• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door.
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeer' ik je personage of verwijder deze van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen ik(Durbanskies) opent nieuwe topics. Pas als ik langer dan 12 uur niet online ben geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in mijn gastenboek
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (3/20 vrij)
    Docenten:
    - Anna Sharp - Patholoog
    - Gregor McEwan - KLAINEISBACK

    Jongens 10
    - Scott 'Scottie' Berkham (10) ~ Pianoman
    - Gereserveerd ~ Aestivate
    - Levi Finn Winston (7)~ JamesPotter
    - Michael 'Mike' Luke Hood (3) ~ Jovantos
    - Thomas 'Tho' Isaac Barton (4) ~ Durbanskies
    - Vince 'Vin' Luke Smiths (11) ~ Tootles
    - River Owen Posey (9) ~ Raccoon
    - Tyler 'Ty' Elijah Rivello (11) ~ Bohen
    - Lucas 'Luuk' Edward Howerd (12) ~ IrishNialler

    Meisjes (10)
    - Victoire 'Vic' Lizzy Barton (1) ~ Durbanskies
    - Nova Anne Palvin (12) ~ Rejects
    - Aylinn-Chelsey Marina McGrath (2) ~ Jovantos
    - Carly Chase ~ Philocalist (2)
    - Jennifer 'Jen' Anouk Reeds (9) ~ Raccoon
    - Lixue 'Li' Sheen ~ Pientie (2)
    - Marlene 'Marley' Blaire Newport (5) ~ Schuld
    - Gereserveerd ~ KLAINEISBACK


    Invullen:
    Naam:
    (eventuele) Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk(met foto):
    Innerlijk:
    Extra:

    Als je zelf nog iets leuks weet om erbij te schrijven over je personage, gewoon doen!

    De kamerindeling:

    Kamer 1: Vince, River, Lucas, Tyler
    Kamer 2: Levi, Thomas,
    Kamer 3: Victoire, Aylinn
    Kamer 4: Carly, Jennifer
    Kamer 5: Lixue, Marlene, Nova
    Kamer 6:
    Kamer 7: Scott, Michael
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan..





    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Vakanties van spelers:
    Jovantos: 5 juli tot 20 juli
    Durbanskies: 18 juli tot (denkik) 1 augustus
    JamesPotter: 3 tot 11 juli
    Rejects 16 juli, 4 weken
    Irishnialler 5-13 juli


    Onze namen
    omdat namen veel persoonlijker zijn dan usernames.
    Hecuba - Britt
    Schuld - Robin
    Jovantos - Noa
    JamesPotter - Femke
    Philocalist - Sylvie
    Raccoon - Saar
    Avena - Kyle
    IrishNialler - Yvonne
    Tootles - Anouk
    Rejects - Floor
    Bohen - Denize
    Pientie - Jerina
    Illwill - Femke



    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.




    Patholoog en MissAlice; als jullie mee willen doen en de docenten weer willen spelen oid, kan dat natuurlijk altijd c:



    Credits; Patholoog & MissAlice

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 11:34 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Philocalist en Jovantos; is goed!


    Spinning around, I'm weightless.

    '' I wish that I could wake up with amnesia.''



