• Nou waarom kun je users wel blokkeren en mod's niet?Ja dat kan wel,maar dan kunnen ze nog steeds berichten sturen?Mod's kunnen toch net zo lastig zijn als users,of heb ik dat?dus kan daar niet iets aan verandert worden..?


    Lalalalalalalala.

    Ik weet het niet, ik heb nog nooit iemand gelokeert.


    Dunno ><

    ik heb er wel 2 geblokkeerd :(

    omdat het nodig is dat Mod's elke user kunnen bereiken


    when words fail, music speaks.

    Nou, mods zijn bevoegt om waarschuwingen te kunnen geven. En als die geblokt worden en als ze geen berichten meer kunnen sturen dan gaat dat moeilijk worden. Want dan kun je metene alle mods blokken en krijg je geen waarschuwingen meer.

    ik heb er wel 2 geblokkeerd :(


    ja,maar dat heeft dus geen nut >.<


    Lalalalalalalala.

    Nou, mods zijn bevoegt om waarschuwingen te kunnen geven. En als die geblokt worden en als ze geen berichten meer kunnen sturen dan gaat dat moeilijk worden. Want dan kun je metene alle mods blokken en krijg je geen waarschuwingen meer.
    Jep dat ja (:


    Life is hard and then we die

    omdat het nodig is dat Mod's elke user kunnen bereiken


    dat kan Rutger dan toch >.<


    Lalalalalalalala.

    Ik heb nog nooit iemand geblokkeerd en snap eigenlijk ook niet hoe je dat moet doen , maar tot nu toe heb ik het nog niet nodig gehad (:


    The soul needs autumn.

    (...)

    dat kan Rutger dan toch >.<

    zovaak is Rutger niet online


    when words fail, music speaks.

    (...)
    zovaak is Rutger niet online


    duuuus? dan kun je toch hoofdmod's ofzo instellen?>.<


    Lalalalalalalala.

    i don't know; kheb nog nooit iemand geblokkeerd en ik weet dusz ook niet echt hoe ik dat zou moeten doen : ')


    Listen to what we're not saying..

    (...)

    duuuus? dan kun je toch hoofdmod's ofzo instellen?>.<

    nee,dan word er weer 1 iemand als 'baas' gezien,dan gaat weer iedereen naar hem/haar en dat zou ook gewoon teveel werk zijn...


    everybody needs a song.

    (...)

    duuuus? dan kun je toch hoofdmod's ofzo instellen?>.<


    Dan zou je ook die hoofdmods moeten kunnen blokkeren, want die kunnen ook vervelend zijn. Zo kun je dan wel aan de gang blijven, lijkt mij. :S

    xXx <3


    FML

    Ja goed idee, maar gaat daar niet een groot discussie worden met de mod's zelf?

    Moderators kunnen idd niet geblokt worden omdat ze altijd waarschuwingen moeten kunnen sturen.

    Lijkt me niet meer dan logisch...


    Dit is mijn signature...