• Ja, want ik zat op ao3 (een Engelse fanfic website) en onder iedere fic daar staat een lange lijst met al de namen van users die het verhaal een kudo hebben gegeven, en op de pagina waar ik was stond daar de volgende username bij:



    En mijn brein ging gewoon heel hard !!! SAME, DUDE. Wat een goede username, omg. 🐢😊

    Wat is de laatste keer dat jullie iets zagen, irl of op het interweb, waardoor je werd overspoeld met de neiging hardop "same" te zeggen?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hahahjajaja geweldig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zeg please dat je IWishIHadATurtle op zijn minst een berichtje hebt gestuurd?
    Ik schip jullie nu al :Y)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Zeg please dat je IWishIHadATurtle op zijn minst een berichtje hebt gestuurd?
    Ik schip jullie nu al :Y)


    Dat gaat niet, helaas! Ao3 heeft tragisch genoeg een compleet gebrek aan berichtensysteem (afgezien van comments, die niet voor dit soort dingen bedoeld zijn), dus deze persoon zal vermoedelijk voor eeuwig anoniem blijven.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Aah de schildpadwens gaat door, haha. Mag je eigenlijk huisdieren in een hok hebben in je kamer?

    De laatste keer dat ik echt even een "same" moment had was toen ik om half vijf 's ochtends met iemand dronken over Ragnarok aan het praten was en hij zei dat het leukste deel was dat Loki de Grandmaster neukte en ik voelde dat in m'n ziel


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    dat mag, Jip. :Y) Inge en ik wonen zeg maar op vijftig meter plus enkele trappen van elkaar vandaan en mensen houden ook gewoon katten en honden (vraag me niet hoe, want de kamer is nu niet zó groot).

    Maar Inge, als je een schildpad krijgt, wil ik die zien!!! Echt!!!

    Ik heb vooral zo'n gevoel dat ik van iemand houd als diegene me in iets op Facebook tagt en zo. Zo'n connectie, weet je wel.

    Edit: plus toen ik in Amerika zat en ik met niet-Amerikanen kon vitten op de VS. :'D

    [ bericht aangepast op 11 juni 2018 - 15:27 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    @ Jip: Oh man, dat klinkt inderdaad gewoon alsof je tijdelijk je soulmate had gevonden??

    En om eerlijk te zijn heb ik dat nooit volledig zeker geweten, maar ik vertrouw op Matty's expertise, haha. En er zijn hier inderdaad wel een paar katten en honden, sowieso, dus ik vind dat ze dan niet echt meer iets kunnen zeggen van een dier in een hokje?


    @ Matty: Ik denk dat er voorlopig geen schildpadden in zitten, helaas. D: Of huisdieren überhaupt, want het is gewoon niet echt handig met letterlijk één kamer waarin ik ook slaap en waar ik bovendien best regelmatig een paar dagen achter elkaar niet aanwezig ben. Als dat niet vrij heftige obstakels waren, zou ik waarschijnlijk inmiddels twee caviahuisgenoten hebben.

    En ahh yes! Ik zit nooit op Facebook, maar getagd worden in dingen is overal op het internet een fijne ervaring. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mensen die fangirlen over HTTYD 3 dan ben ik echt zo van, same. Het is wel een hele leuke username. Misschien een idee voor als je ooit een andere username?

    Maar ik vind het ook naar dat ze op AO3 geen berichtensysteem hebben.


    Physics is awesome

    Wiarda schreef:
    Aah de schildpadwens gaat door, haha. Mag je eigenlijk huisdieren in een hok hebben in je kamer?

    De laatste keer dat ik echt even een "same" moment had was toen ik om half vijf 's ochtends met iemand dronken over Ragnarok aan het praten was en hij zei dat het leukste deel was dat Loki de Grandmaster neukte en ik voelde dat in m'n ziel


    Volgens mij heb ik dan toch een stukje van Ragnarok niet goed gekeken, want dat deel heb ik gemist.


    Physics is awesome

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Volgens mij heb ik dan toch een stukje van Ragnarok niet goed gekeken, want dat deel heb ik gemist.

    Het werd niet hardop gezegd maar door de film heen wel best wel geïmpliceerd haha


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    (De vrolijkheid en saamhorigheid in dit topic zijn een fijne afwisseling met het studeren. (krul) (Duits is een afschuwelijk vak om te studeren.))

    [ bericht aangepast op 11 juni 2018 - 21:03 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Die username is echt geweldig! Jammer inderdaad van het berichtensysteem, want wie wil nou niet cheerleaden met een gelijkgestemde ziel over schildpadden?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    (Ik heb wel vraagtekens bij de username er schuin onder: _Ship_Demumbridge, wat? Dementor/Umbridge?)
    Die username is wel echt geweldig, hopelijk heeft diegene inmiddels een turtle ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis