• Morgenochtend kan ik mijn username opnieuw veranderen, wat ik graag met allebei de handen aan wil nemen.
    Alright, dus als jullie mij zouden willen helpen om een keuze te maken: Graag. Momenteel ben ik namelijk enorm aan het twijfelen over mijn huidige username, Morticia, waardoor ik het toch wel tijd vind voor een andere. Het staat er wel bij, omdat ik het al best een tijdje heb gehad en er telkens op terug kom. Daarstraks ben ik even bezig geweest met enkele usernames op te zoeken welke ik nog zou willen hebben, maar het overgrote deel was natuurlijk al in beslag genomen door personen die al rond de twee jaar niet meer online zijn gekomen. Altijd fijn wanneer dat gebeurt.
          Nu heb ik een paar van mijn eigen usernames uitgezocht, samen met nog één optie die ik op zich wel zou willen hebben. Er zullen vast en zeker mensen bij zijn die dan zeggen "Neem die dan en later een andere", wat van mijn part best mag. Alleen ik wil eveneens jullie werkelijke mening horen, over welke jullie het leukste zouden vinden. Duuuus. . . tell me - because I'm curious!


    Tortura • (song van Shakira ; Spaans voor "Torture")
    Morticia • (Lijkt me duidelijk: Morticia Addams)
    Nikolaevna • (Grand Duchess Anastasia Nikolaevna of Russia)
    Insomnia • (song van The Veronicas ; slapeloosheid)

    [ bericht aangepast op 6 sep 2014 - 23:24 ]

    Welke username?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik zou deze houden.

    En zover ik gezocht heb is Insomnia al een paar keer gebruikt door anderen.

    Insomnia en Morticia vind ik het leukst klinken. :]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Tortura heeft wel wat :]


    El Diablo.

    Ik ben een groot fan van Morticia, maar Tortura krijgt mijn tweede voorkeur.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik vind ze eigenlijk allemaal wel mooi, dus aan mij heb je denk ik niet zo veel ;x


    26 - 02 - '16

    CupidWithAGun schreef:
    Ik zou deze houden.

    En zover ik gezocht heb is Insomnia al een paar keer gebruikt door anderen.

    Ohgut, je hebt gelijk. Het is door één of ander vreemde user in beslag genomen.
    Wel vreemd dat 'ie dan niet direct op dat profiel komt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Insomnia vind ik het mooist klinken, maar die is al eens gebruikt door iemand. Morticia vind ik anders het mooist.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Morticia schreef:
    (...)
    Ohgut, je hebt gelijk. Het is door één of ander vreemde user in beslag genomen.
    Wel vreemd dat 'ie dan niet direct op dat profiel komt.

    Ik vond ze bij oude usernames. En er waren twee, dacht ik. Of misschien heb ik niet goed gekeken en stond het er iets anders.

    Tortura, gevolgd door Morticia. ;3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    CupidWithAGun schreef:
    (...)
    Ik vond ze bij oude usernames. En er waren twee, dacht ik. Of misschien heb ik niet goed gekeken en stond het er iets anders.

    Pfsh, stomme users. . . Nee, joke - hoewel ik wel erop gehoopt had dat ik één van die usernames kon nemen. Ik twijfel nog altijd of ik deze wel moet houden, aangezien ik best graag een andere wil hebben.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Pfsh, stomme users. . . Nee, joke - hoewel ik wel erop gehoopt had dat ik één van die usernames kon nemen. Ik twijfel nog altijd of ik deze wel moet houden, aangezien ik best graag een andere wil hebben.


    Ik snap je gevoel hoor, ik had dat met de usernames Sona en Cat. :C
    Echt balen. Probeer desnoods woorden die jou omschrijven te vertalen naar andere talen?


    26 - 02 - '16

    Morticia houden, en anders Tortura. c:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Minnaloushe schreef:
    (...)
    Ik snap je gevoel hoor, ik had dat met de usernames Sona en Cat. :C
    Echt balen. Probeer desnoods woorden die jou omschrijven te vertalen naar andere talen?

    Dat had ik een tijdje terug geprobeerd, alleen dan krijg je van die vage woorden. Ten minste, ik weet ook niet of ik die "Google Translate" kan vertrouwen, lol. Dan zit ik straks met een username opgescheept die verkeerd vertaald is.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Macabre schreef:
    Morticia houden, en anders Tortura. c:

    Ik wilde Macabre ofwel Beaton, en wie had die? (cat)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Vind Morticia toch het mooist ~


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }