• Beste mensen, met welgemeende liefde en trots presenteer ik u: De strikt geheime Kletscaffia 169!




    Café mededelingen:
    ~ Iedereen is Kletscaffioso! :Y)
    ~ Onze criminaliteit heeft al meer dan honderdvijftig topics gevuld.
    ~ Wij geven elke dag gratis geld (en wapens) (en lessen in drugshandel) (en codetaal-lessen).
    ~ Er bestaat een story over ons leven als criminelen! Enchanted!
    ~ Wij hebben een undercover TinyChat-account: klik.
    ~Wij hebben ook een eigen baas
    ~Raadpleeg je ook over hoe je deze geheime beginpost onderhoudt: De tips!!!


    Het staat in onze gedragscode dat je deze beginpost moet lezen.

    Zeg, ik ben hier nieuw. Hoe begon deze bende?
    Wel, het is simpel. Er waren eens twee quizletters die van rellen hielden en zich bezighielden met criminele zaakjes. Dit deden ze beiden graag maar ze deden dit een beetje te illegaal. Zo begon het Kletscafffiosi-dee. Al binnen en topic hadden ze een paar vaste bendeleden en de eerste dag al was een groot succes. Zo groeide de Kletscaffiosi steeds meer en meer en op een dag was de criminaliteit de wereld te veel. En zo vernietigde de politie alles. Maar wij zijn allemaal prima in orde en houden ons nog nog lang en gelukkig bezig met obscure zaakjes.


    Onze criminele bendeleden:
    Werknemers.
    L.D.L. • Lotta • C0BAIN • Huurmoordenares • 12
    N.O.X. • Nori • Nori • Pedofiel • 12
    C.R. • Crystal • Sciathan • Gifmenger • 12
    J.V.O. • Jarne • Debbaut • Contactpersoon tussen de baas en de bende • 15
    S.O. • Sofie • Amaretto • Wachter van de thuisbasis • 14
    K.R.A.G. • Kim • Coulson • Plannenberamer • 18
    S.Y.L. • Sylvie • Philocalist • Directrice van wapenbedrijf • 20
    K.Y.M. • Kyle • Avena • Gluiperige moordenaar • 17
    F.R. • Fren • Celestine • Spion • 14
    K.U.D.B. • Kim • Cumberman • Bedriegster • 17
    E.R.L. • Eva • AIterego • Computerhacker • 14
    N.A. • Naomi • Aves • Leugenaar • 17
    B.E.C. • Bes • Frodo • Miskend genie • 16
    E.M.S. • Emma • Krull • Plannetjesverdoezelaar • 20
    N.L.M.M. • Noa • Jovantos • Inbreekster • 13
    V.E. • Vera • Floriale • Kwaadaardige dokter • 14
    R.R.. • Rick • Saltzman • Hacker • 17
    R.O. • Ro • Panaceah • Drugs-in-drankjes-menger • 14

    Verslaafden.
    S.U.S. • Suuz • Cantabile • Gevaarlijke ninja • 17
    E.R.B. • Erieka • Blitzcrank • Spioneertoestellenverkoopster • 18
    I.S. • Isa • Ring • Cocaïneverslaafde • 13
    L.I. • Lisanne • Caesar • Speedverslaafde • 15
    N.A.B. • Naomi • Verde • Lsd-verslaafde • 19
    Y.O.L. • Yolanda • DiNozzo • Xtc-verslaafde • 17
    S.A. • Sanne • Erchomai • GHB-verslaafde • 15
    M.A. • Marlou • Arquitecta • Alcoholist • 14
    J.A.B. • Jamy • Leshley • Sigarenroker • 17
    J.A.M. • Jacco • Goulart • Stoner • 18
    D.A.H. • Daphne • LeMockingjay • Van alles en nog wat-verslaafde • 15
    A.N. • Annemarije • Mulleroni • 16
    D.S.E.N. • Do • xNeonLights • Drugsdealer • 14
    L.K.E.V. • Leah • 24601 • Scherpschutter • 13
    C.O. • Coosje • Flue • Drugskoerier • 15
    M.V.D.H. • Minke • Shukaku • Geldwitwasser • 16
    E.M. • Emma • Pama • Bendeadvocaat • 15
    K.I.D. • Kim • Lagertha • Heroïneverslaafde • 19
    A.D.G. • Annick • Pukkelxding • Robotfototekenaar • 20
    D.E. • Demi • Amarela • Gladde prater • 14
    I.N.W. • Inge • Square • Badeendjessmokkelaar • 17
    M.E. • Merel • Hanaemi • Tweede Bendeadvocaat • 15
    F.R. • Freya • Cresseyde • Fantasy verslaafde • 17
    S.U. • Suzanne • Abadine • Mensensmokkelaar • 16
    E.Z. • Ezra • Syeira • Overvalster • 15
    A.L.B. • Aline • Ashtonished • Serieverslaafde • 14
    M.E. • Melissa • Tankian • Zakkenroller • 15
    A.N.B. • Aniek • Memoria • Dief • 15
    M.A.B. • Marlijn • Ultimatum • Spamverslaafde • 15
    E.V.A. • Evelien • Kawena• Tolk • 18
    N.I. Nina • ChocoNina • Chocoladeverslaafde • ?
    X.N. • Xanthe • Bourne • Assasin • 15

