• Hey,
    Ik ga deze vakantie in mijn eentje tienertoeren (voor wie het nog niet weet: tienertoeren is een actie van de NS, je kan voor 33 euro drie dagen lang door heel Nederland reizen), maar ik weet niet precies waar ik heen kan gaan en wat leuk is om in je eentje te doen. Ik ga tenminste één dagje in de ochtend naar Amsterdam en in de middag naar zee, maar verder weet ik echt niet waar ik heen kan gaan. De meeste grote steden heb ik al wel gezien, ook al ben ik wel aan het denken om naar Leiden te gaan.
    Ideeën, misschien? (:


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Het ligt eraan eh, je kunt altijd kijken waar er festivals of evenementen zijn ect?


    You were born original, don't die as a copy.

    Amersfoort, hehe. c:

    Ede? Hilversum? Lelystad? Ik heb echt geen idee, sorry. In ieder geval veel plezier! (:


    wat was dit ookalweer

    @SPECS: Hm, ja, zal ik doen.

    @Tenace: Dankjewel! Ik zat al te denken aan Lelystad maar dat leek me toch niet echt iets.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 17:26 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik ben afgelopen week in Dordrecht geweest. Dat vond ik wel leuk. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ooh dat is eigenlijk wel leuk. Ik wil ook ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Kom naar Enkhuizen!


    take me back to the basics and the simple life

    Misschien is het handig te vermelden wat de steden zijn waar je niet meer naar toe wilt :Y)

    [ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 17:54 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Den Haag! Je hebt er echt heel leuke dingetjes in de stad. Oh, en anders gezellig IJmuiden. De haven is altijd fun. :Y)


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Maastricht!


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Leiden viel me qua stad eerlijk gezegd een beetje tegen... Op het moment dat wij daar waren waren er weing terrasjes en er is maar een kleine winkelstraat. Verder was het er wel heel gezellig hoor, maar weinig keus, vond ik.


    Hamartia

    Dordrecht en Leiden zijn heel leuk. :)
    Oh en je kunt ook naar Utrecht, daar kun je erg leuk winkelen, als je daar van houdt!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Op 29 augustus is er in het vondelpark een GRATIS (yeah)(yeah)(yeah)(yeah) concert van Acda & de Munnik (helden)
    Ik ga er zelf ook heen met tienertoeren dus mja :)


    Why do people judge on sexuality when they can judge on personality?

    Dordrecht lijkt me ook wel leuk, ja. Bedankt voor de tips allemaal!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    De kerk en het stadhuis in Delft! Dat is supermooi. Midden in de binnenstad en erg gezellig daar.


    Your make-up is terrible

    Zelf vind ik Utrecht altijd heel leuk om naartoe te gaan.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see