    Naam: Aylinn-Chelsey Marina McGrath.
    Bijnaam: Ay, AC, Chels. Zelf vind ze de naam Chelsey mooier, maar meestal noemen vrienden haar Aylinn. Ze zal zich meestal ook voorstellen als Chelsey. Eerst stelde ze zich zelf voor als Aylinn-Chelsey alleen dit vond ze te tuttig klinken ergens.
    Leeftijd: Aylinn-Chelsey is net 15 jaar oud.
    Uiterlijk: Aylinn-Chelsey haar ogen hebben een donkerbruine chocolade kleur, en deze staan meestal vrolijk. Deze ogen worden omringd met zwarte wimpers waar, ondanks dat ze al zwart zijn, altijd een laagje mascara op komt. Haar haren zijn stijl en hebben een donkerbruine kleur. Deze lokken lopen tot haar zij, en meestal zijn ze los of zitten ze in een vlecht. En heel soms in een knot. Aylinn-Chelsey is ongeveer 1 meter en 60 centimeter lang. In haar ogen haal je meestal geen emoties, alleen haar vreugde. Mensen die haar kennen kunnen dit alleen zien, maar goed. Ze draagt meestal een spijkerbroek met een wit shirt en een open geblokte blouse. En in de zomer ook wel eens een korte broek met een leuk shirt of een jurkje. Maar dat laatste is echt heel soms. Haar lippen hebben trouwens een zacht roze kleur en haar huid is licht getint door haar afkomst. Ze is namelijk half Australisch. Ook heeft ze een lippiercing, dit heeft ze stiekem gedaan.
    Innerlijk: Het lijkt alsof deze jongedame een heel groot zelfvertrouwen heeft, maar schijn bedriegt. Ze is juist heel erg onzeker. Bij veel dingen wat ze doet, denkt ze na of het wel verstandig is. Als ze eenmaal boos is, zegt ze dingen waar ze meestal spijt van krijgt. Aylinn-Chelsey is nogal ongeduldig en kan dus nooit lang wachten. Ze is erg zelfstandig en dit is omdat haar moeder en vader vaak werkten. Ze toont haar emoties bijna niet, omdat ze hier moeite mee heeft. Ze denkt dat anderen haar dan pijn doen. Als een onbekend iemand, of iemand die ze niet vertrouwd haar vast grijpt krijgt ze een paniekaanval. Dit heeft ze al meerdere keren gehad, en hiervoor moet ze ook pillen slikken, zo dat ze het niet zomaar op een dag heeft. Bij vrienden is Aylinn-Chelsey een lieve en vrolijke meid waarbij je al je problemen kwijt kunt. Meestal is ze bij vrienden druk, maar ze kan ook erg serieus doen.
    Extra: De reden dat ze hier heen gaat is omdat het thuis helemaal niet goed gaat. Haar ouders laten haar voelen alsof ze niets waard is en ze schenken geen tijd aan haar. Hierdoor voelt ze zich eenzaam en heeft ze al zelfmoordneigingen gehad. Maar ze is eerder gestopt met eten, waardoor ze nu ook best dun is.


    Numeró 1! Ik FC Ashton Irwin voor mijn jongen btw.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2014 - 22:10 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Alleen Scotts innerlijk nog, maar ik moet nu weg. Wss komt die morgen pas, want ik ben net als gister pas wee na twaalf uur thuis


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aylinn en Vic kunnen denk ik wel goed met elkaar praten als ik het zo zie haha. Ik zal haar erbij zetten.
    Pianoman; is goed hoor !


    Spinning around, I'm weightless.

    Hahah, ik denk dat mijn jongen ergens rond een uur of 5 komt. Of eerder. Sowieso vandaag hoop ik!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Top!


    Spinning around, I'm weightless.

    Hee,
    Ik heb nog nooit aan zo iets me egedaan, but.. kan ik een meisje spelen in het verhaal ? ^.^ En ja, het kan dus zijn dat ik af en toe wat extra uitleg nodig heb (flower)
    xx My,
    ik vul hieronder ff de vragenlijst in ;) Dan heb ik dat alvast gedaan als ik mee mag doen ;D

    Naam: Lixue Sheen.
    (eventuele) Bijnaam: Li
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk(met foto): Lang donkerblond, krullend haar. Grijzige ogen en een lichte huidskleur.


    Innerlijk: Is er druk/hyper en aardig. Ze trekt zich weinig wat van andere mensen aan. Als ze haar accepteren, oké, doen ze dat niet, boeit haar niet.
    Ze houd van gezelligheid en probeert dat zoveel mogelijk te creëren, maar is niet bang om van haar af te bekken wat ze vind. Haar mening durft ze te geven en daar staat ze ook achter, maar ze houd van een goeie discussie en valt wel bij te draaien.
    Extra: Ze houd van feesten en party's. Ze drinkt en rookt. Als het lukt rookt ze het liefste wiet.
    Haar ouders vinden haar vaak maar lastig en ze doet er alles aan om hun dwars te liggen. Ze ziet nog op de middelbare school en doet vmbo-TL 3. Of ze over gaat is nog maar de vraag


    ~My Mind Is Free~

    Oops er staat 16 xd, ik bedoelde 14, @.@, ze is bijna 15 ;)


    ~My Mind Is Free~

    Je kunt je posts aanpassen


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ze is een beetje ehm... wild, voor haar leeftijd. Zou je haar misschien iets uitgebreider kunnen beschrijven en of de leeftijd aanpassen aan haar gedrag, of haar gedrag aan haar leeftijd? ;x


    Spinning around, I'm weightless.

    PianoMan schreef:
    Naam:
    Scott Berkham
    (eventuele) Bijnaam:
    Scottie
    Leeftijd:
    17
    Uiterlijk(met foto):


    - Haarkleur;
    Bruin
    - Oogkleur;
    Donkergroen
    - Lengte;
    1.72 lang
    - Bouw;
    Scott is best slank gebouwd en heeft ook geen spieren. Dit komt ook omdat hij niets aan echte sport doet. Hij rent een aantal keer in de week, maar meer doet hij niet. Hij houd graag zijn gewicht op peil, maar wil niet gespierd worden. Hij vind het aantrekkelijk bij andere mannen, maar zelf wil hij het gewoon niet.
    - Kledingstijl;
    Scott heeft een rijke kledingkeuze en draagt iedere dag weer wat anders. Van felle tot duistere donkere kleuren, van kort naar lang en van strak naar los. De ene keer draagt hij een losse tanktop me een korte broek. De andere keer draagt hij een skinnyjeans met daarboven een strak v-hals truitje. Het verschilt bij hem dus duidelijk per dag.
    Innerlijk:
    Extra:
    - Probleem;
    Hoewel je het niet snel aan Scott zult merken, is er duidelijk een probleem aanwezig; Hij is verslaafd aan drank. In zijn zak draagt hij altijd wel een metalen drankflesje gevuld met een sterke drank dat hij verstopt heeft. Ondanks dat hij veel drink wordt hij er niet snel dronken van, dit komt omdat zijn lichaam de drank in gewend. Hij moet wel veel gaan drinken om écht dronken te raken. Aangeschoten zal wel eens voorkomen, dan is hij een erge flapuit en erg aanhankelijk. Erg tegenovergesteld van wat zijn karakter eigenlijk is.
    - Geaardheid;
    Scott is homoseksueel en is hier ook gewoon open voor. Hij is al vanaf zijn 14e uit de kast en denkt maar zo; Respecteer jij mijn keuze niet, dan moet ik jou niet in mijn buurt.

    De rest komt!


    Noooo ik wilde mijne ook gay maken hahaha.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!





