• Van links naar rechts: Michael Clifford, Calum Hood, Ashton Irwin en Luke Hemmings.

    Mede doordat Gilinsky en ilovelashton te veel spamden in een ander topic, wilden ze dit topic openen.
    Dus, join if you want, because we need more fangirls!







    Members:
    Gabs // Gilinsky // 17 | Luke
    Lieke // ilovelashton // 17 | Ashton
    Eva // AIterego // 14 | Luke
    Crystal // Sciathan // 12 | Lashton
    Floor // Rejects | Luke
    Noa // Hemwin | All
    Ruth // Hemford // 20 | Muke
    Jessica // AshtonIsCute | Ashton
    Talita // Daeva | Calum
    Julia // Unsullied | Ashton
    Miriam // Malley // 15 | Ashton
    Aline // Ashtonished | Ashton
    Merel // Hanaemi // 68 | Cake
    Julya // CrushOnLuke | Luke
    Aniek // Memoria // 15 | Mashton
    Naomi // Ashtonlrwin // 16 | Mashton
    Lisa // Cliffoconda | Michael
    Kim // Winhood // 19 | Cashton
    Tessa // xlrwin | Ashton
    Esmee // OhMyLashton | Luke
    Marlijn // Ultimatum // 15 | Cake
    MrFluke
    Marie // Eighteen // 14 | Luke
    Gail // Aldea // 18
    Tenace
    Loeka // xemx | Ashton
    Zoë // DontDropp
    harrylouis | Michael
    Kyle // Avena // 17 | All
    Yu // Alesia // 13
    Demi // Amarela
    Simone // MrFluke | Luke




    [ bericht aangepast op 5 juli 2014 - 8:54 ]


    Physics is awesome

    Ik was net echt heel vreemd aan het doen. Ik lag naakt op bed - (wbw) - om me pyjama aan te trekken. En toen dacht ik: laat ik maar even spastisch maar elastisch gaan doen, dus ik lag met mijn hoofd op mijn bed en mijn voeten tegen de muur, toen mijn broertje binnen kwam. Hij ging helemaal stuk, en met die vetrollen van mij was het volgens mij geen gezicht. Daarna ging ik twerken tegen een of andere paal en daarna ging ik aan mijn vetjes voelen, toen mijn moeder binnen kwam. Die keek me aan met zo'n wtf ben jij nou aan het doen-blik HAHAHAHAHA.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    ilovelashton schreef:
    (...)

    Voor wat?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik haal Gab en Lieke door elkaar door hun icon, idk waarom xd

    ilovelashton schreef:
    (...)

    Voor wat?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    AIterego schreef:
    Ik was net echt heel vreemd aan het doen. Ik lag naakt op bed - (wbw) - om me pyjama aan te trekken. En toen dacht ik: laat ik maar even spastisch maar elastisch gaan doen, dus ik lag met mijn hoofd op mijn bed en mijn voeten tegen de muur, toen mijn broertje binnen kwam. Hij ging helemaal stuk, en met die vetrollen van mij was het volgens mij geen gezicht. Daarna ging ik twerken tegen een of andere paal en daarna ging ik aan mijn vetjes voelen, toen mijn moeder binnen kwam. Die keek me aan met zo'n wtf ben jij nou aan het doen-blik HAHAHAHAHA.


    HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAH EVA HAHAHAAHAHAHAHAHAH DEED JE DIT ALLEMAAL NAAKT? (wbw)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    AIterego schreef:
    Ik was net echt heel vreemd aan het doen. Ik lag naakt op bed - (wbw) - om me pyjama aan te trekken. En toen dacht ik: laat ik maar even spastisch maar elastisch gaan doen, dus ik lag met mijn hoofd op mijn bed en mijn voeten tegen de muur, toen mijn broertje binnen kwam. Hij ging helemaal stuk, en met die vetrollen van mij was het volgens mij geen gezicht. Daarna ging ik twerken tegen een of andere paal en daarna ging ik aan mijn vetjes voelen, toen mijn moeder binnen kwam. Die keek me aan met zo'n wtf ben jij nou aan het doen-blik HAHAHAHAHA.


    OMFG ik lig dubbel!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ashtonished schreef:
    Ik haal Gab en Lieke door elkaar door hun icon, idk waarom xd


    Omdat wij te swag zijn voor jullie. (cop)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ashtonished schreef:
    Laten we even stilstaan bij dit: 5SOS gaat touren door Europa en in het Verenigd Koninkrijk. Alsof het Verenigd Koninkrijk niet bij Europa hoort. Hahahaha. Love them <3


    Verenigd Koninkrijk wil weg uit Europa en er ligt een zee tussen hen en de rest van Europa.

    Maar het is wel ontzettend gaaf dat ze door Europa gaan touren en dat ze ook naar ons land toe komen.


    Physics is awesome

    ilovelashton schreef:
    (...)

    Voor wat?


    Voor het zich aanmelden voor de nieuwsbrief.

    ilovelashton schreef:
    (...)

    HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAH EVA HAHAHAAHAHAHAHAHAH DEED JE DIT ALLEMAAL NAAKT? (wbw)

    JA HAHAHAHAHAHAHAHAH. EN IK STUURDE MIJN BROERTJE OOOK NIET WEG OF ZO, NEE IK GING GEZELLIG MET HEM PRATEN EN DEED MIJN SPASTISCH MAAR ELASTISCH ACT OVERNIEUW VOOR HEM HAHAHAHAHAHAHA


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Winhood schreef:
    (...)

    Verenigd Koninkrijk wil weg uit Europa en er ligt een zee tussen hen en de rest van Europa.

    Maar het is wel ontzettend gaaf dat ze door Europa gaan touren en dat ze ook naar ons land toe komen.


    Nog steeds hoort het Verenigd Koninkrijk bij Europa, wat die zee daar ook doet.

    Jaa c:

    Ashtonished schreef:
    (...)

    Voor het zich aanmelden voor de nieuwsbrief.


    Oh, van 5sos? GEEF IS EEN LINKJE DAN ZAL IK HET DOEN. En dan vertel ik je of ik een bevestigingsmail kreeg. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Soms heb ik echt zo'n OMG IK WIL SEKS EN SMUT EN ALLES bui en dan denk ik nee.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    AIterego schreef:
    (...)
    JA HAHAHAHAHAHAHAHAH. EN IK STUURDE MIJN BROERTJE OOOK NIET WEG OF ZO, NEE IK GING GEZELLIG MET HEM PRATEN EN DEED MIJN SPASTISCH MAAR ELASTISCH ACT OVERNIEUW VOOR HEM HAHAHAHAHAHAHA


    Hahahahaa.

    AIterego schreef:
    (...)
    JA HAHAHAHAHAHAHAHAH. EN IK STUURDE MIJN BROERTJE OOOK NIET WEG OF ZO, NEE IK GING GEZELLIG MET HEM PRATEN EN DEED MIJN SPASTISCH MAAR ELASTISCH ACT OVERNIEUW VOOR HEM HAHAHAHAHAHAHA


    HAHAHAHAHAHAHAHAHA EVA WTF IK ZOU ME ECHT KAPOT SCHAMEN ALS MIJN BROERTJE ME NAAKT ZOU ZIEN, NEE JIJ VOERT HELE GESPREKKEN HAHAHAHAHAHHA VET AWKWARD.


    stay safe because I like being alive at the same time as you