• Hoi!

    Ik heb net een nieuwe Template gemaakt, maar hij lijkt niet te werken. De linkjes die eerst cherry moesten zijn, waren oranje. Nadat ik cherry verruilde voor rood, bleef het oranje. Ook mijn achtergrond blijft vol staan met vlaggetjes. Ik kan nog inkomen bij de vlaggetjes i.v.m. jubileum van Quizlet, maar hoort daarbij de kleur van de linkjes ook?

    Het gekke is: op mijn profiel is mijn achtergrond wel volgens de Template, maar op het forum bijv. niet, maar op mijn profiel zijn de linkjes oranje i.p.v. rood, maar op het forum bijv. wel weer rood.

    Ligt dit aan Quizlet? Of ligt dit aan mij?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dat met die achtergrond klopt wel, maar met die linkjes volgens mij niet... Mijn linkjes zijn gewoon grijs, zoals ik heb ingesteld. Ik vermoed dat het gewoon met die vlaggetjes te maken heeft. =)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Dat met die linkjes is wel apart.


    i put the fun in funeral

    Dat klopt, dat ligt hoogstwaarschijnlijk aan de vlaggetjes.
    Na 10 november keert de normale lay-out terug en dan zou het over horen te zijn. Indien niet, dan zou ik dit topic nog eens bumpen. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Bedankt voor jullie antwoorden en hulp! :')


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb hetzelfde.. Template is op profiel normaal maar op het forum etc. zijn mijn linkjes ineens groen i.p.v. wat ik ingesteld heb. D:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Helaas, de linkjes op mijn profiel zijn nog steeds oranje. :/


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik kan de kleuren van de Crew niet zien op mijn pagina, zie alleen maar Celadon, die ik heb ingesteld?


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ik begin te twijfelen of het niet gewoon aan Q ligt bij jou.

    Ben je zeker dat je de juiste instellingen hebt? (Via profiel)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik begin te twijfelen of het niet gewoon aan Q ligt bij jou.

    Ben je zeker dat je de juiste instellingen hebt? (Via profiel)


    Het ligt niet eens aan Q, het ligt aan mij. :') Ik heb niet goed gekeken en ik zag net pas dat de template van mijn profiel anders was ingesteld dan zoals ik de rest van Q zie. Het spijt me voor het oponthoud en bedankt voor het helpen!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Oki, dan sluit ik het topic. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury