• Our Tinychat ^^



    Lieke - ilovelashton - 8 maart | 17
    Miriam - Malley - 5 maart | 15
    Gabriëla - Gilinsky - 29 december | 17
    Aniek - Memoria - 24 december | 15
    Melissa - Ernest - 22 januari | 16
    Marlijn - Ultimatum - 24 december | 15
    Noek - PasquaIino - 27 juni | 15
    Marie - Eighteen - 3 juni | 14
    Aline - Ashtonished - 14 maart | 14
    Eva - AIterego - 30 maart | 14
    Demi - Amarela - 24 september | 14
    Eddie - eddiefohnen - 4 juni | 12
    Annemarije - Mulleroni - | 16
    Julia - Unsullied - 25 september | 13

    MAMMA MIA IS GESLAAAAAGD. <3 WOOOHOOO CONGRATULATIONS! *O*




    SORRY, ALINIE HAD TO: 19 JUNI KOMT HAAR MUSICALFILMPIE UIT <3

    [ bericht aangepast op 5 juli 2014 - 18:15 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ashtonished schreef:
    (...)

    Ik vind het zo leuk dat jullie me bijna allemaal Alinie noemen. Op school krijg ik nooit bijnamen van vrienden en jullie geven me wel bijnamen. Alinie klinkt zo schattig :3
    Alinsel, hahahaha, dat is inderdaad erg raar.
    Alien kan ook als een buitenaards wezen op worden gevat.
    Lien is wel swag c: Haha, Marlijn is Lijntje en ik ben Lientje :Y)
    Aal is heel erg erg, hahahahaaha.
    Aliniepinie, whahaha. Mn ouders zeiden vroeger wel eens: Alinepine :'D
    Je bent wel creatief (Y)
    Alienielien doet me aan Lucky Luke denken :')

    Ik had de neiging om op bijna elke bijnaam te reageren, sorry :'D ghehe.

    Bijnamen zijn leuk. De hele naam noemen klinkt altijd zo officiëel, hahaha. Daarom klinkt het ook vreemd als jullie opeens Miriam zeggen in plaats van Mir of Mirrie of Mirriemir wat dan ook. c: En Alinie klinkt schattig ja. ;3
    Ja precies, Alien. :'D
    Aal hahahaha. ^^
    Alinepine, hehe. Mijn vader noemt me soms Piriam. :c
    Alienielien is jouw versie van Marriemar, Mirriemir, Aniekieniek etc.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Het lijkt er zo wel op dat ie er heen is gegaan, omdat hij je er wel naar vroeg. Heb je 'm al geprobeerd te sms'en? Gewoon doen xd En als je dan nog geen antwoord krijgt, moet je gewoon thuisblijven, want dan is het wss al te laat x')

    Ashtonished schreef:
    Het lijkt er zo wel op dat ie er heen is gegaan, omdat hij je er wel naar vroeg. Heb je 'm al geprobeerd te sms'en? Gewoon doen xd En als je dan nog geen antwoord krijgt, moet je gewoon thuisblijven, want dan is het wss al te laat x')

    Stiekem heb ik nu geen zin meer om te gaan. ;3 Zal ik hem gewoon niet sms'en en gewoon als hij ooit nog eens antwoordt zeggen dat ik naar m'n oma ging? ^^


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Malley schreef:
    (...)
    Bijnamen zijn leuk. De hele naam noemen klinkt altijd zo officiëel, hahaha. Daarom klinkt het ook vreemd als jullie opeens Miriam zeggen in plaats van Mir of Mirrie of Mirriemir wat dan ook. c: En Alinie klinkt schattig ja. ;3
    Ja precies, Alien. :'D
    Aal hahahaha. ^^
    Alinepine, hehe. Mijn vader noemt me soms Piriam. :c
    Alienielien is jouw versie van Marriemar, Mirriemir, Aniekieniek etc.