    Wil jij ook bij de meest criminele bendeleden ever horen? Iedereen is welkom! Hoe meer mensen, hoe meer geld. :3
    Zeg je initialen, naam, leeftijd en activiteit in de Kletscaffia, dan hoor je erbij!

    Prijslijst van het café waar de Kletscaffiosi gaat kaarten.
         


         



    De Kletscaffiosi; Wist je dat..?
    Wist je dat:
    • De Kletscaffiosi is ontstaan door het vele offtopic gaan in een topic door een aantal users?
    • Nori (Nori) de naam ''Kletscafé'' heeft bedacht?
    • Het eerste Kletscafé-topic op 28 oktober 2013 geopend is?
    • Jarne (Debbaut) de prijslijst heeft bedacht?
    • Rick (Saltzman) de Kletscafésite heeft gemaakt?
    • Lotta (C0BAIN) met haar leeftijd van twaalf jaar de jongste kroegbaas is?
    • De Kletscaffia ook een eigen Quizletaccount heeft? Kijk hiervoor bij de Kletscafé spin-off.
    • Hier de weddenschap tussen Jarne (Debbaut) en Erieka (Blitzcranck) is ontstaan?
    • Dit het enige topic is waar zoveel aan truth or dare wordt gedaan?
    • Nori (Nori) gek is van Rihanna en al begint te flippen als ze haar naam hoort?
    • Lotta (C0BAIN) de trendsetter is van de trend om de hoofdletter "i" te gebruiken in plaats van de "l"?
    • Lotta (C0BAIN) (bedenker van de naam), Jarne (Debbaut) en Bes (Frodo) de bedenkers van het Rowlingisme zijn?
    • Sick nu echt officieel is?
    • Rick (Saltzman) goed is in het bedenken van ships?
    • Hij inmiddels Koos heeft bedacht?
    • In topic 80 alle wensen voor de GIF's uitkwamen?
    • Gail (Aldea) van trollen houdt?

    Just a reminder!!
    ~ Degene met de laatste reactie opent het nieuwe topic, tenzij anders aangegeven.
    ~ We doen niet lullig of gemeen tegen elkaar. Wel tegen de politie uiteraard.
    ~ Iedereen is slecht en niemand heeft nood aan hatelijke opmerkingen - met uitzondering van de politie.
    ~ Als je een topic steelt, weet dan zeker dat je het kunt onderhouden, meer naar boven vind je tips om een beginpost bij te houden.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2014 - 22:38 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 4 juli 2014 - 22:24 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ultimatum schreef:
    ^Oeeew


    Is niet moeilijk hoor.

    Zal je uitleggen hoe het moet door middel van drie ervaringen met je te delen;

    1. Een jongen op het VMBO in de 2e pestte mij nogal en op het schoolbord stond; "Help mijn kind is te dik" (van dat tv programma) en toen zijn D (die jongen) "O daar kunnen ze jou wel voor opgeven." Mijn beste vriend, die mij normaal wel tegen kon houden en kalm kon krijgen hielt me niet toen ik tafels opzij smeet en op die jongen afging. Ik greep hem bij zijn hals, duwde hem naar achter, trok hem aan zijn hals naar voor en sloeg op zijn rug in als een malle.

    2. Diezelfde jongen was mij vreselijk aan het irriteren tijdens de creatieve les en ik had op dat moment een ijzeren puntenslijper in mijn hand. Ik had hem al gewaarschuwd maar hij luisterde niet. Toen kreeg hij de puntenslijper naar zijn hoofd. Hij mistte hem op een haar na en die puntenslijper barstte in twee op het schoolbord, en daar zat een deuk in.

    3. Een meisje maakte telkens foto's van mij en mijn vrienden en ze had al twee waarschuwingen gehad. Mijn mentrix was ook naar haar toe geweest en toen had ze foto's verwijderd. Een paar dagen laten begon ze weer en toen moesten als eerst twee vrienden mij tegenhouden, maar als ik boos ben heb ik nogal wat kracht, dus ik duwde ze van me weg en stormde op het meisje af. Ik pakte haar bij haar schouders en duwde haar hard tegen een punt in het raam aan. Ze stond met tranen in haar ogen. De weken erna liep ze in grote bogen om mij heen. Ik kreeg ook applaus van iedereen in de gang, want ze was iedereen aan het rellen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ultimatum schreef:
    (...)
    Naawh kijk een film? (:


    Geen zin..


