• Hints zijn niet meer nodig, alles is nu toch wel duidelijk :p En toen kwam Crona!!!



    I hope he/she can deal with it...
    Crona is alweer een personage van Soul Eater, een anime die ik allang afgekeken heb. Maar ik wilde toch heel graag deze naam een keer claimen. Crona komt van Kurona, wat Dark One betekent


    Uhhmm, nou zeg verder maar waar je zin in hebt, of wat je eigen username betekent, of wat je maar wil om dit topic interessant te maken(;

    [ bericht aangepast op 13 sep 2014 - 22:42 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    I like it. :Y)
    Al ken ik Soul Eater niet c:

    DAWSONS -> Dawson. -> Jack Dawson. -> Perfectie. c:


    wat was dit ookalweer

    I can't deal with this change of usernames.

    Anyway, Soul Eater was de eerste anime die ik zag. Awesome :Y)

    [ bericht aangepast op 13 sep 2014 - 22:56 ]


    Tijd voor koffie.

    Crona is echt een geweldige personage. :'D


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik heb zin in chocoladetaart. :Y)

    Ik ken de anime niet, maar op die derde gif ziet ze (?) er wel heel schattig uit. :3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh, die is ook leuk! ^^
    Ik moet soul eater nog eens af gaan kijken, ben ooit ergens blijven hangen bij die episodes waarin arachne net om de hoek kwam kijken en nooit verder gegaan :/
    Ik vond medusa op zich wel grappig, en de papa van Maka, ben zijn naam zo even kwijt..

    Krona is een jongen!1!!1


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    Krona is een jongen!1!!1

    Hoe kun je dat bewijzen dan? ;3

    Bedankt voor de leuke reacties!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Crona schreef:
    (...)
    Hoe kun je dat bewijzen dan? ;3

    Bedankt voor de leuke reacties!


    Niet x'D. Toen ik de anime keek, dacht ik er niet eens bij na dat Krona ook een meisje kon zijn, dus ik was echt geschokt dat dat eigenlijk helemaal niet zeker is :p.


    i put the fun in funeral

    CRONAAAAAA <3.
    Al blijven Soul, Maka & Death de beste :c.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.