• Iedereen heeft wel een droom, maar de mijn droom is niet zoals alle anderen:
    Ik zou graag willen verdwalen in het bos. En dat ik dan daar moet overleven.
    Of:
    Dat ik een fantasy boek zit en ik als uitverkorene de wereld moet redden.
    Of deze is heel raar!
    Ik zou de Hongerspelen willen meemaken.


    Kortom ik snak naar avontuur!
    Heeft iemand dit ook? Laat een reactie achter!


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Soms wil ik wel eens dat er een zombie apocalyps uitbreekt. 8D
    Een meer realistisch avontuur is om te gaan hiken en bergbeklimmen, kano varen, dat soort dingen, in de natuur.


    Your make-up is terrible

    Ja, dat heb ik vaak zat. Dat ik zulke dingen wil meemaken. Daarom lijken mijn hoofdpersonen ook altijd wel een beetje op mijzelf. De ene keer qua uiterlijk, de andere keer qua innerlijk en gedrag.
    Zo voelt het toch een beetje dat ik het zelf meemaak. Haha (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Soms wil ik gewoon vrij zijn wat ik doe niet de hele tijd gezeur dat je huiswerk moet maken of dat je iets moet zeggen..
    Daar komt het deels door.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2014 - 12:48 ]


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Scribe schreef:
    Ja, dat heb ik vaak zat. Dat ik zulke dingen wil meemaken. Daarom lijken mijn hoofdpersonen ook altijd wel een beetje op mijzelf. De ene keer qua uiterlijk, de andere keer qua innerlijk en gedrag.
    Zo voelt het toch een beetje dat ik het zelf meemaak. Haha (:

    Dat is ook een van de redenen dat ik schrijf ;)


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Ik wil al van kinds af aan een zeemeermin of vampier zijn. Daarom dat ik water/nacht zo fascinerend vind. Wie weet wat je allemaal in de duisternis tegenkomt dat een gewone mens niet kan zien.
    Dat is eigenlijk ook waarom ik zo graag schrijf. Zo kan je je eigen droomwereld maken.


    Let the Night embrace you

    I know the feeling. Soms heb ik ook gewoon heel erg de behoefte om mijn spullen te pakken en weg te gaan met mijn laptop onder de arm, zodat ik ergens een mooi verlaten plekje met prachtige natuur in de bergen, ik ben dol op bergen, op kan zoeken en alleen kan schrijven en dan de volgende dag weer verder trekken, nieuwe mensen ontmoeten, etc. en dan weer schrijven. Mij is echter aangeraden om pas na mijn studie een tussenjaar te nemen, omdat als ik nu ging studeren ik nog studiefinanciering zou ontvangen, dus vandaar dat ik nog even vast zit. Ben nu overigens wel super jaloers op de mensen die wel een tussenjaar hebben genomen en ergens in Azië of Afrika zitten en allemaal onwijs gave foto's op Facebook zetten :') Maar ik heb geduld. (A) Bovendien weet ik nog niet wat ik in de zomervakantie ga doen, dus misschien dat ik dan wel alleen op reis ga of met iemand die ook lekker rond wil trekken.


    Happy Birthday my Potter!

    Katarina schreef:
    Ik wil al van kinds af aan een zeemeermin of vampier zijn. Daarom dat ik water/nacht zo fascinerend vind. Wie weet wat je allemaal in de duisternis tegenkomt dat een gewone mens niet kan zien.
    Dat is eigenlijk ook waarom ik zo graag schrijf. Zo kan je je eigen droomwereld maken.


    Oh, een vampier! Dat wilde ik altijd worden, om voor eeuwig jong te kunnen blijven, toen ik 17 was. Ik wilde geen 18 worden. Helaas zijn mijn dromen voor een gedeelte vervuld en zie ik er nog altijd uit alsof ik 17 ben.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Oh, een vampier! Dat wilde ik altijd worden, om voor eeuwig jong te kunnen blijven, toen ik 17 was. Ik wilde geen 18 worden. Helaas zijn mijn dromen voor een gedeelte vervuld en zie ik er nog altijd uit alsof ik 17 ben.

    Ik zou ook niet oud willen worden.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Ik zou wel zo'n superhelden kracht willen hebben. Of kunnen praten met katten. Dat is echt altijd al een droom van mij geweest en dat zal het vast ook blijven, helaas :c


    26 - 02 - '16

    Khamul schreef:
    Ik zou wel zo'n superhelden kracht willen hebben. Of kunnen praten met katten. Dat is echt altijd al een droom van mij geweest en dat zal het vast ook blijven, helaas :c

    Ik zou ook met dieren willen praten, maar van superkrachten krijg je alleen problemen van...


