• VOL! VOL! VOL! VOL! VOL! VOL! VOL! VOL! VOL! VOL! VOL! VOL! VOL! VOL! VOL! VOL! VOL!


    IK BEN VANAF MORGEN AVOND TOT EN MET 28 JULI OP VAKANTIE, IK BEN DAN DUS NIET BEREIKBAAR VOOR VRAGEN! IK WEET NIET OF IK DAAR WIFI ZAL HEBBEN, MAAR IK GA KIJKEN OF IK DAT KAN REGELEN.


    Een van de meest beruchte bendes in Engeland, niks lijkt te veel voor deze groep mensen. Van stelen tot drugs dealer en nog veel meer, alles om maar geld in de kas te krijgen. Maar dat gaat niet altijd even gesmeerd als het altijd lijkt te gaan. Wat als mensen bedenken dat ze het geld helemaal niet willen delen en wat achterover slaan en daar andere achter komen? Wat als mensen er genoeg van hebben, maar te diep in dit alles zijn gezogen waardoor ze geen kant meer op kunnen? Of wat als er liefdes ontstaan die er voor zouden kunnen zorgen dat ze alles niet langer geheim kunnen houden?
    (Ideeen zijn altijd welkom, pb me dan maar!)

    Rollen:
    The boys
    Niall Horan || DanielInTheDen
    [R] Zayn Malik || Quendolynn - (niet eerder dan 25 juli wegens vakantie)
    Harry Styles || OhMyLashton
    [R] Liam Payne || Ashey
    Louis Tomlinson || Shinohara

    Girlss
    - Noëlle Violet Henderson || OnlyXStyles
    - Nadine Camilla Carter || Mashtonx
    - Rose Maither || ArianatorXx
    - Ruby Arabella Castilla-Santiago || Parrish
    (Mocht je andere rollen in gedachtes hebben, kun je me altijd pb'en)


    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Hoe beland in het criminele circuit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Relaties:*
    Extra:

    (* Denk eraan dat iedereen elkaar al een langere tijd kent, overleg dus met elkaar over verschillende relaties tussen personages -Denk aan soulmates, afkeer, jaloesie, goede vrienden of misschien liefde- Maar hou het wel reëel)


    Regel:
    - Minimaal 200 woorden moet lukken (Denk aan gevoelens en handelingen)
    - Geen Mary Sue's
    - OOC graag tussen haakjes typen
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan vanaf het moment dat ik je berichtje heb gelezen
    - Geen andere personages besturen
    - Maximaal 2 rollen per persoon
    - Alleen Mashtonx en OnlyXStyles maken nieuwe topics aan
    - Naamsverandering graag doorgeven
    - Na 3x een van deze regels overtreden te hebben, wordt je zonder pardon uit het RPG gezet


    [ bericht aangepast op 3 aug 2014 - 13:53 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    ArianatorXx schreef:
    Naam: Rose Maither
    Leeftijd: bijna 17 op 25 juli
    Nationaliteit: Engels


    Hoe beland in het criminele circuit: Rose was vroeger een heel gevoelig meisje en werd vlug gekwetst. Dat kwam ook door haar ouders die haar sloegen, niet eens van haar hielden en door haar oudere broer die haar mishandelde. De avond van haar 13 jaar besloot ze te vluchten van het huis om haar familie nooit meer te kunnen zien. Ze woonde op straat en na enkele nachten ontmoette ze een jongen 'Jake Henro'. Deze jongen veranderde haar leven. Hij woonde al sinds jong op straat met enkele vrienden. Hij en zijn vrienden leerden haar stelen en zelf als het echt moest vermoorden! Rose was het enige meisje van de bende en na enkele weken werd ze er ook best goed in. Wat ook een voordeel was aan het meisje in hun team was dat ze er lief, braaf en klein uitzag. Ze kreeg meerdere relatie's met de jongens. Ze was heel sterk in het stelen van dingen of in het afleiden zodat iemand anders van het team iets kon stelen.



    Innerlijk: Rose was een lief, braaf en toch wel gevoelig meisje. Maar dat is veranderd bij haar 13 jarige leeftijd. Het werd een arrogant en brutaal meisje. Ze houdt er niet van om lief of schattig te worden genoemd. Ook heeft ze een probleem want Rose is helemaal niet sterk en dat kan problemen opleveren tijdens het stelen. Rose is ook niet bepaald slim want ze heeft toen ze uit huis weggelopen is, met school gestopt. Dat vond ze niet heel erg want ze vond school toch maar tijdsverspilling. Ze had ook geen vrienden en werd gepest. Het enige moment waar ze haar vroegere gevoeligheid toont is wanneer m'en over haar verleden praat, dan barst ze in huilen uit, wordt boos en is heel de dag koppig.
    Uiterlijk: Rose is een klein blond meisje. Ze is niet heel groot maar ook niet klein. Haar lange, bijna stijle, blonde haren komen tot onder haar borsten. Ze heeft lichtbruine ogen die omringd zijn door wimpers. Elke dag doet ze er wat mascara op en boven haar oog wat eyeliner. Ze heeft lichtroze volle lippen. Ze heeft een slank figuur wat vroeger niet was. Ondanks haar lieve en brave uiterlijk is ze heel erg brutaal. Haar stijl is ook veranderd sinds ze Jake en zijn vrienden heeft ontmoet. Ze ziet er wat stoerder uit maar kleedt zich vooral heel vulgair.



    Geschiedenis: Rose werd per ongeluk gemaakt door haar ouders. Ze houden ook helemaal niet van haar. Toch houden ze haar voor de klusjes. Ze werkte al heel vroeg als slaaf voor de familie. Ze had geen rechten. In de lagere school werd ze vaak gepest omdat ze mollig was maar gelukkig is dat best snel veranderd. Haar grotere broer mishandelde haar en deed dingen die zij liever niet wou. Maar ze kon niets doen want ze was niet sterk of had geen mensen waar ze het bij kon vertellen. Ze is weggelopen op haar 13e verjaardag zonder iets achter te laten, sindsdien werkt ze als dief met een jongens team.




    Relaties:* Moet ik nog afspreken, als iemand een idee heeft voor een relatie met Rose. Ze moet niet echt een lief (het mag altijd ;) )hebben maar toch wel enkele exen, omdat ze van jongens houdt. Ook andere relatie's zijn welkom !
    Extra's: Rose is graag omringd door jongens.



    Ze is goed, alleen het idee was is dat iedereen in de benden zit, dus de jongens van 1D en de vrouwelijke personages, ze zijn dus zeg maar 1 bende. Dus het is niet alleen maar een jongens bende. Verder is ze oke!


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    KodaIine schreef:
    Je mag anders ook eerst beginnen voor Ni af is


    Ik kijk wel hoe het uit komt, het licht er compleet aan hoe snel de rollen vol zitten, maar ik zal Niall gereserveerd houden voor je en neem er maar gewoon de tijd voor! X


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    ArianatorXx schreef:
    Als ik nog een rol moet maken zeg het me dan ;) ik doe liever girlss (flower)


    Als het te lang duurt met de rollen dan zal ik je wel een pb sturen of je nog een meisje zal willen maken ;)
    Maar er is op zich nog maar 1 meisje nodig en ik denk wel dat die vol komt, maar anders zal ik het melden!


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Hij komt zoizo. Heel erg bedankt. Ik wil hem alleen noet afraffelen


    Bowties were never Cooler

    KodaIine schreef:
    Hij komt zoizo. Heel erg bedankt. Ik wil hem alleen noet afraffelen


    Moet je ook zeker niet doen! En ik geloof wel dat je uiteindelijk zijn rol zal gaan schrijven, dus dat komt wel goed!


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Mashtonx schreef:
    (...)

    Ze is goed, alleen het idee was is dat iedereen in de benden zit, dus de jongens van 1D en de vrouwelijke personages, ze zijn dus zeg maar 1 bende. Dus het is niet alleen maar een jongens bende. Verder is ze oke!


    Oké ;)


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Zaynie?


    Reality's overrated.