    16 - 09 - '17

    Avena schreef:
    (...)

    Is niet moeilijk hoor.

    Zal je uitleggen hoe het moet door middel van drie ervaringen met je te delen;

    1. Een jongen op het VMBO in de 2e pestte mij nogal en op het schoolbord stond; "Help mijn kind is te dik" (van dat tv programma) en toen zijn D (die jongen) "O daar kunnen ze jou wel voor opgeven." Mijn beste vriend, die mij normaal wel tegen kon houden en kalm kon krijgen hielt me niet toen ik tafels opzij smeet en op die jongen afging. Ik greep hem bij zijn hals, duwde hem naar achter, trok hem aan zijn hals naar voor en sloeg op zijn rug in als een malle.

    2. Diezelfde jongen was mij vreselijk aan het irriteren tijdens de creatieve les en ik had op dat moment een ijzeren puntenslijper in mijn hand. Ik had hem al gewaarschuwd maar hij luisterde niet. Toen kreeg hij de puntenslijper naar zijn hoofd. Hij mistte hem op een haar na en die puntenslijper barstte in twee op het schoolbord, en daar zat een deuk in.

    3. Een meisje maakte telkens foto's van mij en mijn vrienden en ze had al twee waarschuwingen gehad. Mijn mentrix was ook naar haar toe geweest en toen had ze foto's verwijderd. Een paar dagen laten begon ze weer en toen moesten als eerst twee vrienden mij tegenhouden, maar als ik boos ben heb ik nogal wat kracht, dus ik duwde ze van me weg en stormde op het meisje af. Ik pakte haar bij haar schouders en duwde haar hard tegen een punt in het raam aan. Ze stond met tranen in haar ogen. De weken erna liep ze in grote bogen om mij heen. Ik kreeg ook applaus van iedereen in de gang, want ze was iedereen aan het rellen.


    Wow..


    16 - 09 - '17

    Philocalist schreef:
    (...)

    Wow..


    Ze lieten me wel met rust daarna x'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ga slapen! bye ieders!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Avena schreef:
    (...)

    Ze lieten me wel met rust daarna x'D


    Dat begrijp ik wel, haha.

    Slaap lekker!


    16 - 09 - '17

    Het blijft toch lief als jongens hun game pauzeren om een bericht naar jou te kunnen sturen ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Bourne schreef:
    Het blijft toch lief als jongens hun game pauzeren om een bericht naar jou te kunnen sturen ^^


    Awh, haha.


    16 - 09 - '17

    Philocalist schreef:
    (...)

    Awh, haha.
    Haha het lief van een van mijn vriendinnen speelt gewoon verder :Y)

    Maar ik ga ook maffen/slapen! Night night


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Bourne schreef:
    (...)Haha het lief van een van mijn vriendinnen speelt gewoon verder :Y)

    Maar ik ga ook maffen/slapen! Night night


    Oh xp

    Slaap lekker!


    16 - 09 - '17

    Goodnighty night. i need fanfics. Morgen. Cake. Lashton. Ahshwijshsjkajwjs my feels


    •*• Lululu •*•

    Heeft iemand zin om een Engelse tekst na te kijken op spel/grammaticafouten en samenhang? Ik moest een tekst schrijven voor Engels en heb een sprookje geschreven gebaseerd op een boek, maar ik weet niet of het duidelijk genoeg is voor een lezer die het boek niet kent.


    From these ashes, I will rise

    Ik wil volgend jaar echt wel op talencursus:Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Mijn ex, M, was ook een enorme asshole. Hij had me gedumpt door me op te bellen en te zeggen dat het uit was. Voordat ik er iets tegenin kon brengen had hij me al opgehangen. Ik was een hele avond verdrietig ervan en toen ik het eindelijk weer verwerkt had, kwam hij er op terug en wou hij me terug hebben. Ik gaf hem nog een kans, voor een week, maar toen hij raar deed heb ik het uitgemaakt. Via Skype, maar care, hij had ook lullig gedaan. Toen heeft hij dus allemaal haat naar mijn vrienden gestuurd over mij. Ik zou aids hebben, met iedere jongen zomaar het bed in duiken en dat soort onzin. Dat heeft me echt tot het bot aan toe afgebroken. Hij bleef me ook maar lastig vallen, zelfs toen hij een nieuwe vriendin had. Ik heb hem toen geblokkeerd op alles en toen was het klaar. Gelukkig. Nu komt hij helaas op dezelfde school als ik en to be honest ben ik bang dat ik niets van hem heel laat als ik hem zie.


    26 - 02 - '16

    Aloha.