• 1) Buzzworthy: Bill, everyone wants to know what you got a new tattoo. Can you show us?
    Bill: I can not show a tattoo because it is big enough and would like to have vysléct all my clothes, but I can tell you that I have a German word. But I do not want to tell the story. Maybe a little later. But it is huge, and ... I do not know. And I think I was in the studio tetovacím four hours. . (Germany) A lot of hurt.
    Tom: : And in German it means: 'Tom is my idol'
    http://nl.netlogstatic.com/p/oo/047/310/47310995.jpg?1 [nieuwe foto]
    http://i238.photobucket.com/albums/ff268/alise_sulca/d1bd1d4d5de0.gif!!!!!
    uitleg:

    linksvanboven zie je een stuk arm
    dan zie je waar het einde van zijn t-shirt is en van zijn oksel naar beneden tot zijn heup mss verder staat de tattoo khoop daj et verstaat ze xD mjaa ik versta het en bn al blij dus jullie moete het maar verstaan

    dus bill wil zijn tatto niet tonen omdat hij tegroot is en dat hij al zijn kleren zou moeten afdoen O_o , (endan? xD das nie erg zene) hij zegt een duits woord, maar hij wil het verhaal niet vertellen mss later , maar ts groot, en het duurde 4uur en deed veel pijn ,, en dan zegt tom dat duits woord is , tom is my idol , dusja volgens tom staat er daar in het duits tom is my idol xD yeah sure

    2) Buzzworthy: A lot of fans talking about drbu that you will cooperate with Miley Cyrus. Is that true?
    Tom: Tom: Yeah, we heard about it. . It is not true.
    Bill: Oh no. Nothing is planned. U. We met with her on the VMA, and it is very cool, but not. . There is no duet or something like that as we planned.

    Dus zij zeggen dat er veel fans praten over een duet met miley cyrus of dat waar is , en dan zeggen ze dat ze het gehoord hebben en het geen waar is , dat er niets gepland is enzo , en dat ze haar ontmoet hebben op de VMA en dat ze cool is enzo ,...

    heb het wat vertaald voor degene die geen engels kunne




    (bericht aangepast door een moderator)


    Gilles (ll)

    Aah zo zit dat allemaal in elkaar x')


    Take My Hand Take A Breath ...

    Aaaaaaah (A)
    Wat sexy togh een jongen die zich aan zijn principes houd, niet byna naakt op TV x'D
    BTW; dat vn miley vond ik al zo gek, het paste neit qua stemmen enzo en muziek stijl.


    Tears are crashing out of my eyes

    Waar heb je die info vandaan? Het komt een beetje raar over.. What the hell is vysléct en tetovacím kan toch geen Duitse naam zijn? Ik snap er niks van. Het lijkt nu net alsof één of andere Amerikaan(se) dit in elkaar heeft gezet en wat niet bestaande woorden heeft gebruikt zodat het 'Duits' zou klinken...


    I clicked my heels and wished for you.

    Heel stiekem staat er wel 'Tom is my idol. :'D Hij durft het gewoon niet te zeggen, dat is het.
    En een duet met Miley zou niet goedkomen. o-o


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Jaah, Best sexy ja, maar nog sexier een Gast die uit de kleren gaat.
    WHOOO!! GET OFF WITH THE CLOTHES!!!!

    xD


    death to the one at the end of the serenade.

    Waar heb je die info vandaan? Het komt een beetje raar over.. What the hell is vysléct en tetovacím kan toch geen Duitse naam zijn? Ik snap er niks van. Het lijkt nu net alsof één of andere Amerikaan(se) dit in elkaar heeft gezet en wat niet bestaande woorden heeft gebruikt zodat het 'Duits' zou klinken...
    was van een site van tsjechie ofs xD denkek en ik heb da vertaald naar het engels en die woorden werden niet vertaald!


    Gilles (ll)

    Er staat gewoon; Tom ist meinen Freund.


    Life is hard and then we die

    x) Ik heb dat juist op netlog gelezen x)


    The soul needs autumn.

    x) Ik heb dat juist op netlog gelezen x)
    op een clan?
    ik heb dat op netlog gzet op een clan ^-^


    Gilles (ll)

    Ik wist gewoon dat die tatoo te maken had met zijn liefde voor Tom.. XD
    Ik ben best wel blij dat ze niet een duwet gaan op nemen met Miley.


    Dunno ><

    Ik wist gewoon dat die tatoo te maken had met zijn liefde voor Tom.. XD
    Ik ben best wel blij dat ze niet een duwet gaan op nemen met Miley.

    das wl nie zekr dat het over liefde voor tom is ej x')
    tom zegt da gwn om te zevere


    Gilles (ll)

    (...)
    das wl nie zekr dat het over liefde voor tom is ej x')
    tom zegt da gwn om te zevere

    Ja weet ik wel :P
    Maar ik heb vanaf het begin geroepen dat het zijn liefde voor tom was. dus nu vind ik gewoon dat ik gelijk heb :D


    Dunno ><

    nu MOET ik het gewoon weten wat er staat :(


    It's heavy but you are not the only one

    nu MOET ik het gewoon weten wat er staat :(

    Nou, heel makkelijk. Er staat dat bill werkelijk van Tom houd, en niet aleen in Broederliefde,.. XD


    Dunno ><

    Ah, zo zit het dan Ö
    Bill heeft een nieuwe tattoo & geen duet met Miley Cyrus ;; Dat weten we vandaag dan ook weeral ; D


    Listen to what we're not saying..