    Naam:
    Harry Edward Styles
    Leeftijd:
    20 jaar, 01-02-1994
    Nationaliteit:
    Brits, Holmes Chapel, Cheshire
    Hoe beland in het criminele circuit:
    Door het verlies van zijn stiefvader (zie geschiedenis) is zijn moeder zich gaan bezatten. Na een tijdje hield Harry het niet meer uit bij haar en zo is hij op straat belandt. Het straatleven heeft hem een stuk harder gemaakt: Hij was genoodzaakt te stelen om aan eten - en aan drugs, die hij begon te gebruiken - te komen en is later ook gaan dealen. Alles ging van kwaad tot erger en inmiddels is Harry een jongen die nergens meer voor terugdeinst: Als het echt nodig is, is hij zelfs tot moord in staat.
    Innerlijk:
    Harry komt over als een charmeur, een echte gentleman, een persoon waarvoor meisjes zich niet schamen hem mee naar huis te nemen en aan hun ouders voor te stellen. Maar schijn bedriegt, want de krullenbol is niet zo'n lieverdje als hij lijkt. Als hij een meisje eenmaal de zijne heeft gemaakt, ziet hij haar ook echt als een bezit. Echt verliefd is hij dan ook niet op diegene, hij gebruikt ze alleen maar voor zijn 'behoeftes'. Hij verliest ze geen moment uit het oog, zodat ze niet zomaar weg kunnen voor hij klaar met ze is en na een paar dagen zoekt hij dan weer een nieuw slachtoffer. Wat bijna niemand weet, is dat hij behalve meisjes ook op jongens valt. Alleen de mensen die hij echt vertrouwd weten dit. Hij vind zichzelf er zwakker door lijken en dit is juist niet de bedoeling: Mensen moeten begrijpen dat met hem niet te spotten valt.
    Harry heeft echter wel een zachtere kant, maar deze komt alleen naar boven als hij in de buurt is van de mensen waar hij het meest van houdt. Deze Harry is nu alleen al een lange tijd weggebleven. Hij wil niet meer zo zijn, ook niet als het alleen bij bepaalde mensen is. Hij wil gewoon geen zwakte meer hebben, want dat is hoe hij het ziet. Het is dus ook lang geleden dat hij echt lief heeft gehad, met zijn familie heeft hij nu dan ook geen contact meer. Hij is bang dat hij direct zal breken zodra hij en weerziet en vermijdt dus iedere vorm van contact.
    Uiterlijk:
    Harry is een jongen die er op zijn zacht gezegd goed uitziet. Zijn bruine krullen en smaragdgroene ogen hebben al veel vrouwen en mannen voor zich gewonnen. En dan niet te vergeten dat zijn lichaam ook nog eens niet bepaald slecht is: Hij is redelijk lang, redelijk gespierd en zijn sixpack is ook zeker niet verkeerd.
    De krullenbol heeft meerdere tattoo's op zijn lichaam laten zetten, waarvan sommige wel een betekenis hebben, maar de meeste gewoon voor de sier zijn. Harry loopt vaak rond met een beanie, bandana, of ander hoofddeksel: Hij voelt zich hier gewoon op zijn gemak mee. Al heeft hij dit absoluut niet nodig, want zijn haar zit vrijwel bijna altijd goed. Het is dan ook meer omdat hij het gewoon leuk vindt staan, dan dat hij een badhairday probeert te verbergen.
    Geschiedenis:
    Harry is opgegroeid in een gezin waar eigenlijk continue wel problemen waren. Het begon toen zijn vader hen verliet toen Harry drie jaar oud was. Zijn moeder was hier kapot van, maar probeerde dit te verbergen. Ze zocht haar uitweg in het uitgaan en zoeken naar nieuwe liefdes, maar meestal waren dit alleen maar haar bedpartners en duurde zelfs dit niet langer dan een nacht. Ze sliep dan ook vaak niet thuis en liet Harry en zijn zus aan hun lot over. Dit ging nog een aantal jaar zo door, tot zijn moeder eindelijk weer eens echt verliefd werd. Harry was toen acht jaar oud. Zijn moeder werd weer echt zijn moeder en hij had er nu ook een aardige stiefvader bij, met wie hij het wel goed kon vinden. Langzaam kwamen hun levens weer een beetje in evenwicht, om een aantal jaren later weer compleet omgegooid te worden. Zijn stiefvader kreeg een auto-ongeluk en was op slag dood. Zijn moeder werd opnieuw een emotioneel vlak en zocht het dit keer in drank en drugs. Bijna de hele dag lag ze bezopen en onder invloed op de bank. Harry was inmiddels vijftien jaar oud en moest maar voor zichzelf zorgen. Toen hij zeventien was werd hij zijn moeder zat en is hij weggegaan. Sindsdien leeft hij op straat, in zijn eentje, tot hij zich bij de bende aansloot.
    Relaties:
    Komt
    Extra:
    Harry is biseksueel.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2014 - 18:06 ]


    "Family don’t end in blood”

    Mag ik een meisje?


    El Diablo.

    @Bohen en @Quendolynn

    Natuurlijk! Dan zitten we nu vol! Ik zal alles morgen bijwerken! X


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Naam: Noëlle Violet Henderson.
    Leeftijd: 18 jaar.
    Nationaliteit: Engels.


