesbepalende onderwerp.

    Volgens mij praatte ik dit keer veel minder ;o..
    + jij raakt ook nooit uitgepraat als we het woord Clannad laten vallen!
    Lazet schreef:
    (...)
    Oh, dus we hebben een positief vooruitzicht!
    Ik ga het liedje niet luisteren, ben pas bij de 3e ofzo ;p

    Ligt er aan wat je positief noemt :'D.. Mja kan nooit erger dan Outer Science.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shuuya schreef:
    (...)
    Ligt er aan wat je positief noemt :'D.. Mja kan nooit erger dan Outer Science.

    Ik zou niet weten wat ik positief noem, maar als jij zegt goed einde dan denk ik wel zoiets als iedereen leeft nog lang en gelukkig ;p


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Shuuya schreef:
    (...)
    Volgens mij praatte ik dit keer veel minder ;o..
    + jij raakt ook nooit uitgepraat als we het woord Clannad laten vallen!


    Dat zou best kunnen xd Maar ik vond het topic best vrij snel afgeschreven en er zijn hier genoeg schuldigen :P
    Maar ik weet niet precies wie xd haha.

    En ja, over Clannad raak ik indd nooit uitgepraat, maar dat is ook mijn favorietje. :P
    Als gewaardeerd otaku lid heb ik de privilege om een favorietje te hebben en voor mij is dat Clannad.
    Want het is zo'n goede anime!


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Tralalala

    Alweer een topic hihi.


    Vampire + Servant = Servamp

    Oh hell to the no.. Dit doen jullie mij niet aan O_O..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mijn topicssss. Ik ben weer yaoi aan het lezen. Little Butterfly was echt awesome! Thanks Dirkje! (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    @Iris, volgens mij leven ze wel soort van lang en gelukkig..

    Als ik het goed had begrepen ging iedereen in die groep hun eigen kant op dus ze namen geloof ik soort van afscheid, maar ze leefden nog wel ;d

    @Kevin, Hmm we hebben hier nog nooit over gehad dat iemand hier toestemming had op een favoriete anime.. ... ...
    Just kidding ;D. Alleen maar leuk als je een favoriet heb ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shuuya schreef:
    @Iris, volgens mij leven ze wel soort van lang en gelukkig..
    Als ik het goed had begrepen ging iedereen in die groep hun eigen kant op dus ze namen geloof ik soort van afscheid, maar ze leefden nog wel ;d

    @Kevin, Hmm we hebben hier nog nooit over gehad dat iemand hier toestemming had op een favoriete anime.. ... ...
    Just kidding ;D. Alleen maar leuk als je een favoriet heb ;d.

    Ahhh oke!
    Nouja, we zullen het zaterdag zien! Ik zondag want ik vier dan mijn verjaardag ):


    I solemnly swear that I am up to no good.