• Thailand (yeah) !!!

    Hallo,

    na veel wikken en wegen heb ik samen met mijn man besloten om ongeveer 3 weekjes in Thailand door te brengen.
    We gaan naar strandjes, boulevards, grotten, museums, dierentuinen, cafeetjes etc ...
    we hebben onze paspoorten al bijna in bezit en alleen de laatste puntjes op de "i" nog.
    Geld hoeven we ook geen zorgen om te maken, wij hebben voldoende gespaard.
    uiteraard laten we ons inenting tegen ziektes.

    Heeft iemand misschien nog tips voordat wij op reis gaan ??

    Dank u vriendelijk (A)

    en om dit Topic nuttig te maken vraag ik aan jouw wat jouw plannen zijn deze zomer !!

    Groetjes


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Ik ga vijf dagen naar München en de rest van de zomer ben ik bezig met verhuizen =D.


    I am an idiot, I move.

    Ohhh wat leuk! Tips heb ik niet echt ofja, gewoon genieten. :') Zelf heb ik helemaal geen plannen, ik ga waarschijnlijk de hele zomer met mijn neefjes in de tuin spelen.

    Enige tip: laat je koffer sealen op het vliegveld. Veel plezier (: Thailand lijkt me echt een geweldig land.
    Ik ga naar Polen, dus daar heb ik ook veel zin in (:


    Take risks and conquer your fears.

    Ik ben ook eens in Thailand geweest, toen was ik acht jaar lol, was heel erg leuk!

    Ik ga met een vriendin naar Frankrijk op een camping. Oh god, ik heb nog nooit gekampeerd. Help?!

    Flue schreef:
    Ik ben ook eens in Thailand geweest, toen was ik acht jaar lol, was heel erg leuk!

    Ik ga met een vriendin naar Frankrijk op een camping. Oh god, ik heb nog nooit gekampeerd. Help?!

    Inderdaad, koffer sealen. Al helemaal als je naar Indonesie gaat.
    Grondzeilen! Sowieso! Vuilniszakken, knijpkatten en een lijn om je was aan te hangen, indien nodig.
    (haat aan kamperen... >.>)


    No growth of the heart is ever a waste

    Wat leuk, veel plezier alvast!

    Ik ga werk zoeken en een dagje naar de Efteling, voor de rest weet ik het nog niet.


    16 - 09 - '17

    Hashirama schreef:
    (...)
    Inderdaad, koffer sealen. Al helemaal als je naar Indonesie gaat.
    Grondzeilen! Sowieso! Vuilniszakken, knijpkatten en een lijn om je was aan te hangen, indien nodig.
    (haat aan kamperen... >.>)


    Ik ga elk jaar naar Indonesië, maar laat nooit mijn koffer sealen en er is nog nooit iets gebeurd haha :')

    OT: Ik ga naar Indonesië voor drie weekjes mijn familie bezoeken.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Leuk! Ik ga twee weken op vakantie met m'n ouders naar ons vakantiehuisje in Spanje en ik ga eind Augustus naar Leeds festival in Engeland ^^

    Ik laat ook nooit mijn koffer sealen (ben o.a. naar Indonesië geweest). Verder zou ik wel gewoon een goed slot kopen en een goede band om je koffer heen doen. En een andere tip; Zorg voor goede wandelschoenen ;')
    Heel veel plezier en geniet er van! Volgens mij is Thailand echt een heel mooi land.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Leuk! Ikzelf ga tien daagjes naar Spanje met m'n ouders. c:


    A room without books is like a body without a soul. †

    Heel veel plezier in Thailand! (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Wat leuk zeg! Heel veel plezier (:


    26 - 02 - '16

    Veel plezier!
    Ik ga met mijn vriend 9 dagen naar Turkije (: !


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Wauw gaaf. Veel plezier (:
    Ik zit op dit moment in Zuid-Frankrijk, maar ik ga donderdag alweer naar huis :(

    aah super cool... Ik ga niet op vakantie :( al een paar jaar niet meer... Ik ga gewoon dagjes uit hihi samen met mijn vriend..

    Een tipje, maak gewoon heeeel veel plezier :D


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.