• Het is eindelijk zover!

    Er staat een releasedatum om het nieuwe album van Tokio Hotel. In Duitsland kan je hem op 3 oktober bemachtigen, de rest van de wereld moet wachten tot 6 oktober.
    In tussentijd worden er ook drie nieuwe liedjes gereleased.

    Het eerste is Run, Run Run.


    Girl Got a Gun


    Love Who Loves You Back


    Wat vinden jullie ervan?

    [ bericht aangepast op 27 sep 2014 - 11:36 ]


    Let the Night embrace you

    Dat werd tijd! Helaas ben ik TH wel ontgroeid. Het lied valt trouwens wel mee en vroeger zou ik m geweldig hebben gevonden. Maar nee, helaas vind ik m niet zo leuk. c;


    -

    Not bad... Not bad.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik ben sowieso geen fan van TH. Dus ik ga niet luisteren of het kopen, maar voor de fans is het wel leuk!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    ik houd van het liedje :)
    het is echt supper mooi :)
    en ben en blijf een tokio hotel lover :)


    Tokio Hotel

    Aldea schreef:
    Dat werd tijd! Helaas ben ik TH wel ontgroeid. Het lied valt trouwens wel mee en vroeger zou ik m geweldig hebben gevonden. Maar nee, helaas vind ik m niet zo leuk. c;

    Idd ik ook, maar met het nieuwe album ben ik toch stiekem weer aan het hypen. Ik heb nooit nog zo'n goede artiesten gevonden zoals ik Tokio Hotel goed vond, dus ik denk dat ik mijzelf nog wel 'fan' kan noemen. Ik luister nog vaak naar hun oude liedjes.

    Dit liedje vind ik ook mooi. Typisch Bill met zijn emoties.
    Maar ik vind alleen dat zijn stem zo vreselijk vervormd lijkt. :/


    Let the Night embrace you

    Katarina schreef:
    (...)
    Idd ik ook, maar met het nieuwe album ben ik toch stiekem weer aan het hypen. Ik heb nooit nog zo'n goede artiesten gevonden zoals ik Tokio Hotel goed vond, dus ik denk dat ik mijzelf nog wel 'fan' kan noemen. Ik luister nog vaak naar hun oude liedjes.

    Dit liedje vind ik ook mooi. Typisch Bill met zijn emoties.
    Maar ik vind alleen dat zijn stem zo vreselijk vervormd lijkt. :/



    jaa idd,
    iedereen vraagt al wat is er met de stem van Bill,
    maar ik vind het best mooi,
    als ze weer komen optreden zouden we het horen he :)


    Tokio Hotel

    Oh, zijn er nog mensen die dat vinden? :o
    Hoe vaker ik het luister, hoe meer ik zijn stem gewoon wordt. Hopen dat ze niet te veel autotune in de andere liedjes gebruiken. Bill heeft nochtans zo'n mooie stem.

    En idd, als ze komen optreden ga ik erheen. :3


    Let the Night embrace you

    jaa er zijn meer mensen die dat vinden,
    hij heeft een mooie stem, ik hoop dat de andere liedjes ook zoo mooi zijn maar wel meer met Gustav en Georg want hun mis ik in deze well

    zekker weten ik ook :)


    Tokio Hotel

    Sinds humanoid (wat ik echt slecht vind behalve zoom) ben ik geen fan meer.

    Maar really not bad, not bad...

    Maar hoe the fuck zien de twins eruit?!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    De achtergrondmuziek ik echt goed!
    De zang is wennen, maar not bad.
    Die rookscene was erg overbodig en ik als anti-roker vind het gewoon dom.
    Verder: wow, is dit het TH dat ik jaren geleden heb leren kennen?O.o


    Queer zijn is gewoon alles

    River_Song schreef:
    Sinds humanoid (wat ik echt slecht vind behalve zoom) ben ik geen fan meer.

    Maar really not bad, not bad...

    Maar hoe the fuck zien de twins eruit?!

    Ik vind de twins er ook niet meer zo mooi uitzien. Ik hou niet van zoveel piercings.
    Georg daarentegen. Zo knap. ^^
    Gustav is geen haar veranderd, dat vind ik ergens wel fijn.

    Debbaut schreef:
    De achtergrondmuziek ik echt goed!
    De zang is wennen, maar not bad.
    Die rookscene was erg overbodig en ik als anti-roker vind het gewoon dom.
    Verder: wow, is dit het TH dat ik jaren geleden heb leren kennen?O.o

    Idd, ik ben ook een anti-roker, dus die scene vond ik ook overbodig.


    Let the Night embrace you

    Katarina schreef:
    (...)
    Idd ik ook, maar met het nieuwe album ben ik toch stiekem weer aan het hypen. Ik heb nooit nog zo'n goede artiesten gevonden zoals ik Tokio Hotel goed vond, dus ik denk dat ik mijzelf nog wel 'fan' kan noemen. Ik luister nog vaak naar hun oude liedjes.

    Dit liedje vind ik ook mooi. Typisch Bill met zijn emoties.
    Maar ik vind alleen dat zijn stem zo vreselijk vervormd lijkt. :/

    Dat is het! Zijn stem klinkt gewoon niet zoals....Bill. Ik weet dat hij ouder is geworden, maar wauw, het klinkt echt niet Bill.


    -

    Oh echt, ik voel me met momenten weer 14 jaar oud. :'D (Alleen wat verstandiger en volwassener)
    Run, run, run vind ik echt een mooi nummer. Hopelijk meer van dat op het nieuwe album! :Y)


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Als je weet hoe hun muziek vroeger klonk en dat vergelijkt met dat van nu, merk je echt wel de vele verschillen op en dan niet alleen qua zang/muziek.
    Ik ga 'm later luisteren. Al ben ik TH ook ontgroeid, ik ben benieuwd hoe hun nieuwe album is. Ik hoop niet te veel autotune, want dat haat ik echt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vind het niet zo'n mooi nummer. Maar goed dat nummer zegt dan ook nog niks over de rest van het album. :)

    [ bericht aangepast op 13 sep 2014 - 12:39 ]