    Kimmy Hays

    Naam:
    Carly Chase
    Bijnaam:
    Carls
    Leeftijd:
    18
    Uiterlijk:
    Carly is ongeveer één meter zeventig groot en ze is slank. Ze heeft lange donkerbruine haren met krullen. Ze stijlt wel vaker haar haar omdat ze dat af en toe net iets beter kan verdragen dan krullend haar. Carly heeft grijs-blauwachtige ogen die niet zo heel erg opvallen. Als ze lacht, komen er lichtjes kuiltjes in haar wangen, die ze bij zichzelf wel schattig vindt. Carly heeft niet echt een bepaalde stijl van kleding, zo verkiest ze heel vaak gewoon kleding die ze zelf mooi vindt en ze goed bij haarzelf vindt staan. Ze houdt van neutrale kleuren zowel bij kleding als bij make-up, het hoeft voor haar niet te flashy en ook niet te opvallend. Ze vindt het al moeilijk om zelfzeker over te komen, laat staan dat ze zou opvallen in opvallende kleuren. Ze werkt haar outfit af en toe wel graag af met een paar sieraden, tenzij ze daar te lui voor is. Verder durft ze best zonder make-up op te lopen, maar draagt liever toch iets op haar gezicht.
    Innerlijk:
    Carly houdt van uitgaan, vooral met haar beste vriendinnen. Ze is sociaal en probeert al haar contacten ook zo goed mogelijk te onderhouden, ze vindt het dan ook geweldig om nieuwe mensen te leren kennen. Omdat Carly heel erg houdt van sociaal zijn, vindt ze het altijd leuk om omringd te worden door mensen, want ze haat het om alleen te zijn. Ze vindt alleen zijn maar eng en wil dan toch op zen minst één iemand naast haar hebben. Aan Carly's gezicht kan je meestal wel afleiden of ze eerder goed gezind of slecht gezind is, dat scheelt voor haar ook al een hoop, voordat ze zichzelf gaat uiten met woorden. Verder is Carly best een gezellig en warm iemand om mee om te gaan, ze probeert er steeds voor te zorgen dat mensen zich goed in haar buurt voelen. Als dat niet zo is zal ze vragen wat ze aan zichzelf kan veranderen. Carly geeft sowieso meer om andere mensen dan om zichzelf, vooral haar vrienden en familie zet ze voorop en dan pas denkt ze aan zichzelf. Zelfs wanneer Carly het zelf moeilijk heeft, zal ze er eerst voor een ander zijn. Bij haar vrienden en familie probeert Carly zich ook altijd zo goed mogelijk aan te passen, omdat ze niet uit de boot wil vallen als ze iets verkeerd doet of zegt in hun buurt. Carly houdt van werken in groep en mensen complimenteren omdat ze over wil komen als een welgemanierd en vriendelijk meisje. Verder houdt Carly van dingen organiseren en plannen, volgt ze alle regels als die er zijn en is redelijk ordelijk en nauwkeurig. Als Carly aan iets begint, wil ze dat ook graag afmaken, omdat het haar stoort als iets ligt te wachten op haar.
    Als mensen iets verkeerd in Carly's ogen doet, ze confronteren haar op een negatieve manier of beledigen haar om welke reden dan ook, zal zij degene zijn die meteen begint te koken en er alle woorden uitgooit die ze maar kan bedenken. Ze houdt niet van mensen die je controleren, want daar krijgt ze stress van en ze kan ook niet tegen mensen die alles meteen over haar willen weten. Ze haat alles dat met science fiction te maken heeft en ze houdt niet van rare dingen of mensen. Ze vindt het fijn als ze anders kan zijn dan andere, maar ze heeft wel altijd positieve complimenten over zichzelf nodig, aangezien ze redelijk onzeker is over zichzelf. Soms is Carly ook veel te snel tevreden over haar werk of bepaalde dingen en dat kan dan wel eens verkeerd uitpakken. Carly is niet zo goed in creatieve dingen, ze is ook een flop in het proberen te bespelen van instrumenten en ze is al helemaal een kat als ze probeert te zingen. Verder probeert Carly altijd wel zo positief mogelijk te zijn over alles en geniet ze van het leven zoals het is, want ze ziet in alles wel iets moois.
    Extra:
    Carly is bij haar geboorte afgestaan door haar ouders. Haar ouders waren tienerouders die geen geld hadden en hun ouders gingen er niet mee akkoord dat ze beide op zo'n jonge leeftijd een kind zouden krijgen, daarom werd Carly ter adoptie aangeboden. Carly is in een weeshuis opgegroeid tussen kinderen van haar eigen leeftijd en door lieve nonnen. Ze is in verschillende pleeggezinnen terecht gekomen, waaronder ook een pleeggezin dat later werd aangeklaagd wegens mishandeling. Carly werd in dat gezin geslagen om alles wat ze fout deed in de pleegouders hun ogen, daarom heeft ze ook een tijdje een eigen psycholoog in het weeshuis gehad. Pas op twaalfjarige, bijna dertienjarige leeftijd werd Carly geadopteerd door een vrouw die haar man verloren was en toch ooit graag een eigen kind wilde hebben.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2014 - 18:30 ]


