• Van links naar rechts: Michael Clifford, Calum Hood, Ashton Irwin en Luke Hemmings





    Mede doordat Gilinsky en ik te veel spamden in een ander topic, wilden we dit topic openen.
    Dussssss, join if you want, because we need more fangirls



    Members:
    Gabs // Gilinsky | Luke
    Lieke // ilovelashton | Ashton
    Eva // AIterego | Luke
    Crystal // Sciathan
    Floor // Rejects | Luke
    Noa // Hemwin | All
    Ruth // Hemford | Muke
    Jessica // IAmNotCute | Ashton
    Talita // Daeva | Calum
    Julia // Unsullied Ashton
    Miriam // Malley | Ashton
    Aline // Ashtonished | Ashton
    Merel // Hanaemi | Cake
    Julya // SunsetLover | Luke
    Aniek // Memoria | Ashton
    Naomi // AshtonIrwin | Michael
    Lisa // Cliffoconda | Michael
    Kim // Tuk | Cashton
    Tessa // Poods | Ashton
    Esmee // OhMyLashton | Luke
    Marlijn // Ultimatum | Cake
    PeterParker
    Marie// Caverne
    Gail // Aldea
    Tenace
    Loeka // xemx / Ashton
    Zoë // DontDropp
    harrylouis / Michael



    Als je dit fandom betreedt, is er geen weg meer terug :Y)

    [ bericht aangepast op 1 juli 2014 - 17:33 ]


    'Darling, just hold on'

    Dankjeeeeee <33


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ashtonished schreef:
    DAnkjeweeeel (:


    Alsje ;)

    Unsullied schreef:
    Dankjeeeeee <33


    Jij ook alsje

    IK ZAT VANDAAG IN EEN BUS EN IK DACHT: WAT ALS ASHTON HIER ZOMAAR LANGSLOOPT? En toen lag ik in een deuk, want Ashton zou hier nooit langslopen >.<

    Ashtonished schreef:
    IK ZAT VANDAAG IN EEN BUS EN IK DACHT: WAT ALS ASHTON HIER ZOMAAR LANGSLOOPT? En toen lag ik in een deuk, want Ashton zou hier nooit langslopen >.<


    Haha, wauw :P


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ashtonished schreef:
    IK ZAT VANDAAG IN EEN BUS EN IK DACHT: WAT ALS ASHTON HIER ZOMAAR LANGSLOOPT? En toen lag ik in een deuk, want Ashton zou hier nooit langslopen >.<



    Heel diepgaand xd


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ashtonished schreef:
    IK ZAT VANDAAG IN EEN BUS EN IK DACHT: WAT ALS ASHTON HIER ZOMAAR LANGSLOOPT? En toen lag ik in een deuk, want Ashton zou hier nooit langslopen >.<


    Wauw die is wel erg geniaal....

    Ik ben diepgaand en geniaal. WHAHAHA. Nee.
    Het faalde echt zo hard. Er zat een vriendin naast me en ik vertelde haar wat ik dacht en ik dacht: ik kon het haar beter niet vertellen..... Ze keek me aan alsof ik gek was (ze vindt 5sos niet geweldig of zo. Ze is sws niet snel fan van iets.)

    Ashtonished schreef:
    (...)

    Je moet er zeker heen gaan! HIJ IS SUPER IK KEEK ER ZO LANG NAAR UIT YES YES <3


    Oké, zal kijken of ik morgen al kan. Die muziek lijkt mij het beste van de hele film. Maar dat vond ik bij Mamma Mia.


    Physics is awesome

    Als je nu al naar lifestream gaat he... je word gek van die chat xD
    ben ik de engiste die gek word of zijn er meer ?

    Tuk schreef:
    (...)

    Oké, zal kijken of ik morgen al kan. Die muziek lijkt mij het beste van de hele film. Maar dat vond ik bij Mamma Mia.


    De muziek was sowieso erg leuk, maar de film zelf ook. Maarde muziek staat ook wel op spotify (:
    't Is alleen wel erg cliché net zoals alle andere films xd BUT I LOVED IT <3

    I feel you, ze zijn er nog niet eens dus waarom iets zeggen? :O

    AshtonIsCute schreef:
    Als je nu al naar lifestream gaat he... je word gek van die chat xD
    ben ik de engiste die gek word of zijn er meer ?


    Daarom moet je ook alles verbergen, anders wordt je livestream erg traag. Dit heb ik helaas al 2 x gehad waarna ik het weg deed.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ashtonished schreef:
    I feel you, ze zijn er nog niet eens dus waarom iets zeggen? :O


    dat dacht ik dus ook... dat word nog wat als ze wel in beeld komen xD wauw ... dat crashed me pc volgens mij whahaha

    Hemwin schreef:
    (...)

    Daarom moet je ook alles verbergen, anders wordt je livestream erg traag. Dit heb ik helaas al 2 x gehad waarna ik het weg deed.


    thanks voor de tip, was ik ook vanplan want ik word nu al gek laat staan over 3 uur -.-