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Starlord schreef:
    I know the feeling. Soms heb ik ook gewoon heel erg de behoefte om mijn spullen te pakken en weg te gaan met mijn laptop onder de arm, zodat ik ergens een mooi verlaten plekje met prachtige natuur in de bergen, ik ben dol op bergen, op kan zoeken en alleen kan schrijven en dan de volgende dag weer verder trekken, nieuwe mensen ontmoeten, etc. en dan weer schrijven. Mij is echter aangeraden om pas na mijn studie een tussenjaar te nemen, omdat als ik nu ging studeren ik nog studiefinanciering zou ontvangen, dus vandaar dat ik nog even vast zit. Ben nu overigens wel super jaloers op de mensen die wel een tussenjaar hebben genomen en ergens in Azië of Afrika zitten en allemaal onwijs gave foto's op Facebook zetten :') Maar ik heb geduld. (A) Bovendien weet ik nog niet wat ik in de zomervakantie ga doen, dus misschien dat ik dan wel alleen op reis ga of met iemand die ook lekker rond wil trekken.


    Ik ben dus niet de enige die volgend jaar rond wil trekken of ergens in ern ander land wil werken. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Haha, echt wel! Het liefst zou ik mijn spullen willen pakken en een in een vliegtuig stappen naar verweggiestan... Maar het punt is dat het geld kost en een heleboel ballen, om het maar gewoon straight forward te zeggen ;').

    Vorig jaar kon ik een maandstage doen in Portugal, of beter, Zuid-Afrika! Helaas kon ik dit vanwege financiele problemen en nogsteeds is dat best wel een kritiek punt bij mij (studeren... Wat een lol...). Maar dolgraag zou ik na mijn studie een jaar van de wereld zijn, geen contact met met mensen van hier in Nederland (behalve mijn ouders natuurlijk, die zouden me vermoorden als ik geen bericht gaf...) en lekker m'n ding doen. Dat zal vast moeilijk wezen, zo alleen, maar het lijkt me een hele ervaring om een keer te doen!

    En wat dat fantasy betreft: I like <3. To bad dat dat geen optie is in 'de echte wereld'. Daarom hou ik van schrijven en tekenen en lezen... Dan kom je er tenminste nog iets in de buurt ;')

    Assassin schreef:
    (...)

    Oh, een vampier! Dat wilde ik altijd worden, om voor eeuwig jong te kunnen blijven, toen ik 17 was. Ik wilde geen 18 worden. Helaas zijn mijn dromen voor een gedeelte vervuld en zie ik er nog altijd uit alsof ik 17 ben.


    Ik heb een tijdje de bijnaam vampier gehad. Mijn hoektanden zijn namelijk redelijk puntig en stonden eerst verder naar voren (bij het wisselen wilden mijn melktanden er eerst niet uit en bleven ze erachter zitten, waardoor mijn echte tanden naar voren waren gaan staan. Het is nu redelijk bijgetrokken). Een meisje bij mij op zwemmen vond het eng en benoemde mij tot vampier. Daar had ik geen problemen mee. Lijkt mij best cool om speciaal te zijn, geen gewoon mens te zijn. Echter heb ik nog geen speciale krachten ontdekt, hoewel ik soms dingen (lees de dood van mijn twee oma's, de ziekenhuis opname van mijn opa en toen die auto op Koninginnedag tegen dat naald ding aanreed) van tevoren aanvoel, maar dat is gewoon eng :p


    Happy Birthday my Potter!

    Starlord schreef:
    (...)

    Ik heb een tijdje de bijnaam vampier gehad. Mijn hoektanden zijn namelijk redelijk puntig en stonden eerst verder naar voren (bij het wisselen wilden mijn melktanden er eerst niet uit en bleven ze erachter zitten, waardoor mijn echte tanden naar voren waren gaan staan. Het is nu redelijk bijgetrokken). Een meisje bij mij op zwemmen vond het eng en benoemde mij tot vampier. Daar had ik geen problemen mee. Lijkt mij best cool om speciaal te zijn, geen gewoon mens te zijn. Echter heb ik nog geen speciale krachten ontdekt, hoewel ik soms dingen (lees de dood van mijn twee oma's, de ziekenhuis opname van mijn opa en toen die auto op Koninginnedag tegen dat naald ding aanreed) van tevoren aanvoel, maar dat is gewoon eng :p


    Dat herken ik dan ook wel weer! Ik voel dingen aan als een soort van deja vu, dan weet ik wat iemand gaat doen of zeggen. Schijnt dat dat iets met hoogsensitiviteit te maken heeft, geen idee wat het precies inhoud. Heb je het vaak?

    Eigenlijk hoef ik niet zo nodig avontuur (cat)


    wat was dit ookalweer