    16 - 09 - '17

    oké, poging 3 ;D

    Naam: Lixue Sheen.
    (eventuele) Bijnaam: Li
    Leeftijd: 14
    Uiterlijk(met foto): Lang donkerblond, krullend haar. Grijzige ogen en een lichte huidskleur. Ze is niet erg groot voor haar leeftijd (1,55). Vaak baalt ze daar erg van. Haar kleding is stoer. Het liefst draagt ze een los shirt met een strakke broek, of juist andersom, een losse broek me een strak truitje. Haar krullende haar draagt ze het liefst los. Ze heeft geen geduld om het goed uit te kammen waardoor het vaak nogal slordig eruit ziet.
    Ze draagt altijd een ketting met een haaientand eraan ( foto ;P) Haar oma heeft het haar cadeau gegeven op een dagje uit. Daar heeft ze goede herinneringen aan.
    Het liefst draagt ze sneakers. Ze vind het gewoon fijn zitten. Als ze dat niet aan kan loopt ze graag op blote voeten. Ze is zeker niet bang om vies te worden.
    In de zomer draagt ze altijd een kort broekje met een hempje of een t-shirt. Je zult haar niet zo snel in een jurk zien lopen. In de winter draagt ze graag een spijkerbroek met een grote sweater en een muts, maar af en toe iets anders zit er ook bij ;).
    Ze vind het ook leuk om caps of hoofddoekjes te dragen. Dat doet ze meer om te kijken of het haar staat. Ze experimenteert ook met make-up. Tot nu toe draagt ze alleen nog mascara en oogpotlood.



    Innerlijk: Lixue is erg druk, hyper en aardig. Ze houd van gezelligheid en probeert dat zoveel mogelijk te creëren, maar is niet bang om van haar af te bekken wat ze vind. Haar mening durft ze te geven en daar staat ze ook achter, maar ze houd van een goeie discussie en valt wel bij te draaien.
    Ze is af en toe erg kinderlijk. Dat kom door haar ADHD. Ze heeft dan ineens zin in een groot kussengevecht of loopt 10x de trap op en af. Ze vind het leuk om nieuwe vrienden te maken en kijkt totaal niet naar uiterlijk of leeftijd. Ze kan soms wat brutaal overkomen, omdat ze zich niet schaamt om op iemand af te stappen. Ze is een erge flapuit, waardoor ze soms iets heel liefs kan zeggen, maar je ook erg kan kwetsen. Als ze dat door krijgt dat ze iets verkeerds heeft gezegd verontschuldigd ze zich wel.
    Als je haar rustig wilt krijgen moet je haar een goed boek geven. Ze kan uren lezen zonder iets van haar omgeving door te hebben. Daarnaast sport ze graag, waaronder hardlopen en voetballen. Ze houd er van in het middelpunt te staan en heeft daardoor een grote vriendengroep. Ze maakt wel het onderscheid tussen "Vriend" en "Echte vriend". Van echte vrienden heeft ze er een paar. Als haar vrienden in de put zitten geeft ze hun steun en haar vertrouwen, maar verwacht op haar beurt ook dat ze haar zullen helpen.
    Ze is wel een beetje haantje de voorste en wil daarom altijd helpen met dingen regelen. Als dat niet mag kan ze daar erg kwaad over worden. Later ziet ze dan in dat een beetje stom was en probeert het de volgende keer niet weer te doen.
    Ze heeft een goed overlevingsinstinct en is graag buiten. Ze droomt ervan om haar eigen busje te hebben en de wereld rond te trekken, ze vind het daarom aan de ene kant erg leuk dat ze dit avontuur mag aangaan.


    Extra: Ze is hier naartoe gestuurd, omdat haar ouders niet wisten hoe ze met haar drukte om moesten gaan. Lixue zit daar erg mee en heeft daar verdriet van. Ze probeert het zo veel mogelijk te vergeten en praat er liever niet over waarom ze hier is.

    Zo iets beter? anders begin ik straks aan poging 4 ;P

    [ bericht aangepast op 27 juni 2014 - 15:52 ]


    ~My Mind Is Free~

    Kan ik misschien een jongen reserveren ? ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    het klonk gewoon een beetje onrealistisch haha. Je hoeft haar niet telkens opnieuw te posten, je kan je posts ook aanpassen! Het knopje helemaal rechts bovenin je post haha. Zou je misschien haar uiterlijk een beetje meer kunnen beschrijven? Kijk anders maar bij de rest hoe ze het hebben gedaan, dan kan je zien hoe de meesten het doen. Dat ga je later ook nodig hebben als je meer RPG's wilt doen !


    Edit; Raccoon: dat kan zeker ^^

    [ bericht aangepast op 27 juni 2014 - 15:08 ]


    Spinning around, I'm weightless.