• Vanavond heb ik mijn eindfeest en ik wil iets leuks doen met mijn haar, maar ik heb geen idee wat.
    Heeft iemand een idee?

    Mijn haar: :Y)

    Er staat niets onder je spoiler, dat weet je?

    Je kan op yt kijken naar tutorials. Persoonlijk vind ik Bebexo en mimi goed, al ben ik even vergeten hoe haar accaunt heet. Ik geloof iets met luxyhair. In ieder geval; veel plezier vanavond! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Heh schreef:
    Er staat niets onder je spoiler, dat weet je?

    Je kan op yt kijken naar tutorials. Persoonlijk vind ik Bebexo en mimi goed, al ben ik even vergeten hoe haar accaunt heet. Ik geloof iets met luxyhair. In ieder geval; veel plezier vanavond! (:

    Ik zie wel een foto? :W


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    (...)
    Ik zie wel een foto? :W


    Nu inderdaad wel ja (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    je kunt het als Danaerys/Khaleesi doen uit Game Of Thrones, heb ik op mijn afstuderen ook gedaan (inclusief lange jurk). Daarvan vind je op YT wel veel tutorials
    Als ik nog niet te laat ben


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik kijk vaak gewoon op DIY hair styles via google, en dan kom ik vanzelf op pinterest. Daar hebben ze ook erg goeie dingen met degelijke uitleg. En er zitten ook echt wel simpele dingen bij, die erg mooi ogen.
    Ik heb zaterdag een trouwerij en weet nog altijd niet wat ik met m'n haar aanmoet :'D Ik heb van de week een hele mooie speld gekocht om het op te steken, maar ergens wil ik het ook dolgraag in een losse krul hebben :-/
    Afin, morgenochtend eerst maar eens naar de kapper voor een paar uurtjes om het opnieuw te verven, dan een balayage erbij (een beetje hetzelfde als highlights, maar dan een andere techniek waardoor het natuurlijker oogt XD) om het dan nog te knippen. En dan ga ik maar eens te goed beslissen wat ik ermee ga doen XD
    Maar opzicht, voor een feest of dergelijke gaat m'n voorkeur nog altijd wel uit naar het leuk opsteken.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    lilith moon heeft ook erg mooie en duidelijke tutorials.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!