• Hey hoii,

    Ik ben momenteel bezig met een story, was te verwachten ;P, en ik weet echt niet hoe ik een trailer in elkaar moet zetten. Zo, wil iemand van jullie dat voor mij doen? ^.^

    Het verhaal gaat over:
    Een meisje genaamd Noort. Als ze door een bombardement haar ouders verliest is ze vast beraden om de vijand terug te pakken en de oorlog waar ze in verkeerd te doen stoppen. Dat brengt haar ijskristal die ze in haar oog heeft tot leven en ze groeit uit tot een sneeuwengel.


    informatie over Noort:
    Noort is een dromerig meisje en heeft eigenlijk geen vriendinnen. Maar daar heeft ze geen last van. Ze is gek op sneeuw en ziet dat als "Magie".
    Noort heeft donker haar, tussen zwart en bruin in, en donker gekleurde ogen. Ze is 15 en groeit uit tot een sneeuwengel. De sneeuwengel kan er op twee manieren uit komen te zien:
    1) Ze heeft lichtgevende vleugels en als ze daar me klappert dwarrelen er sneeuwvlokjes van af. In haar haar zitten sneeuwvlokken die er niet uitgaan en in haar oog schittert een ijskristal.
    2) terwijl ze de transformatie naar sneeuwengel maakt veranderd haar haarkleur naar wit. de rest blijft hetzelfde.

    informatie over de beschermengel:
    Ze heeft een witte huid en is net zo oud als Noort. Haar naam is nog niet bekend. Het liefst wil ik haar dof oranje haar geven, maar dat is niet noodzakelijk als daar geen beelden van te vinden zijn.

    Ik snap dat het moeilijk is om de sneeuwengel passende beelden bij te vinden. Dus, zo moeilijk doe ik daar niet over ;) Ik vind de haarkleur wel belangrijk. Als je de Jonge Noort gebruikt, moet het sowieso donker haar zijn, maar het meisje zelf heeft een lichte huid.
    Hoe de beschermengel eruit komt te zien is nog te overleggen. Ze staat niet niet vast in mijn verhaal, maar het liefst heb ik oranje haar.
    De vleugels hoeven op de beelden dus iet perse licht te geven, dat is wel erg moeilijk ;)

    Over de tekst wat in de trailer komt staat ook te overleggen. Het mag gewoon in het Nederlands, want het verhaal speelt zich ook in het Nederlands af.
    Als je een scene van de twee meisjes erin doet zou het wel leuk zijn als de beschermengel uitlegt dat ze geen ijskoningin is maar een sneeuwengel.
    iets van zo:
    'Je bent geen ijskoningin.' ( stukje beeld?) 'je bent een Sneeuwengel.'

    verder zou de tekst: 'Maak je geen zorgen, mijn kind.' ook wel passen omdat de soundtrack: Don't you worry child is in nightcore versie.

    De muziek mag je ook zelf kiezen. Maar ik hou er wel van als het rustig begint en telkens krachtiger word.
    Ik heb graag veel sneeuw in de trailer. Het liefst alleen maar sneeuw voor scene's die zich buiten afspelen, maar als dat echt niet lukt kan ik wel meegaan ;)
    Ik heb liever niet personen zoals Little mix, 1D, 5sos in mijn trailer. Ze mogen wel een beetje bekend zijn, anders zijn beelden vinden wel heel moeilijk.

    Misschien vind je het ook nog handig om even een blik te werpen op de story. Dan weet je in welke trant het is geschreven. Hier een link:
    http://www.quizlet.nl/stories/139518/de-sneeuwengel/

    Als er verder nog vragen zijn, hoor ik het graag :)

    Alvast bedankt voor de moeite!
    Xx Pientie


    Voor als je de foto die bij het verhaal hoort wilt gebruiken ;)

    [ bericht aangepast op 24 juni 2014 - 17:48 ]


    ~My Mind Is Free~