• Our Tinychat ^^



    Lieke - ilovelashton - 8 maart | 17
    Miriam - Malley - 5 maart | 15
    Gabriëla - Gilinsky - 29 december | 17
    Aniek - Memoria - 24 december | 15
    Melissa - Ernest - 22 januari | 16
    Marlijn - Ultimatum - 24 december | 15
    Noek - PasquaIino - 27 juni | 15
    Marie - Eighteen - 3 juni | 14
    Aline - Ashtonished - 14 maart | 14
    Eva - AIterego - 30 maart | 14
    Demi - Amarela - 24 september | 14
    Eddie - eddiefohnen - 4 juni | 12
    Annemarije - Mulleroni - | 16
    Julia - Unsullied - 25 september | 13

    MAMMA MIA IS GESLAAAAAGD. <3 WOOOHOOO CONGRATULATIONS! *O*




    SORRY, ALINIE HAD TO: 19 JUNI KOMT HAAR MUSICALFILMPIE UIT <3

    [ bericht aangepast op 5 juli 2014 - 18:15 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Malley schreef:
    Mailtje van Luke. ^^


    JAAAA, ik vond het swagiie ^-^ Mijn moeder hoorde een geluidje op mijn telefoon en ze zei zo: Heb je vrienden?
    Ik: JAAA 5SOS :p

    Hahahaha. c:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    HOI MIRIMAN.

    Grr ik kan hier niet tegen. Ik zou misschien met een vriend bij de softbalwedstrijd van een vriendin kijken vandaag. De eerste wedstrijd is net begonnen. Alleen die vriend is snds 10 uur niet meer online geweest op whatsapp dus hij antwoordt nu niet meer. ;o En nu heb ik een dilemma:
    - Zal ik er gewoon alleen naartoe gaan?
    - Zal ik gewoon niet gaan?
    - Misschien is hij er al, dat hij daarom niet reageert?
    - Zal ik wachten tot hij reageert? (als hij daar al is gaat hij dus niet reageren)


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ashtonished schreef:
    HOI MIRIMAN.

    HOI ALINIEPINIE. Ik kan niks raars van je naam maken. :c


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Grr ik kan hier niet tegen. Ik zou misschien met een vriend bij de softbalwedstrijd van een vriendin kijken vandaag. De eerste wedstrijd is net begonnen. Alleen die vriend is snds 10 uur niet meer online geweest op whatsapp dus hij antwoordt nu niet meer. ;o En nu heb ik een dilemma:
    - Zal ik er gewoon alleen naartoe gaan?
    - Zal ik gewoon niet gaan?
    - Misschien is hij er al, dat hij daarom niet reageert?
    - Zal ik wachten tot hij reageert? (als hij daar al is gaat hij dus niet reageren)

    Je zou 'm ook eerst kunnen proberen te bellen of sms'en? Dan zeg je gewoon dat je graag wilt weten of hij er wel is, want je wil er niet alleen zijn of zo (:

    Malley schreef:
    (...)
    HOI ALINIEPINIE. Ik kan niks raars van je naam maken. :c


    Naahw :c Haha. Ik maak van Miriam McFlurry, dus als je super creatief bent, kot het allemaal goed :Y) Whaha.

    Ashtonished schreef:
    Grr ik kan hier niet tegen. Ik zou misschien met een vriend bij de softbalwedstrijd van een vriendin kijken vandaag. De eerste wedstrijd is net begonnen. Alleen die vriend is snds 10 uur niet meer online geweest op whatsapp dus hij antwoordt nu niet meer. ;o En nu heb ik een dilemma:
    - Zal ik er gewoon alleen naartoe gaan?
    - Zal ik gewoon niet gaan?
    - Misschien is hij er al, dat hij daarom niet reageert?
    - Zal ik wachten tot hij reageert? (als hij daar al is gaat hij dus niet reageren)

    Je zou 'm ook eerst kunnen proberen te bellen of sms'en? Dan zeg je gewoon dat je graag wilt weten of hij er wel is, want je wil er niet alleen zijn of zo (:

    Ik hou niet van bellen. :c En misschien zit hij wel gewoon thuis. Aaaargh. :c
    En dat meisje kan ook niet antwoorden op mij, want die is al bezig met de eerste wedstrijd, dus ik kan ook niet aan haar vragen of hij er al is... :/


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ashtonished schreef:
    (...)

