• Beacon Hills



    Can someone in this town stay dead?! -Peter Hale


    Beacon Hills – California
          Wat door kan gaan voor een slapend stadje aan de rand van San Francisco, verbergt een groot geheim. Als je verder kijkt dan de mooie huizen, mooie parken en vriendelijke mensen kom je erachter dat Beacon Hills zijn naam niet voor niets draagt. Als baken van energie trekt het allerlei vreemde wezens aan. Sommigen op zoek naar vernieling, anderen om deze vernieling tegen te gaan.
          Vreemde moorden vinden plaats door de hele stad. Zonder motief, zonder enige aanleiding.
    Wie of wat deze moorden veroorzaakt is nog maar de vraag. Mensen verklaren een groot beest te hebben zien wegschieten vlak nadat iemand arriveerde op de plaats delict.
    De politie is echter niet in staat om de dader te pakken te krijgen. Angst en zorgen verspreiden zich meer en meer onder de bevolking. Wanneer zal hij immers opnieuw toeslaan?

    Ondertussen kampen een paar leerlingen van Beacon High met een heel ander probleem. Op de een of andere manier zijn ze aangevallen door een wild dier. En dit dier heeft meer sporen achter gelaten dan zou moeten…..

    Zal het dit groepje vrienden lukken om hun geheim verborgen te houden voor de rest van de wereld? Zijn ze in staat om tegelijkertijd hun school op orde te houden en het kwaad uit de stad te verdrijven? En hoe zit dat met hun normale leven?
          Het is een taak waar niemand op zit te wachten, maar dankzij de vindingrijkheid en moedigheid van deze jongeren zal men versteld staan.




    ¤Het gaat dus om een klein groepje vrienden in Beacon Hill -neem als voorbeeld het groepje van Scott in teenwolf- die voor allerlei uitdagingen komen te staan. Ten eerste hun geheim echt geheim houden, daarna het kwaad verdrijven en ondertussen iedereen veilig houden.
    De weerwolven lijken – zoals je wellicht wel had verwacht – op de wolven uit teenwolf.
    Onderlinge relaties zijn zeer welkom, want iedereen kent iedereen of course! En waarschijnlijk kunnen we er samen wel iets creatief van maken. Daarbij hoeft niet iedereen, iedereen te mogen natuurlijk.* Wees creatief!




    Wolven zien er ongeveer zo uit :


    ¤Invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Relaties*:
    Geschiedenis:
    Extra’s:

    Rollen ¤ Rollen vrij!

    Mensen
    ¤ Marilyn Rosa O'Connell • Nemeton[1,7]
    ¤Gehele rol vrij •
    ¤Gehele rol vrij •
    ¤Matthew Kendo Parker • Opalia[1,5]
    ¤Matthew Dallas Beswick • Rejects[1,5]
    ¤Alexalyn Ulyssa Velouetté. • Avus[1,6]

    Weerwolven
    ¤Aurelian North Hawthorne • Paracosm [1,7]
    ¤Eros Zenildo Caetano Veríssimo • Dunbar[1,2]
    ¤Ezequiel Leandro Caetano Veríssimo •Verde[1,2]
    ¤Gehele rol vrij •
    ¤Lennox Grace Reid • Leighton[1,3]
    ¤Gehele rol vrij •

    Overig
    ¤Werecoyote -Natasha Rose Zayev •Opalia[1,4]
    ¤Banshee -Raelin Mellari Anqeloir • Ressurect[1,6]
    ¤Hunter- Nicola Jason Westerbury• Yokubo[1,5]



    -Geen faceclaims uit Teen Wolf! Dit om verwarring te voorkomen en om het origineel te houden!
    -Als je een speciale voorkeur hebt voor je personage, vraag me!

    - Gelieve geen oneliners. Posts van minimaal 300 woorden zijn makkelijk te behalen! Als je er niet uit komt dan wil ik je altijd helpen.
    - Geen Mary Sue’s en Gary Stu’s, niemand is perfect dus ook jouw personage niet
    - 16+, schelden, vloeken, slaan, het mag allemaal, maar er zijn grenzen. Houd het realistisch!
    - Houd rekening met elkaar tijdens het posten en ga er geen sneltrein vaart inzetten. Wacht daarom minimaal twee posten voor je zelf weer een post plaatst.
    - Aparte topics worden aangemaakt voor overleggen, doe dit dus niet in het rollen/speeltopic.
    - Een nieuw topic wordt alleen aangemaakt door Opalia, tenzij anders wordt aangegeven.
    - Naamsveranderingen graag doorgeven in het topic.
    - Bij het niet houden aan één van deze regels wordt je na een tweede waarschuwing direct uit het RPG gezet.

    Have fun!


    Praattopic 01
    Speeltopic 01


    Suggesties over hoe het beter kan of uitgebreid kan zijn welkom!

    [ bericht aangepast op 29 aug 2014 - 10:00 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Door privé omstandigheden moet ik me helaas uit schrijven.
    Sorry hier voor.

    Door privé omstandigheden moet ik me helaas uit schrijven.
    Sorry hier voor.


    Heel vervelend, maar begrijpelijk


    Er is een weerwolvenmeisje vrij!

    [ bericht aangepast op 1 aug 2014 - 23:16 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Is er nog plek voor mij? Ik vind het prima om een jongen te zijn!

    Meisje is ook goed. Boeit me niet zoveel eigenlijk :D

    @Beautifuq, zoals je kan zien is er een vrouwellijke rol vrij. Maar deze mag ook mannelijk als je dat wil


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Opalia schreef:
    @Beautifuq, zoals je kan zien is er een vrouwellijke rol vrij. Maar deze mag ook mannelijk als je dat wil


    Ik neem wel een meisje.
    Ik post m'n char vanavond of morgenochtend!

    Sorry, maar reken maar niet meer op mij!

    Beautifuq schreef:
    Sorry, maar reken maar niet meer op mij!


    De volgende keer graag eerst goed nadenken voor je jezelf aanmeld. Ik heb niets aan mensen die ja zeggen maar nee doen (:


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.