• Nou kijk, een meisje uit mijn oude klas had een moeder die echt helemaal fan was van guus meeuwis. helemaal niks mis mee hoor,van mij mag ze. ze ging door heel NL voor zijn optredens en staat met hem op de foto,heeft zijn handtekening,al zijn cd's maar nu vind ik haar een beetje te ver gaan :x
    want ze heeft[/en dat vertelde ze zelf toen ik haarlaatst tegen kwam] een poster van ''haar Guus'' boven haar bed hangen. en ook dat haar man ook fan van hem is en dat ie het goed vind x_x en ergens vind ik dat heel eng en stalkerish

    Jullie mening?


    We can only learn to love by loving.

    Niks mis mee? Hier geilen toch ook sommige kinderen op die Bill of Tom en als ze in Nederland kwamen dat ik wed dat ze erheen gaan?


    I live for the applause, you will die for it.

    Ach ja, als ze dat leuk vindt...


    No growth of the heart is ever a waste

    Carnage schreef:
    Niks mis mee? Hier geilen toch ook sommige kinderen op die Bill of Tom en als ze in Nederland kwamen dat ik wed dat ze erheen gaan?


    dat verwacht je van pubers x_x van 40+ vind ik het iets aparter


    We can only learn to love by loving.

    Het is wel apart.. maar niemand heeft dr last van dus als zij dat nou leuk vind moet zij dat weten.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Een mens is en blijft een mens, ieder z'n eigen gedachtes en fans en obsessie's.
    Laat de ander lekker, niks mis mee :)
    Maar, goed dat je het even vertelt denk ik.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Vooor een kind zo als wij vind ik dat normaal...
    Een poster vn hun grote idool boven het bed hebben hangen zeg maar :P.
    Maar vn een moeder ... die ook nog een man ofzo heeft..
    Tjhaa.... dat gaat wel té ver vind ik ..
    Ze heeft tog een man!.


    Xkus.


    The mistakes from the past, made me who I am today.

    nouja, ze moet maar doen en laten wat ze leuk vindt. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ken je die vrouw nog niet die boven de 40 is en facking obsessed is door Bill en ze heeft een man en twee kinderen. En haar kinderen haten tokio hotel.
    En ze heeft zelfs dezelfde tattoo als Bill, die ster.
    Wacko.

    ik weet niet hoe ik was als ik vaker bij een LP concert had kunnen wezen :p
    ik vind het alleen idd een beetje erg van de poster boven haar bed ==*


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Hmm ik vind het wel meevallen. Ik kan me herrinneren dat veel kinders dat ook bij een zekere band deden die Tokio Hotel heet. En 12 of 40, het gedrag klopt van beide niet bepaald. Maar als ze willen :').. En beetje weird van die man. Ik zou jaloers worden en een team van geheim agenten op guus meeuwis afsturen om hem 'ongedaan' te maken. :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Hmm ik vind het wel meevallen. Ik kan me herrinneren dat veel kinders dat ook bij een zekere band deden die Tokio Hotel heet. En 12 of 40, het gedrag klopt van beide niet bepaald. Maar als ze willen :').. En beetje weird van die man. Ik zou jaloers worden en een team van geheim agenten op guus meeuwis afsturen om hem 'ongedaan' te maken. :Y)


    whaha ik zou harry potter vragen om hem weg te toveren, ik en harry zijn BFF


    We can only learn to love by loving.

    Fighter schreef:
    (...)

    whaha ik zou harry potter vragen om hem weg te toveren, ik en harry zijn BFF
    Dat is inderdaad een hele goede! Die moet ik onthouden. Wat vet. Maar zeg hem dan is dat hij zijn haren weer lang moet laten groeien. Dat korte stinkt :')


    Wie du mir, so ich dir.

    Als zij het leuk vindt .....


    .

    KirstenSnaps schreef:
    (...)Dat is inderdaad een hele goede! Die moet ik onthouden. Wat vet. Maar zeg hem dan is dat hij zijn haren weer lang moet laten groeien. Dat korte stinkt :')

    Agree... x')


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    creepy ..


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me