• Ik wist niet zeker waar ik het topic moest plaatsen, dus heb ik hem maar hier neergezet.


    Hoi allemaal,
    Van het weekend is mijn zusje jarig, en ik wil morgen cadeautjes gaan kopen.
    Ze is - net als ik - helemaal gek van het loomen, en ze heeft echt veel verschillende elastiekjes, maar allemaal door elkaar gemengd in een grote doos.
    Ik wil daarom voor haar een opbergkastje kopen, zo een die op je bureau kan staan met kleine vakjes erin. Volgens mij zitten er dan ongeveer 4 'laatjes' onder elkaar en twee naast elkaar, dus acht vakjes. Meer of minder mag ook. Ik heb liever niet van die kastjes met grote vakken, omdat het dan ook minder goed gesorteerd kan worden etc.

    Ik heb net al de site van de Xenos doorgezocht, en ik ben nu bezig met de site van de Blokker, maar tot nu toe heb ik nog niet gevonden wat ik zocht. Als je snapt wat ik bedoel, en je weet waar het verkrijgbaar is, kun je dan alsjeblieft een reactie plaatsen? Dan kan ik morgen namelijk de cadeautjes kopen en heb ik ze op tijd in huis (ze komt ook morgen terug van kamp, dus ik wil het dan al gekocht hebben)

    Alvast bedankt!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Soms zijn doosjes waar vissers hun haakjes ed in bewaren al een goed alternatief, omdat het kleinere segmentjes bevat.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Bourne schreef:
    Soms zijn doosjes waar vissers hun haakjes ed in bewaren al een goed alternatief, omdat het kleinere segmentjes bevat.


    Ja, maar waar kan je die kopen? :'D


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Shit ik snap wat je bedoelt. Dat hebben wij thuis ook voor Strijkkralen en ministeck. Ik heb alleen werkelijk geen idee waar ze vandaan kwamen. Action/wibra/zeeman/speelgoedwinkel kun je wellicht ook proberen? Of gewoon een theedoos met heel veel vakken (die je evt. Nog op kunt pimpen).


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Vinception schreef:
    (...)

    Ja, maar waar kan je die kopen? :'D

    Dierenwinkel? Visspeciaalzaak? (Als dat bestaat)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Heh schreef:
    Shit ik snap wat je bedoelt. Dat hebben wij thuis ook voor Strijkkralen en ministeck. Ik heb alleen werkelijk geen idee waar ze vandaan kwamen. Action/wibra/zeeman/speelgoedwinkel kun je wellicht ook proberen? Of gewoon een theedoos met heel veel vakken (die je evt. Nog op kunt pimpen).


    Bij de Action bij ons in de buurt hebben ze het niet, tenminste, ik heb het niet gezien toen ik er maandag was :'D

    Ik kijk wel ff of wibra/zeeman hun assortiment online hebben staan en anders ga ik morgen gewoon op goed geluk de winkels af.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Tot nu toe heb ik op de sites van Xenos, Blokker, Hema, Wibra en Zeeman niks kunnen vinden, de Action bij ons heeft ze ook niet.

    Iemand? :'D


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Marskramer misschien?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ilovelashton schreef:
    Marskramer misschien?


    Die zit niet echt in de buurt :/


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ikea? :'D


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Tigresse schreef:
    Ikea? :'D


    Nope,te ver.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik heb zon kastje in het groot van de ikea


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Bij de action en blokker heb je hele leuke theeboxen, zeg maar. Zijn vaak gewoon leuke houten boxen/kistjes met diverse vakjes. Veelal staat er wel thee of tea op, maar dat kan je - als je een beetje creatief bent, zo verdoezelen. Likje verf of met servetten en die speciale lijm doet wonderen.
    Anders misschien eens bij speelgoedwinkels navragen?

    [ bericht aangepast op 11 juli 2014 - 8:38 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Je kan verschillende speciale opbergdozen kopen met allerlei vakjes erin voor de elastiekjes.


    Your make-up is terrible

    Ik zou ook denken aan de Xenos, dus aan mij heb je niet zo veel x)

    Misschien een soort gereedsschapskistding?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…