• Ik heb er een tijdje over getwijfeld, maar heb uiteindelijk toch besloten tijdelijk te stoppen met het forum.
    De reden hiervoor is dat ik niet wil afhangen van het internet - wat ik nu wel doe. Ik wil niet leven vóór het internet, ik wil een gewoon leven hebben, een leven waar ik niet hele dagen achter mijn computer zit te wachten op reacties of gesprekken. Hoewel ik dat laatste ga missen, denk ik dat dit gewoon beter is voor mezelf.
    De tweede reden hiervoor is dat ik het gevoel heb dat ik perfect moet zijn, wat ik absoluut niet ben. Ik ben grof gezegd ronduit een onuitstaanbare bitch als ik m'n dag niet heb, kwaad ben op iets of iemand, of iets in die trant.

    Ik spendeerde, om even to the point te komen, meer tijd op mijn computer en op het internet dan voor school en dat is gewoon absoluut niet goed. Dat is al het tweede jaar op rij dat ik, mede door mijn internet-verslaving, er met hakken over de sloot door ben en dat wíl ik absoluut niet meer. Vorig jaar had ik enkel voor Latijn een vakantietaak moeten krijgen, maar nu heb ik er één voor Wiskunde (en ook voor Latijn, moest ik er niet mee stoppen) en misschien - dat ben ik nog niet zeker, ook voor Frans. Als ik nu niet minder, ben ik er volgend jaar sowieso niet door, en dat wil ik niet. Ik weet van mezelf dat ik meer kan dan ik doe en toon voor school - en dat moet ik de leerkrachten altijd maar bewijzen op het einde van het jaar, en dat ben ik beu. Ik wil goede punten hebben, ik wil met vreugde mijn jaar kunnen afronden.
    Ik heb nu dan wel een A-attest (wat betekent dat ik er door ben en dat ik in dezelfde richting naar het volgende jaar mag, voor de Nederlanders), maar ze hebben me gedelibereerd (overlegd of ik wel door kon gaan, etc.) Ik heb ook van mijn vader vernomen dat onze zorgcoördinator heeft gezegd dat ze er alles aan gingen doen me door te laten, waar ik heel blij mee ben, maar ik zou nog tevredener zijn moest ik gewoon, door door het jaar betere punten te halen, er sowieso door zijn.

    Ik blijf zo af en toe wel eens opduiken in een kletstopic en misschien op een verwaaide keer een keer in een ander topic, maar je gaat me niet meer actief zien op het forum.

    Ik vond dat jullie de reden mochten kennen en ik vond het nogal ongepast zomaar even te verdwijnen, dus bij deze. Ik ga heel veel mensen op het forum wel missen en ik blijf ook wel GB'en en schrijven - aangezien dat laatste een échte hobby is, iets waar ik mezelf écht in kan vinden, en dat is gesprekken voeren met mensen die ik niet ken - maar wel heel graag heb, vat het niet verkeerd op, niet.

    So, ik ga jullie echt missen en ik hoop jullie wel nog eens terug te zien als ik merk volgend schooljaar dat mijn punten beter zijn.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oh jammer, maar als je dit beter voor jezelf vindt moet je dat gewoon doen. Ik ga je missen, Leah! (:


    16 - 09 - '17

    School gaat voor :') en met je bètaheid (wat een woord) heb je het wss ook druk, jammer, het is wel gezellig met jou (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik vind het knap dat je zo'n wijze beslissing maakt. Succes ermee!


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik vind het goed dat je nu even voor jezelf kiest en je toekomst. Ik vind het echter wel jammer dat ik je dan waarschijnlijk minder ga zien op het forum, maar ik snap natuurlijk wel dat je deze keuze maakt. Ik hoop dat het allemaal snel wat beter mag gaan (:


    26 - 02 - '16

    Antisocial schreef:
    Ik vind het goed dat je nu even voor jezelf kiest en je toekomst. Ik vind het echter wel jammer dat ik je dan waarschijnlijk minder ga zien op het forum, maar ik snap natuurlijk wel dat je deze keuze maakt. Ik hoop dat het allemaal snel wat beter mag gaan (:


    Queer zijn is gewoon alles

    School gaat altijd voor en het is goed dat je voor je toekomst kiest. Heel veel succes! (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    School gaat altijd voor en het is goed dat je voor je toekomst kiest. Heel veel succes! (flower)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    School gaat voor. Inderdaad. Blijf je nog altijd jurylid van mijn wedstrijd of haak je daar ook af?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Als het beter voor je is, moet je dat zeker doen. Dan kun je waarschijnlijk met een glimlach terugkijken op hoe je gehandeld hebt. ^^
    In ieder geval, veel succes op school! (:


    wat was dit ookalweer

    Avarosa schreef:
    School gaat voor. Inderdaad. Blijf je nog altijd jurylid van mijn wedstrijd of haak je daar ook af?


    Dat was ik vergeten te zeggen. De wedstrijden waar ik jureer of meedoe, blijf ik, aangezien de meesten daarvan afgerond gaan zijn voordat school weer begint. Ik wilde er enkel nu al mee stoppen (met het forum), zodat ik niet opens voor die opdracht sta als ik weer een teveel aan werk krijg. Het is ook de reden dat ik er nu al mee stop (met het forum). Ik had nog wel twee maand kunnen blijven, maar dan had ik ineens pats-boem-pal moeten stoppen, terwijl ik het nu geleidelijker aan kan doen.

    Bedankt voor het begrip, iedereen. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    nerveus schreef:
    School gaat altijd voor en het is goed dat je voor je toekomst kiest. Heel veel succes! (flower)


    -

    Okidoki.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik zit nu eigenlijk ook te denken of ik hetzelfde zal doen, omdat ik ook echt te veel op Quizlet zit en ongeveer het zelfde verhaal heb als jij. Ik besteed veel te weinig tijd aan school terwijl ik weet dat ik het makkelijk kan. En ik wil echt niet uit mijn klas... Je hebt me op wijze ideeën gebracht.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2014 - 17:27 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…