    Hoe beland in het criminele circuit: Noelle is een heel slim meisje wat ook een heel hoog niveau doet op school. Haar broer staat erop dat ze altijd haar huiswerk doet en goed meedoet in de les. De reden dat ze zo goed mee moet doen op school is omdat ze later een goede baan moet krijgen, aangezien zij en haar oudere broer niet veel geld hebben. Haar hele leven draait dus om goede cijfers en dat is ook het enige waar ze zich mee bezig mag houden. Toen ze net 17 was geworden besloot ze te gaan spijbelen, ze was echt klaar met school en was toe aan iets nieuws. Toen kwam ze in aanraking met de bende, ze werd vrijwel direct opgenomen. Eerst noemde ze haar ‘heilig boontje’ maar daar kwam al snel verandering in. Ze leerden haar hoe ze moest stelen en vechten. Soms noemen ze haar nog ‘heilig boontje’ om haar te pesten. Ze probeert dit grote geheim verbergen te houden voor haar broer, wat erg lastig is als haar school hem op belt om te vertellen dat ze niet aanwezig is.
    Innerlijk: Noëlle is een slim en lief meisje. Omdat ze zo slim is zou je verwachten dat ze verstandig genoeg is om hier niet aan mee te doen, maar ze heeft door de jaren heen een haat ontwikkeld aan school. Ook nu nog is ze niet brutaal tegen mensen, je kan merken dat ze goed opgevoed is. Maar dat betekent nog niet dat ze niet houdt van stelen en dat soort kattenkwaad. Als je haar ziet zou je niet verwachten dat ze bij de bende hoort, en daardoor is ze ook een goede aanwinst. Ze is een meisje wat beschikt tot erg veel lef en niet over haar problemen thuis praat. Ze is niet het stilste meisje, maar ook niet het drukste meisje. Ze houdt van lol maken op haar tijd. Verder heeft ze het niet snel door als een jongen met haar flirt of haar leuk vindt, wat voor mensen die het zien een grappig beeld kan opleveren.
    Uiterlijk: Noëlle heeft lang, bruin steil haar wat bijna tot haar kont komt. Ze draag haar haar meestal los met een beanie erover heen. Anders heeft ze haar haar in een hoge staart. Verder heeft ze licht blauwe ogen, waar ze alleen maar mascara op haar wimpers aanbrengt. Ze houdt namelijk niet erg van make-up. Als ze lacht lijkt ze super onschuldig en verschijnen er kuiltjes in haar wangen. Ze heeft een slank figuur en is ook niet bepaald lang. Het is speciaal als je haar met hakken ziet lopen aangezien dat niks voor haar is en er totaal niet mee kan lopen.

    Geschiedenis: Noëlles ouders zijn overleden aan een auto ongeluk toen ze 15 jaar oud was, dat was een lastige periode voor haar. Haar broer was toen pas net 18 en moest al helemaal alleen voor hun zorgen. Hij ging gelijk werken en probeerde Noëlle zo gelukkig mogelijk te maken en hield zich sterk voor haar. Ze zitten krap met het geld aan daarom moedigt hij Noëlle elke dag aan om goed haar best te doen op school omdat dat handig is voor later. Verder maakten zij en haar broer altijd veel lol maar dat werd ook steeds minder door de jaren heen. Een hele tijd ging het goed met hun tweeën thuis maar doordat Noëlle nu op het slechte pad zit hebben ze vaak ruzie.
    Relaties: komt.
    Extra: Ook al heeft ze veel lef durft ze nog steeds geen mensen te vermoorden. Ook al is het de ergste persoon uit de hele wereld, ze kan geen einde maken aan iemands leven.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2014 - 16:58 ]

    Ik ben tot de 25e op vakantie en zal geen wifi hebben. Daarna kont Zayn en kan ik inspringen.


    Reality's overrated.

    Quendolynn schreef:
    Ik ben tot de 25e op vakantie en zal geen wifi hebben. Daarna kont Zayn en kan ik inspringen.


    Dat is goed! X


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Ik ga Harry zo afmaken.


    "Family don’t end in blood”

    Ik weet niet wat handig is, aangezien ik zondag op vakantie ga. Ik denk dat ik nog even wacht met het openen van het speeltopic tot nadat ik terug ben (dat zal dan 27/28 juli worden volgensmij). Tenzij jullie heel graag willen dat het topic voor die tijd geopend wordt, dan zal ik dat aankomende zondag nog even doen.

    @OhMyLashton Dat is goed hoor!

    [ bericht aangepast op 18 juli 2014 - 11:04 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell