• De titel zegt het al, hoe snel raakt dit topic helemaal vol. Dus vertel je levensverhaal, praat over je idool, stuur foto's van eten. Alles mag!

    Wij supercoole spammers hebben natuurlijk een mascotte, namelijk. Justin Bieber!
    Respecteer hem TEN ALLE TIJDE.



    ONZE SPAMMERS:
    Amarela - Demi >> Gewoon swag.
    Tenace / BiebsBizzle - Tamara >> Miss. BieberPayneClifford. >> Eva's lebberlebberkuskusmens. Vanaf nu >> hotte chick rawr.
    Maka - Eva >> Stoere kipfilet.
    Promisess - Jente >> Awesome dichter.
    Redrosex - Roos >> Tamara's Ninja
    Nadine23x - Nadine >> Kaas is cool. Zij ook.
    Floreale - Loeka >> Is Tamara's bro bij deze.
    SmeerKeessie - Suus >> Is net als smeerkaas, glibberig.
    Erchomai - Sanne >> Chocoladepinda.
    JamesPotter - Femke >> haat alle chocolade soorten omdat het walgelijk is >> Tamara's fictieve liefde.
    Avena - Kwyle >> Tamara's Kaaskroket
    Assassin - Nikki >> Onze grote Nikki de hamburger.
    JemCarstairs - Lonneke >> De zwemdocent van Justin Bieber.
    AIterego - Eva >> Tamara's hottiepetotttie >> Enorm lekker. >> Goede appelflapsekser.
    Athanatos - Nancy >> SHE'S SO FANCY, SHE ALREADY KNOWS.
    Hecuba - Britt >> Samen met Jan die alles kan. >> Tamara's vrouw.
    Debbaut - Jarne >> Politie-inspecteur >> Aardappelkroket.

    Dingen die je moet weten:
    - Tamara is getrouwd met 33 mensen. O.a Justin Bieber, Liam Payne en Britt.
    - Polygamie word dus geaccepteerd.
    - Kwyle's echte naam is Kyle.
    - Britt is een sexy beest.
    - Roos is een Ninja.
    - Justin Bieber is onze leider en heerser.
    - Appelflapseks is alleen toegestaan als je Tamara, Eva, Justin of Liam heet.
    - Pervhumor mag. Altijd en overal.


    Regels:
    - Niet meer dan 3 dingen achter elkaar zeggen.
    - Niemand heeft behoefte aan haat.
    - Haten = Verlaten.
    - Als je problemen met elkaar durft te delen. Heb daar respect voor en maakt het niet erger.
    - De laatste reactie opent een nieuw topic, tenzij anders aangegeven.
    - Heeft de laatste reactie binnen 15 minuten geen nieuwe geopend? Dan doet de een-na-laatste het.
    - Iedereen is kaas.
    - Kaas word door iedereen gewaardeerd.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2014 - 20:40 ]


    wat was dit ookalweer

    Tenace schreef:
    (...)

    N'ahw, babe. :c

    Als je erover wilt praten en zo. Je weet me te vinden (:


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Tenace schreef:
    (...)

    N'ahw, babe. :c

    Als je erover wilt praten en zo. Je weet me te vinden (:


    Nou, mijn vader loopt alleen maar te zeuren over zijn computer, dus mijn moeder wil als verassing een laptop voor hem kopen (een tweedehands die nog op en top is) maar mijn vader was weer aan het zeiken. Dus mijn moeder verteld het hem, zegt hij meteen vet ondankbaar; "Ik moet geen laptop." en stormt de woonkamer uit. Dus mijn moeder roept hem na "Laat dan maar." Waarop hij weer zegt ; "Ja, laat dan maar" en toen moest mijn moeder huilen.
    Komt ie een paar minuten later naar beneden; "Je weet dat ik geen laptop moet" Mijn moeder kijkt naar hem en je ziet dat ze gehuild heeft, zegt hij keihard; "Zit je weer te janken? Waar slaat dit op." en toen ging hij helemaal tekeer en zo.

    Ik moest mijn mond dichthouden van mijn moeder, anders had mijn vader de wind van voor gehad.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bie reit bek


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Avena schreef:
    (...)

    Nou, mijn vader loopt alleen maar te zeuren over zijn computer, dus mijn moeder wil als verassing een laptop voor hem kopen (een tweedehands die nog op en top is) maar mijn vader was weer aan het zeiken. Dus mijn moeder verteld het hem, zegt hij meteen vet ondankbaar; "Ik moet geen laptop." en stormt de woonkamer uit. Dus mijn moeder roept hem na "Laat dan maar." Waarop hij weer zegt ; "Ja, laat dan maar" en toen moest mijn moeder huilen.
    Komt ie een paar minuten later naar beneden; "Je weet dat ik geen laptop moet" Mijn moeder kijkt naar hem en je ziet dat ze gehuild heeft, zegt hij keihard; "Zit je weer te janken? Waar slaat dit op." en toen ging hij helemaal tekeer en zo.

    Ik moest mijn mond dichthouden van mijn moeder, anders had mijn vader de wind van voor gehad.


    Jeez.

    Ik zou nu bij je moeder blijven en gewoon lang genoeg vertellen dat het alleen maar goed van haar is. Dat ze hem alleen maar wou helpen. Nu ook echt niet weer tegen je vader in gaan, aangezien je volgens mij dan een probleem hebt. Laat hem maar even boos zijn, om niets maar goed.
    Later misschien nog even serieus met je vader praten? Want hij was zo te horen niet heel lief.


    wat was dit ookalweer

    Tenace schreef:
    (...)

    Jeez.

    Ik zou nu bij je moeder blijven en gewoon lang genoeg vertellen dat het alleen maar goed van haar is. Dat ze hem alleen maar wou helpen. Nu ook echt niet weer tegen je vader in gaan, aangezien je volgens mij dan een probleem hebt. Laat hem maar even boos zijn, om niets maar goed.
    Later misschien nog even serieus met je vader praten? Want hij was zo te horen niet heel lief.


    Ik ga ook echt niet naar mijn vader toe nu, echt niet want dat komt niet goed.

    Dikgedrukte; Al komen we er later op terug, hij gaat dan weer tekeer. Die man is niet voor rede vatbaar en is gewoon een verwend nest. Hij loopt de laatste tijd al vet diva te doen en shit.

    Like vanavond; Ik zit lekker achter de laptop zegt hij; "Dek de tafel even, dan kunnen we in de rust eten." Ik was blijkbaar niet snel genoeg; "Nou zijn we al een kwartier verder, dit had de rust al kunnen zijn. Dek die tafel nou even!" Dus mijn moeder gaat achter de computer vandaan en zegt; "Kom, ik help je wel."
    Dus ik zei ook nog even tegen mijn vader; "Als je zo een fucking honger hebt, dek je die tafel toch lekker zelf!?" maar hij negeerde me compleet. Misschien ook wel beter.
    Maargoed, na het eten was de rust voorbij en toen zei hij; "Ruimen jullie af, dan ga ik verder kijken." en hij ging zo van tafel. Dus ik keek mijn moeder aan en zei alleen maar ; "Nouja zeg." Ze knikte en liep toen weg, waardoor IK de tafel moest afruimen.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2014 - 20:32 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jemig..^^
    Heb er geen woorden voor
    Maar het slaat in ieder geval nergens op :/


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    HAAL ONMIDDELIJK DIE LELIJKE FOTO WEG IN HET TOPIC BEGUIN!!!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Tenace schreef:
    (...)

    Yeah, het ging pas omhoog bij mij sinds dit soort dingen. (kletsdingen)

    Eerst was t altijd 'normale' topics ;p

    Same goes for me.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Athanatos schreef:
    HAAL ONMIDDELIJK DIE LELIJKE FOTO WEG IN HET TOPIC BEGUIN!!!


    Non. c:


    wat was dit ookalweer

    AIterego schreef:
    (...)
    Same goes for me.


    Swag c:


    wat was dit ookalweer

    dingen die je moet weten; britt is een sexy beest.
    Gewoon, voor het geval mensen dat vergeten.


    Spinning around, I'm weightless.

    Okii, wie kan raden wie dit is:


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Avena schreef:
    (...)

    Ik ga ook echt niet naar mijn vader toe nu, echt niet want dat komt niet goed.

    Dikgedrukte; Al komen we er later op terug, hij gaat dan weer tekeer. Die man is niet voor rede vatbaar en is gewoon een verwend nest. Hij loopt de laatste tijd al vet diva te doen en shit.

    Like vanavond; Ik zit lekker achter de laptop zegt hij; "Dek de tafel even, dan kunnen we in de rust eten." Ik was blijkbaar niet snel genoeg; "Nou zijn we al een kwartier verder, dit had de rust al kunnen zijn. Dek die tafel nou even!" Dus mijn moeder gaat achter de computer vandaan en zegt; "Kom, ik help je wel."
    Dus ik zei ook nog even tegen mijn vader; "Als je zo een fucking honger hebt, dek je die tafel toch lekker zelf!?" maar hij negeerde me compleet. Misschien ook wel beter.
    Maargoed, na het eten was de rust voorbij en toen zei hij; "Ruimen jullie af, dan ga ik verder kijken." en hij ging zo van tafel. Dus ik keek mijn moeder aan en zei alleen maar ; "Nouja zeg." Ze knikte en liep toen weg, waardoor IK de tafel moest afruimen.


    Ugh.
    Misschien is je vader manongesteld? Dat hij zich gewoon niet echt goed voelt en daarom het zo op jullie afreageert.
    Maar eigenlijk, je kan zeggen wat je wilt. Hij gedraagt zich niet volwassen, terwijl hij dat wel hoort te doen.

    Anders moet je er misschien moet je moeder over praten?

    Probeer er niet te veel op in te gaan, dat geeft hem alleen maar een reden om zo terug te doen.


    wat was dit ookalweer

    Hecuba schreef:
    dingen die je moet weten; britt is een sexy beest.
    Gewoon, voor het geval mensen dat vergeten.


    Okii mooi meiske :P


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Hecuba schreef:
    dingen die je moet weten; britt is een sexy beest.
    Gewoon, voor het geval mensen dat vergeten.


    Hehe, oke c:


    wat was dit ookalweer