    Naahw :c Haha. Ik maak van Miriam McFlurry, dus als je super creatief bent, kot het allemaal goed :Y) Whaha.


    Alinie, Alinsel (dat is raar), Alien, Lien, Aal (^^), Aliniepinie, Alinieflienie, Alienielien. Meer weet ik niet. D:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Malley schreef:
    (...)
    Ik hou niet van bellen. :c En misschien zit hij wel gewoon thuis. Aaaargh. :c
    En dat meisje kan ook niet antwoorden op mij, want die is al bezig met de eerste wedstrijd, dus ik kan ook niet aan haar vragen of hij er al is... :/


    Haha, soepkip xd Ik zou anders sms'en, maar bij bellen heb je wel meer kans dat ie het hoort (tenzij z'n mobiel op stil staat.)
    Ikzelf zou er niet heengaan, want ik moest het zeker weten voor ik zou gaan. xd

    Ashtonished schreef:
    (...)

    Haha, soepkip xd Ik zou anders sms'en, maar bij bellen heb je wel meer kans dat ie het hoort (tenzij z'n mobiel op stil staat.)
    Ikzelf zou er niet heengaan, want ik moest het zeker weten voor ik zou gaan. xd

    Ja inderdaad, dat is dus m'n dilemma. Ik ga er nu niet heen want ik wacht af of hij gaat antwoorden. Maar dan voel ik me wel schuldig als ik uiteindelijk niet geweest ben. D: Maar ik heb geen zin om wel te gaan en daar dan alleen te zitten.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Malley schreef:
    (...)

    Alinie, Alinsel (dat is raar), Alien, Lien, Aal (^^), Aliniepinie, Alinieflienie, Alienielien. Meer weet ik niet. D:


    Ik vind het zo leuk dat jullie me bijna allemaal Alinie noemen. Op school krijg ik nooit bijnamen van vrienden en jullie geven me wel bijnamen. Alinie klinkt zo schattig :3
    Alinsel, hahahaha, dat is inderdaad erg raar.
    Alien kan ook als een buitenaards wezen op worden gevat.
    Lien is wel swag c: Haha, Marlijn is Lijntje en ik ben Lientje :Y)
    Aal is heel erg erg, hahahahaaha.
    Aliniepinie, whahaha. Mn ouders zeiden vroeger wel eens: Alinepine :'D
    Je bent wel creatief (Y)
    Alienielien doet me aan Lucky Luke denken :')

    Ik had de neiging om op bijna elke bijnaam te reageren, sorry :'D ghehe.

    Malley schreef:
    (...)
    Ja inderdaad, dat is dus m'n dilemma. Ik ga er nu niet heen want ik wacht af of hij gaat antwoorden. Maar dan voel ik me wel schuldig als ik uiteindelijk niet geweest ben. D: Maar ik heb geen zin om wel te gaan en daar dan alleen te zitten.


    Je moet je sowieso niet schuldig voelen, dan moet ie maar antwoorden ;3

    Hmm. Feitjes:
    - Om 10:01 vroeg die jongen aan mij: Gaan we nog bij B. kijken?
    Ik om 10:52: Ik vind 't goed.
    Maar nu is hij sinds 10:02 niet online geweest.
    - De wedstrijd begon om 11:30.

    Dus, kies uit onderstaande conclusies:
    - Hij is er alvast naartoe gegaan en heeft daar geen internet. (Dat zou best kunnen want hij kan buiten thuis enzo niet op internet)
    - Hij is iets anders aan het doen en zit dus niet op zijn mobiel.
    - Hij is ergens anders naartoe. (hij moest vandaag wel een keer ergens naartoe... maar ik weet niet hoe laat. Hij kon wel naar de wedstrijd)

    What do you think? ;3


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ashtonished schreef:
    (...)

    Je moet je sowieso niet schuldig voelen, dan moet ie maar antwoorden ;3

    Dat is waar. ;3
    En als ik uiteindelijk dus niet ben gegaan ga ik een smoesje bedenken zoiets als: "We gingen onverwachts naar mijn oma."


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.