• Want volgensmij was deze er nog niet.
    Mede doordat Gilinksy en Differences te veel spamde in een ander topic, wilden ze dit topic openen.
    Dussssss, join if you want, because we need more fangirls!



    Members:
    Gabriëla // Gilinsky | Lukey
    Lieke // Differences | Ashton
    Eva // Alterego | Lukey
    Crystal // Sciathan
    Floor // Reject | Lukey
    Noa // Jovantos | All
    Ruth // Hemford | Mukey
    Jessica // IAmNotCute | Ashton
    Talita // Daeva | Calum
    Julia // Unsullied Lashton
    Miriam // Malley | Ashton
    Aline // Lipstein
    Merel // Hanaemi | Cakey
    Julya // SunsetLover | Lukey
    Aniek // Memoria | Ashton
    Naomi // AshtonIrwin Michael
    Lisa // Gojira | Michael
    Kim // Tuk | Cashton
    Tessa // Poods | Ashton
    Esmee // Yulan | Lukey
    Marlijn // Ultimatum
    PeterParker
    Marietje // Caverne | Lukey

    [ bericht aangepast op 28 juni 2014 - 22:44 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Unsullied schreef:


    Gewoon omdat ie te schattig is om niet te posten :3


    Cute!(cat)

    [ bericht aangepast op 28 juni 2014 - 20:38 ]


    Physics is awesome

    Ik ben m'n eigen taal aan het creëren voor een eigen fantasy wereld waar ik mee bezig ben en waar een verhaal zich afspeelt dat ik aan het schrijven ben :3
    Ik heb nu al best wel veel.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    MT


    'Darling, just hold on'

    Unsullied schreef:
    (...)

    Whutt?

    (wbw) (wbw) (wbw)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Unsullied schreef:
    (...)

    Achja. Ik doe het nu al 2 jaar. Mijn lichaam is het gewend. Ik sta op een gewone dag om 7:00 op. Het is slecht, ik weet het. Maar mijn lichaam kan niet meer slapen om 0:00 doordat ik het dus al zo lang doe.


    Dan heb jij gelukkig een heel ander lichaam dan ik. Ik ben wel eens bijna in slaap gevallen in de klas doordat ik zo laat op bleef. Grappigste was dat ik daardoor ook bijna met stoel en al naar achter viel.


    Physics is awesome

    ilovelashton schreef:
    (...)

    EVA HAHAHAHAHAHAHAHA.
    Dat herinnert me eraan dat ik die foto nog op m'n pc ging zetten. :'D

    HAHAHAHAHA. (wbw)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    MARIE WELKOM


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Tuk schreef:
    (...)

    Dan heb jij gelukkig een heel ander lichaam dan ik. Ik ben wel eens bijna in slaap gevallen in de klas doordat ik zo laat op bleef. Grappigste was dat ik daardoor ook bijna met stoel en al naar achter viel.


    In het begin van mijn laat-gaan-slapen periode ben ik eens wel echt in slaap gevallen in de klas. Lol.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    HAHAHAHA.
    Het moet zijn looked HAHAHAHA. Kijk wat diegene typt. - En sssh niet aan denken wat ik lees. -


    he lukes down to see mikey spreading lube onto his fingers


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Unsullied schreef:
    (...)

    In het begin van mijn laat-gaan-slapen periode ben ik eens wel echt in slaap gevallen in de klas. Lol.


    Hoe ben je wakker geworden?

    Ik had toen een aardrijkskunde leraar en die had echt een stem waarbij zo in slaap kon vallen. Zo'n zachte maar toch volle stem, zeg maar en als het dan warm was in het lokaal, dan had ik het zo moeilijk. Ik heb wel eens er over na gedacht op een les op te nemen en af te draaien wanneer ik niet zou kunnen slapen.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2014 - 20:46 ]


    Physics is awesome

    Tuk schreef:
    (...)

    Hoe ben je wakker geworden?

    Ik had toen een aardrijkskunde leraar en die had echt een stem waarbij zo in slaap kon vallen. Zo'n zachte maar toch volle stem, zeg maar en als het dan warm was in het lokaal, dan had ik het zo moeilijk. Ik heb wel eens er over na gedacht op een les op te nemen en af te draaien wanneer ik niet zou kunnen slapen.


    Ik werd betrapt en toen wakker geschud. Lol.
    En das best slim nog :'D


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Kay nu wordt het wel eng. Ze gaan in een huis - Mockingbird 313 - omdat Ali daarin is. En het is de avond van Halloween. :C
    En iemand met een poppenmasker loopt achter hen aan. :C

    [ bericht aangepast op 28 juni 2014 - 20:54 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Dit is geen MT.


    Because I love him, do I need another reason?

    AIterego schreef:
    Kay nu wordt het wel eng. Ze gaan in een huis - Mockingbird 313 - omdat Ali daarin is. En het is de avond van Halloween. :C
    En iemand met een poppenmasker loopt achter hen aan. :C


    Lol.

    Ik besef me net dat ik nog een tekening voor een wedstrijd moet maken. Vanavond nog ingeleverd D:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Halloweenaflevering overleefd. Nu ga ik even '''''''''leven''''''''''.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.