    Ik zeg bijna nooit Miriam :o Als ik het wel doe, is het vaak Miriaaaaam of zo :3
    IK ben schattig (joehoe)
    Ik quote jou:
    Mijn vader zegt soms om me te pesten Piriam
    Aliniepinie c:


    Oh, ik heb ook zo'n versie. Hahaha. Laat ik dat als volgende username doen.... Alienielien. Wauw... :'D

    Malley schreef:
    (...)
    Stiekem heb ik nu geen zin meer om te gaan. ;3 Zal ik hem gewoon niet sms'en en gewoon als hij ooit nog eens antwoordt zeggen dat ik naar m'n oma ging? ^^


    Als je geen zin meer hebt, moet je gewoon niet gaan. Gebruik het oma smoesje maar. Of je moet gewoon eerlijk zeggen: ik wist niet of je er heen was gegaan en ik wilde er niet alleen zijn, dus ben ik niet gegaan. Want het is een beetje een slap smoesje, hahaahahaha :"D

    Ashtonished schreef:
    (...)

    Oh, ik heb ook zo'n versie. Hahaha. Laat ik dat als volgende username doen.... Alienielien. Wauw... :'D


    Hahaha jouw versie klinkt raar. :')


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ashtonished schreef:
    (...)

    Als je geen zin meer hebt, moet je gewoon niet gaan. Gebruik het oma smoesje maar. Of je moet gewoon eerlijk zeggen: ik wist niet of je er heen was gegaan en ik wilde er niet alleen zijn, dus ben ik niet gegaan. Want het is een beetje een slap smoesje, hahaahahaha :"D

    Ja. :c Alleen als ik het echte verhaal vertel voel ik me gemeen. ;c
    Wat is een sterker smoesje dan? Hahaha. :'D


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Wat als ik nou nu gewoon hun allebei app: "Ik kan niet meer. :/ M'n ouders willen naar m'n oma. :c"


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Malley schreef:
    (...)

    Hahaha jouw versie klinkt raar. :')


    Weet ik D: Mweeeh :p

    Malley schreef:
    (...)
    Ja. :c Alleen als ik het echte verhaal vertel voel ik me gemeen. ;c
    Wat is een sterker smoesje dan? Hahaha. :'D


    Als je het zo brengt, is het neit erg gemeen, denk ik (:
    Maar ik doorzie die smoesjes van mijn vriendinnen vaak. De nummer één smoes van een vriendin van mij is: Ik mag niet, want ik moet mijn kamer opruimen. Nou, halleluja, ruim dan die stomme kamer van je op en kom dan hierheen. En de volgende dag is die kleine kamer (mijn kamer is 4 keer zo groot, ik slaap op zolder) nog niet opgeruimd. Zo gaat het lekker.
    Als je graag een smoesje wil gebruiken, dan zou ik de oma smoes gebruiken. Maar dan moet je niet tegenstrijdige dingen appen enzo of op fb zetten, hahaha. Pas op wat je doet, want het is nog kwetsender als je vervolgens ergens ziet dat je niet naar je oma bent gegaan :') Haha.

    Ashton beantwoordt m'n tweets niet. :c


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Malley schreef:
    Wat als ik nou nu gewoon hun allebei app: "Ik kan niet meer. :/ M'n ouders willen naar m'n oma. :c"


    Doe dat maar hahahahaha.

    Ashtonished schreef:
    (...)

    Als je het zo brengt, is het neit erg gemeen, denk ik (:
    Maar ik doorzie die smoesjes van mijn vriendinnen vaak. De nummer één smoes van een vriendin van mij is: Ik mag niet, want ik moet mijn kamer opruimen. Nou, halleluja, ruim dan die stomme kamer van je op en kom dan hierheen. En de volgende dag is die kleine kamer (mijn kamer is 4 keer zo groot, ik slaap op zolder) nog niet opgeruimd. Zo gaat het lekker.
    Als je graag een smoesje wil gebruiken, dan zou ik de oma smoes gebruiken. Maar dan moet je niet tegenstrijdige dingen appen enzo of op fb zetten, hahaha. Pas op wat je doet, want het is nog kwetsender als je vervolgens ergens ziet dat je niet naar je oma bent gegaan :') Haha.

    Ugh ja dat is irritant. :') Kamer opruimen is gewoon een slechte smoes.

    Ja, waarschijnlijk ben ik de hele dag thuis. ;3


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Malley schreef:
    Ashton beantwoordt m'n tweets niet. :c


    I feel you :c SAMEN HUILEN? (huil)

    Verstuurd. ;3


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.