• Vorige week zijn we me school naar Zwitserland geweest en daar ben ik op een jongen verliefd geworden. Ik durfde er niet tegen te praten dus op de terugreis heeft mijn beste vriendin mijn gsm gepakt en zijn nummer erin gestoken en een bericht gestuurd " hey groetjes Lily (mijn naam)". We zaten op aparte bussen dus wat er daar gebeurt is weet ik niet maar iemand dat op dezelfde bus zat als die jongen zei dat hij eerste vroeg wie ik was en ze vertelde hem dat ik een leuk meisje was en hij antwoorde. Hij zei dat hij wel wou weten wie ik was en zei dat hij mij wou zien dus stemde ik in. Tijdens de laatste stop moesten mijn vriendinnen en ik naar de toilet dus we gingen en hij stond even in een hoekje te wachten op zijn vriend en terwijl we er voorbij kwamen (ik liep achteraan) zei mijn vriendin "Dat is Lily". Hij keek me aan met een glimlach en ik keek terug met een lach maar keek meteen weer naar beneden want ik was verlegen en liep door. Toen we terug op de bus waren kreeg ik een sms "Sorry voor daarnet maar ik was verlegen. Niet verkeerd denken :p" dus ik reageerde " Geeft niets ik was ook verlegen." waarna hij zei "we zullen nog eens praten, goed?" en waarop ik terug antwoorden " Oke komt in orde ;)" De busreis is nu 2 dagen geleden en hij heeft nog niet gestuurd, ik weet niet wat ik moet doen! Moet ik eerst tegen hem praten of moet ik wachten tot hij tegen mij praat? Ik wil niet opdringerig overkomen ofzo maar ik ben heel verlegen.

    Gewoon nog een dag wachen en dan op app beginnen te praten. Wss wil hij ook niet opdringerig overkomen.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Vraag hoe hij de reis vond :) Niet ineens heel veel berichten sturen, dat schrikt hem misschien af.


    Firm believer of all that is magic

    Ik zal inderdaad ook een dag wachten, en als die dat niet doet, dan zou je iets kunnen zeggen van: Heeyy, leef je nog van de reis? Maarja, zo zou ik t doen :p


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Wacht ff tot hij met jou praat, en stuur zeker niet te veel berichtjes enzo.. :)


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Aidan schreef:
    Vraag hoe hij de reis vond :) Niet ineens heel veel berichten sturen, dat schrikt hem misschien af.


    Everything is illuminated by the light of our past.