• Omdat ik vele verhalen heb geschreven, maar nooit heb geactiveerd, heb ik besloten ze maar eens online te zetten. Ik zou het leuk vinden als jullie een kijkje willen nemen, en als jullie het iets vinden, uiteraard een abo nemen ^^

    Pain beats like a drum • Liam Payne
    Always by your side • Percy Jackson
    The Augustine daughter • Damon Salvatore

    Ook ben ik nog opzoek naar leuke stories. Het mag mij part van alles zijn, zolang het verhaallijn mij maar trekt. Zet een leuke beschrijving van je story erbij en ik zal een kijkje nemen!


    "We accept the love we think we deserve."

    The Arrow of The Silver Dragon | The Avengers







    See the Silver dragon
    Soaring above the sky
    Silver arrows shooting
    Just as she flies by

    Magestic silver dragon high up in the skies
    How she shows her beauty as she flies
    Oh so very high in the midnight black
    Majestic beast oh please fly back

    Breathing out the heavy fire
    Eyes as blue as the bluest sapphire
    Flapping her gracious wings before depart
    The silver dragons with a golden heart





    Started at 17 May 2014.
    o Written in Dutch,
    sometimes spoken in English.
    o It's fiction, not based on reality.
    o Meer verschillende Marvel dan alleen Avengers
    o It would be great if you take an abo!
    o Like my story? really appreciate if you would recommend to others
    o By: Laleah


    Soundtrack video


    [ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 17:24 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    [url]http://www.quizlet.nl/stories/139949/different-doesnt-mean-wrong--one-direction/
    [/url]








    Edentical for ever.
    Just like god made us.
    The same nose, The same eyes only a different size.
    The same parents, the same sister, only a different picture
    Came in this world together, but only to surrender.





    Dit verhaal gaat over One Direction. De leden Zayn Malik, Niall Horan, Harry Styles, Louis Tomlinson en Liam Payne.
    Heel normaal natuurlijk alleen is er wat anders. Harry Styles heeft een tweeling zus genaamd Elizibeth Styles aka Ellis.
    Elizabeth is actrice sinds ze haar eerste rol in Harry Potter had, maar nu Harry Potter voorbij is kan ze meer tijd met Harry door brengen.
    Tussen door heeft ze nog film rollen maar ze is niet meer elke dag op de set zoals vroeger. Dit betekend dat ze hun band weer beter kunnen
    opbouwen. Alleen is het nu zo dat er veel is veranderd intussentijd





    In het kort:
    -One Direction bestaat dus.
    - Engelse namen
    - Ik type alles in het Nederlands ook wat ze zeggen.
    - Dit is geen typisch verhaal over romantiek.


    =

    Hopelijk zit er wat tussen. :'D




    Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven.[/center]

    Onbekende personen/drama/actie/romantiek
    Dit verhaal is al afgelopen, maar kent een vervolg.


    Het is het jaar 2289. De Aarde is al tweehonderd jaar onbewoond verklaard en dat wat er van de mensheid over is, leeft op het ruimtestation Pangea Nova. Het is er krap, oncomfortabel en er heersen voedseltekorten. Mensen worden gemiddeld niet veel ouder dan 55 door de droge lucht en de slechte medische verzorging.
    Daarom keert een speciaal team voor het eerst in tweehonderd jaar weer terug naar de Aarde. Geen van allen is daar ooit geweest en hoewel ze allen goed getraind en voorbereid zijn, hebben ze dit geen van allen in de praktijk kunnen brengen. Zijn ze opgewassen tegen de bloeddorstige wezens die moeder natuur tijdens hun afwezigheid gecreëerd heeft? Kunnen ze de mutaties van hun voorouders, veroorzaakt door de vrijgekomen stof Tiberium, terugdraaien of eindigen ze net zoals zij?


    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?

    *fantasy/avontuur/thriller
    *onbekende personen


    Als de ouders van Aenea horen dat hun neefje Harry nog in leven is, vertrekken ze vanuit Bulgarije naar Engeland. Aenea komt op Zweinstein terecht, waar ze direct merkt dat haar neefje beroemd is. Ze krijgt zijn vriendenkring direct cadeau en wordt verliefd op twee jongens die ze niet uit elkaar kan houden. Alsof dat haar nog niet genoeg problemen bezorgt, raakt ze bevriend met Draco, waardoor haar afdeling haar al snel links laat liggen.
    Aenea merkt al gauw dat het niet meevalt om vrienden te maken op een nieuwe school, waar het schoolsysteem haar vriendenkeus beperkt. Toch houdt Aenea voet bij stuk en laat ze zowel haar Griffoendorvrienden als Draco niet los – een keuze waarvan de consequenties steeds zwaarder gaan wegen, totdat uiteindelijk haar eigen leven in de waagschaal komt te staan, zonder dat ze dat zelf doorheeft…
    x Hoofdrollen: Aenea, Fred, George & Draco
    x Komt niet overeen met de feiten
    x Mocht je niet zoveel hoofdstukken willen lezen, ik ben ook bezig om het verhaal naar het Engels over te zetten. Er zijn minder dan tien hoofdstukken en dat kun je hier vinden.


    Alyssae is een jonge elf die gevangen zit in de kerkers van de aardmannen. Omdat zij van Koninklijke komaf is, wordt ze voor losgeld gevangen gehouden.
    Wanneer ze op een dag door een groep dwergen wordt bevrijd, besluit ze hen te helpen bij hun queeste. Ze hebben hun inbreker verloren en ze wil hen graag bedanken voor het redden van haar leven.

    Toch wordt ze met een schuin oog aan gekeken door de leider van de groep: de norse Thorin. Hij lijkt bijzonder weinig met elven op te hebben en al helemaal niet met vrouwen. Zijn minachting is zelfs zo groot dat Alyssae niet durft te vertellen wie ze werkelijk is, bang dat hij zijn wrok jegens de tekortkomingen van haar volk tegenover haar zal uiten. Alyssae weigert echter te vertrekken: ze is mijlenver van haar verwanten vandaan en daarnaast heeft ze redenen om niet direct met haar familie herenigd te willen worden.

    Na verloop van tijd ontwikkelt ze gevoelens voor de starre Thorin – een liefde die naar alle schijn onbeantwoord zal blijven. Wat misschien maar goed is ook, want Alyssae weet dat een wederzijdse liefde verstrekkende gevolgen zal hebben...
    Niet alleen voor hen, maar voor hun hele ras...


    Met gebroken harten moeten Dis en Thorin zien te overleven in een meedogenloze, wrede wereld. Alles zijn ze kwijtgeraakt.
    Thorin heeft zijn grootvader, zwager en broertje zien sterven op het slagveld. Hij heeft zijn stad in as zien veranderen. Zijn vader is van de aardbodem verdwenen en een moordzuchtige ork jaagt op hem, vastbesloten hem en zijn zus uit te roeien.
    Dis heeft haar man moeten afstaan aan de dood en blijft met twee jonge kinderen achter. Vrienden en familieleden heeft ze niet die haar te hulp kunnen schieten, behalve Thorin.

    De twee slaan op de vlucht nadat de orks Moria hebben ingenomen en zoeken verwoed naar een nieuwe thuishaven. Ze belanden uiteindelijk in een prachtig oord, waar ze onverwacht onderdak krijgen aangeboden. Dis is blij dat ze haar kinderen een veilige haven kan bieden, maar ze kan haar terneergeslagen gedachten niet van zich afzetten, zeker niet wanneer Thorin haar achter laat om hun vader te zoeken. Ze wordt opnieuw verliefd op een man, de enige die ze vertrouwt, maar niet in haar wereld past, waar enkel ellende de boventoon voert. Dis staat voor een duivels dilemma, waarin ze moet kiezen tussen de veiligheid van haar eigen zonen en het welzijn van het volk dat haar opgenomen heeft.


    Every villain is a hero in his own mind.

    http://www.quizlet.nl/stories/139876/learn-to-love-again/

    A life full of love, all gone by one mistake
    One fight and one moment you didn't watched out,
    left all by yourself with no one around you,
    the moment your heart turns in to stone,
    that's when you need to learn how to love again



    Olivia is een meisje die vol met gezonde liefde op gegroeid is. Haar ouders waren er altijd voor haar ondanks hun drukke baan, ze heeft een liefdevolle broer die altijd voor haar klaar staat. En natuurlijk ook nog een vriendje die ondanks dat hij een belangrijk man is genoeg aandacht aan haar besteed.
    Ook heeft ze eindelijk haar modellen carriére kunnen starten. Na hard werken en vele deuren in haar gezicht lukt het haar nu. Woont ze inmiddels op haarzelf met haar lieve hondje Dolce. En haar vrienden ja ook die spelen een belangrijke rol in het liefdevolle leventje.
    Maar dit alles samen gaand met het leven van de mensen rond om hun zal allemaal gaan veranderen. Hoe en wat, daarvoor moet je het zelf maar lezen. Want alles zal gaan veranderen...

    Een verhaal over liefde, dromen achterna gaan, geheimen en het vinden van de echte jij..


    Be a girl with a mind, a Bitch with a attitude and a lady with class....

    Veelzeggend als je zwijgt



    Veelzeggend als je zwijgt
    Goed als je praat
    Mooi als je lacht
    Verdrietig als je gaat
    Maar als de dag voorbij is
    Weet ik dat je op me wacht
    Meestal


    ~

    Het verstrijken van de jaren betekent niet altijd vooruitgang.

    ***


    Het belangrijkste genre is dystopische science-fiction, OP en het is volledig nederlands. Meer uitleg vind je in het hoofdstuk 'flaptekst', waarvan de titel waarschijnlijk voor zich spreekt.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2014 - 19:40 ]


    For those I love, I will sacrifice

    The Western Horseman. || Stylinson.

    http://www.quizlet.nl/stories/140207/the-western-horseman--stylinson/

    Het is een bromance en gaat over paarden.
    Harry word gesnapt door the horseman als hij over zijn weilanden sluipt. En daar in tegen moet hij gaan werken op zijn ranche maar heeft totaal niets met paarden.

    Blijft hij daar of word hij liever alsnog opgepakt?

    Angel or Demon? || Niall Horan

    Written and spoken in Dutch
    Starts on : 13-07-'14
    Ends on: -
    -Fanfiction/Fantasy/a little bit Triller
    Aurora Cecile Palmer
    Niall Horan
    Written by: Mashtonx


    What if...
    Some people come back to the earth, after they died, as Angel or Demon?
    You couldn't recognize them and nobody knows who's an Angel and who's a Demon.
    They can't hold back their powers any more?


    But the worst:
    What if they fall in love with each other?
    Nobody would know, but what if they were on the wrong time at the wrong place?
    Are they able to keep their identity secret?
    And what happens next?




    Heel erg bedankt als je een kijkje zou willen nemen!(H)

    (PS. mijn Wattpad is: xx1Dx5SOSxx)

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 23:37 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Forbidden Love

    De 16 jarige Marokkaanse Jara is sinds haar geboorte streng opgevoed. Er is altijd tegen haar gezegd dat ze absoluut geen relatie mag totdat ze is uitgehuwelijkt. Geen relatie, en al helemaal niet met een Nederlander. Maar dat verandert wanneer ze Thomas leert kennen. Dit brengt grote gevolgen met zich mee. Loopt dit wel goed af?



    Proloog:
    Luister, in onze cultuur is het niet normaal om met een niet-Marokkaanse jongen te trouwen. Je kunt dat de familie niet aandoen. Doe je dat wel? Dan zal dat gevolgen hebben voor je toekomst..

    Terwijl de tranen over m'n wangen rolden bleven de woorden van m'n moeder zich herhalen in m'n hoofd. Waarom lieten ze me niet verdomme gelukkig met hem zijn?! Denken ze dan alleen aan zichzelf?

    Ik moest weg hier! In m'n ooghoek zag ik een klein raampje. Door mijn slanke figuur kon ik er makkelijk door heen. Na wat geklungeld te hebben was ik eindelijk uit het gebouw. Gelukkig woonde Thomas niet ver weg. Nog met mijn trouwjurk aan rende ik over straat. Ik voelde ogen in m'n rug brandden maar ik negeerde het. In de verte zag ik Thomas zijn huis. Hijgend kwam ik eindelijk aan bij z'n huis. Ik drukte op de deurbel. Meteen nadat de deur openging stortte ik me in de armen van zijn moeder..

    Ik was niet veilig..

    Nog niet...


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Mijn WK-story

    The one you missed - Jasper Cillessen Short story

    We wisselde een blik en meteen was ik verloren. We kusten en hij sloeg zijn armen om mij heen. Het pakje kaarten werd op de kast gedropt. Jasper tilde me op en drukte me tegen een muur waar hij me in mijn nek kuste en met zijn handen mijn hele lichaam streelde. Opeens hielden we beide op. Jasper zette me op de grond en keek me schuldbewust aan. "Sorry dat had ik niet mogen doen." De teleurstelling was groter dan ik dacht en het liefst was ik meteen vertrokken.



    Jasper Cillessen lijkt het allemaal op een rij te hebben.
    Basispositie als keeper bij het Nederlands elftal, knappe en charmante vriendin en nog een hele carrière voor zich.
    Maar hij heeft een geheim, een diep duister geheim.
    En dat, ben ik!

    5 jaar duurde mijn relatie met Jasper.
    Hij was lief, leuk en attent, maar vooral gemotiveerd.
    Gemotiveerd om topvoetballer te worden.
    Nadat zijn eerste echte contract getekend was, werd het mij echter te veel.
    en schoot ik voorbij zijn doellijn, mijn vrijheid in.

    Maar zoals elke bal in een goal,
    kom je er alleen uit door langs de keeper terug te gaan.
    zelfs na al die tijd, zat ik in zijn net.
    En was ik het enige, wat hij ooit had doorgelaten.
    We stonden elkaar in de weg om het ooit achter ons te laten.


    een nieuw begin

    Ann heeft het niet makkelijk thuis, haar vader heeft moeite met zijn handjes thuis houden. Ook haar moeder ontkomt niet aan zijn brute geweld.
    Buiten huis heeft Ann het voor elkaar, ze heeft een leuke vriendengroep, beoefend verschillende vechtsporten op hoog niveau en haalt hoge cijfers op school.
    En dan besluit haar moeder te verhuizen.



    Ann leert Tokio hotel en hun beste vriendin kennen, en valt voor Georg. Alleen draagt de groep een geheim voor haar.
    Ze helpt de groep aan een platencontract en al snel worden de jongens bekend.
    maar was dit wel wat ze wilde?


    x Tokio hotel
    x Drama
    x Romantiek
    x Lopend
    x 16+
    x Geschreven in het Nederlands
    x Gesproken voornamelijk Nederlands (soms Duits, Engels, Limburgs)


    The thing you do mean something to people -Ncis




    ¥ Damnatio Memoriae ¥
    But I'm holding on for dear life, won't look down won't open my eyes
    Keep my glass full until morning light, 'cos I'm just holding on for tonight
    Help me, I'm holding on for dear life, won't look down won't open my eyes
    Keep my glass full until morning light, 'cos I'm just holding on for tonight
    On for tonight


    • OP
    • Nederlands
    • Liefde & drama
    • Veel leesplezier.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28




    Zes biljoen mensen op aarde toen het virus zich begon te verspreiden. Mensen verloren zichzelf, werden moordlustiger en doodden hun vrienden en families. Die dag werden er duizenden mensen gedood en meer dan een paar miljoen mensen raakten geïnfecteerd.

    Drie biljoen mensen op aarde toen ze door kregen dat het einde in zicht kwam. iedereen leeft op verschillende plekken, en probeerde er alles aan te doen om hun geliefden te beschermen en te overleven in een wereld zonder hoop. Waar blijft het leger nou hier dat ons zouden gaan helpen?

    Maar een paar mensen op aarde, toen alle hoop weg was vervlogen. Nog steeds geen leger, nog steeds geen medicijn voor de virus en bijna iedereen om je heen is in een moordlustige wilde dier veranderd. Waarom proberen ze ons gewoon niet te herinneren? Wat kan ik doen zodat ze me weer kennen?

    Het had maar 365 dagen nodig. 365 dagen tot het virus het wereldbevolking bijna uit kon moorden, waar een nieuwe generatie geboren zou worden, die bestond uit moordlustige wilde mensen die bijna geen IQ hadden en maar doodden wat ze konden vinden.


    Ze herkennen ons wel, ze weten wel wie we nog waren, dat we nog vrienden van elkaar waren, of zelfs broers of zussen. Maar het virus in hun lichaam houdt die gedachtes tegen. Je moet gewoon vechten tegen het virus en dan zal alles goed komen, maar waarom is dat niet zo?



    • Trailer • 12+ • Thriller • Onbekende Personen • Avontuur • Story •


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••



    De sneeuwengel

    http://www.quizlet.nl/stories/139518/de-sneeuwengel/

    Het geluid van bommen die op de grond vielen deed mij ineen krimpen. 'Pappa schiet op!' Gilde ik. Het luik klapperde door de wind. Met grote ogen keken mijn moeder en ik ernaar. 'Noort, maak je geen zorgen ik heb haar.' Riep pappa. Op het zelfde moment klonk er een oorverdovende knal. Stukken grond vlogen omhoog en belanden in de schuilkelder. Ik dook in elkaar en rilde. Nee, dit kon niet...
    'Leonard!' Gilde mijn moeder. Ze sprong op en verdween naar buiten. Ik gilde. 'Mam!' Ik sprong ook op en wilde haar achterna rennen. Een bom die de grond raakte liet de aarde onder mij trillen. Ik viel om en beschermde mezelf met mijn arm voor de rondvliegende stenen. Een groot stuk hout viel over het gat van de schuilkelder en liet het duister over mij heen vallen. Ik kroop in elkaar en rilde, snikte en snotterde. De tijd tikte eindeloos voorbij. Het geluid van bommen, het geschreeuw van mensen en kinderen. Ik legde mijn handen op mijn oren en begon te schreeuwen. Dit kon niet waar zijn. Dit kon niet de werkelijkheid zijn.


    Een verhaal over een meisje dat alles verliest en lijkt te gaan sterven, maar juist dan tot leven komt.

    ~Fantasy, onbekende personnen
    ~Geschreven door Pientie
    ~Gestart: 24-6-2014
    ~eind: ?



    ~My Mind Is Free~

    Double Standards - Lashton.

    •••
    Chosing between two people.
    Actions you can't take back.
    How can you fix this?
    •••


    So go ahead rip, my heart out,
    Show me what love's all about
    Go ahead rip, my heart out
    That's what love's all about.

    I want you to want me this way,
    And I need you to need me to stay

    • • •
    Luke Hemmings
    • • •



    When I close my eyes and try to sleep
    I fall apart, I find it hard to breathe
    You're the reason, the only reason
    Even though my dizzy head is numb,
    I swear my heart is never giving up
    You're the reason, the only reason.

    • • •
    Abby Caylen
    • • •




    I know I shouldn't tell you
    But I just can't stop thinking of you
    Wherever you are, you..
    Wherever you are.
    Everynight I almost call you
    Just to say it always will be you
    Wherever you are

    • • •
    Ashton Irwin
    • • •





    © Gabriëla & Lieke.
    • Juni 2014.
    • 5 Seconds Of Summer bestaat niet,
    de andere jongens komen er wel in voor.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2014 - 16:59 ]


    Danmarks Dynamite.

    Neurosis • Ashton Irwin.

    • • •
    I can't remember the last time I saw your face,
    I feel so lonely when I'm in a crowded space.
    You left with me without direction.

    'Cause I've been from place to place,
    Trying to bring you back.
    I've walked for days and days,
    'Cause I can't face the fact,
    That nothing is better than you.

    • • •


    • • •
    I'll be with you, I'll be waiting for you
    on the other side, on the other side.
    • • •


    ''Zijn naam is Ashton, Ashton Fletcher Irwin. Deze periode is de zwaarste periode ooit voor hem. Zijn vriend, zijn steun en toeverlaat heeft hem verlaten. Niet verlaten als in verhuizen, maar als verlaten voor altijd. Het was een vroege ochtend, vanaf die dag was Ashton's leven niet meer hetzelfde. Zijn vriend had zelfmoord gepleegd, Ashton had niemand meer aan wie hij alles kwijt kon.''

    • Tot de dood ons scheidt. •






    Starring: Ashton Fletcher Irwin.
    Written by: Demi & Gabriëla.
    Titlesong: With You - Matt Simons
    LET OP: Bevat depressie, zelfmoord en selfharm. Dus bedenk goed of je dit verhaal wilt lezen.
    Leeftijdsgrens: 14+ (zie hierboven.)

    [ bericht aangepast op 11 juli 2014 - 17:01 ]


    Danmarks Dynamite.



    The hardest thing in life is when you realize it is not gonna be okay, not this time
    - Maxine June Moore




    - Start at 15 June 2014
    - Nederlands gesproken en Nederlands geschreven
    - One Direction doesn`t excist





    Can`t let go - Harry Styles

    Maxine is sinds de eerste kus dolverliefd op Harry, maar hij helaas niet op haar. Nooit had ze verwacht zo voor een jongen te kunnen vallen. Hoe probeert zij haar hoofd koel te houden terwijl Harry haar constant in verwarring brengt? Dan wordt het allemaal nog ingewikkelder als haar beste vriend en vroegere stiekeme crush weer vrijgezel is.


    Every second is highlight,