• Gisteravond had ik iets te agressief mijn tanden schoongemaakt met een tandenstoker waardoor het spalkje achter mijn tanden losschoot. Daarvoor ben ik vandaag naar de ortho geweest, blijkbaar was de lijm bij mijn spalkje bijna overal helemaal weggesleten. Nu heeft ze mijn spalkje opnieuw vastgezet met lijm maar nu kan ik niet meer goed eten. :/
    Ik bijt op een groot lijmbolletje linksbovenin, waardoor mijn kaak niet helemaal sluit. Heeft iemand een idee wat ik ertegen kan doen/of dat vanzelf (binnen korte tijd) wegslijt? Ik ga maandag sowieso bellen, maar als ik van het weekend al een oplossing weet zou dat enorm helpen. Vandaag gingen we uit eten en daar kon ik niet goed van genieten door dat vervelende kauwen, zondag hebben we een bbq waar ik wel graag van zou genieten.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik heb daar geen ervaring mee, sorry. Beschouw dit maar als een upje. :')

    ^ Bedankt. c: Valt me tegen hoe weinig wordt gereageerd terwijl er zoveel saaie topics, vooral spelletjes, nu actief zijn.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    ^ Mij ook, het forum van Q is saai geworden :x

    Maar bij mij was dat ook een beetje het geval en toen heeft de tandarts de lijm er een beetje dunner gemaakt. Ik weet niet of je dat zelf kunt, ik denk het eigenlijk niet. :x


    Let the Night embrace you

    Val schreef:
    ^ Bedankt. c: Valt me tegen hoe weinig wordt gereageerd terwijl er zoveel saaie topics, vooral spelletjes, nu actief zijn.

    Maar spelletjes zijn niet saai! :c
    Ik heb zelf ook niet echt een idee... Ik snap dat het vervelend is, maar ik weet niet wat ertegen kan gebeuren...


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik heb nog steeds een beugel, so idk. Mijn zussen hebben wel beide een brug - ik neem aan dat je dat metalen draadje achter je tanden bedoelt, toch? - maar zij hebben er nog nooit problemen mee gehad, voor zover ik weet.