• VOL! VOL! VOL! VOL! VOL! VOL! VOL! VOL! VOL! VOL! VOL! VOL! VOL! VOL! VOL! VOL! VOL!


    IK BEN VANAF MORGEN AVOND TOT EN MET 28 JULI OP VAKANTIE, IK BEN DAN DUS NIET BEREIKBAAR VOOR VRAGEN! IK WEET NIET OF IK DAAR WIFI ZAL HEBBEN, MAAR IK GA KIJKEN OF IK DAT KAN REGELEN.


    Een van de meest beruchte bendes in Engeland, niks lijkt te veel voor deze groep mensen. Van stelen tot drugs dealer en nog veel meer, alles om maar geld in de kas te krijgen. Maar dat gaat niet altijd even gesmeerd als het altijd lijkt te gaan. Wat als mensen bedenken dat ze het geld helemaal niet willen delen en wat achterover slaan en daar andere achter komen? Wat als mensen er genoeg van hebben, maar te diep in dit alles zijn gezogen waardoor ze geen kant meer op kunnen? Of wat als er liefdes ontstaan die er voor zouden kunnen zorgen dat ze alles niet langer geheim kunnen houden?
    (Ideeen zijn altijd welkom, pb me dan maar!)

    Rollen:
    The boys
    Niall Horan || DanielInTheDen
    [R] Zayn Malik || Quendolynn - (niet eerder dan 25 juli wegens vakantie)
    Harry Styles || OhMyLashton
    [R] Liam Payne || Ashey
    Louis Tomlinson || Shinohara

    Girlss
    - Noëlle Violet Henderson || OnlyXStyles
    - Nadine Camilla Carter || Mashtonx
    - Rose Maither || ArianatorXx
    - Ruby Arabella Castilla-Santiago || Parrish
    (Mocht je andere rollen in gedachtes hebben, kun je me altijd pb'en)


    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Hoe beland in het criminele circuit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Relaties:*
    Extra:

    (* Denk eraan dat iedereen elkaar al een langere tijd kent, overleg dus met elkaar over verschillende relaties tussen personages -Denk aan soulmates, afkeer, jaloesie, goede vrienden of misschien liefde- Maar hou het wel reëel)


    Regel:
    - Minimaal 200 woorden moet lukken (Denk aan gevoelens en handelingen)
    - Geen Mary Sue's
    - OOC graag tussen haakjes typen
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan vanaf het moment dat ik je berichtje heb gelezen
    - Geen andere personages besturen
    - Maximaal 2 rollen per persoon
    - Alleen Mashtonx en OnlyXStyles maken nieuwe topics aan
    - Naamsverandering graag doorgeven
    - Na 3x een van deze regels overtreden te hebben, wordt je zonder pardon uit het RPG gezet


    [ bericht aangepast op 3 aug 2014 - 13:53 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Mij maakt het op zich niks uit, ik kan wachten.


    Because I love him, do I need another reason?



    Naam:
    Ruby Arabella Castilla-Santiago. Ze stelt zich echter altijd voor als Ruby Santiago.
    De mensen die haar een beetje mogen noemen haar Ruby, maar voor de meesten staat ze bekend als Santiago. Haar achternaam dus.
    Leeftijd:
    19. Geboren op 7 juli.
    Nationaliteit:
    Colombiaans.
    Hoe beland in het criminele circuit:
    Ruby is er eigenlijk al in opgegroeid. Haar familie heeft nooit heel veel geld gehad, zeker niet met vijf kinderen. Ruby is opgegroeid in de 'slechte' buurt van Londen en was daarom al vroeg bekend met dit leven. Haar oudste broer zat zelf in een bende om wat extra geld binnen te halen voor de familie, Ruby's andere broer volgde al snel. Ruby ging vanaf haar 13e wel eens mee met haar broers, ze leerde hun vrienden kennen en trok steeds vaker met hen op. Zo ging het steeds verder en uiteindelijk zat ze zelf op haar 15e ook in een bende. Ruby was al vrij hard van zichzelf en dit werd alleen maar erger. Haar naam werd steeds vaker genoemd en ze werd alleen maar beruchter. Ruby houdt zich vooral bezig met de drugshandel, maar het is algemeen bekend dat ze geen probleem heeft om je neer te halen als je in de weg staat.
    Innerlijk:
    Ruby is een brutale dame. Ruby houd nooit haar mening voor zich, ze deelt het gerust met heel de wereld. Zelfs als die mening totaal anders is dan de rest. Het boeit haar totaal niks wat anderen van haar vinden. Ze kent geen schaamte en totaal geen schuld. Ze zou bij wijze van spreken honderd mensen kunnen vermoorden en ze zou er niet van wakker liggen. Ruby is een vrij grote flirt en heeft een bepaalde charme die haar daarbij helpt. Vaak gebruikt ze het om dingen voor elkaar te krijgen. Ruby vertrouwt mensen niet heel snel, ze heeft dus ook maar een kleine groep echte vrienden. Anderen gebruikt ze meer als slaafjes of als een netwerk. Grote problemen heeft ze nooit gehad omdat ze zich meestal op eigen houtje weet te redden. Ruby is zeer koppig en zeker niet het type dat snel om hulp zou vragen, als ze dat wel doet weet je dus dat het ernstig is. Tot slot komt Ruby vaak hard over. Ze heeft geleerd dat dit de beste uitstraling is in deze wereld. Veel emoties toont ze niet. Ze heeft haar emoties en gevoelens een soort van geblokkeerd, de enige emoties die ze vaak goed voelt zijn woede, trots en haat.
    Uiterlijk:
    Ruby is een mooie dame. Ze heeft een ietswat getinte huidskleur door haar afkomst, deze wordt vaak bruiner in de zon. Ze verbrand niet heel snel. Ze heeft lang, zwart haar dat net haar onderrug niet raakt. Dit heeft ze meestal los hangen, maar als het makkelijker is doet ze een strakke staart in. Op haar luie dagen wilt ze er ook nog wel is een 'messy bun' van maken. Ruby's wenkbrauwen hebben dezelfde zwarte kleur en mooi geëpileerd. Onder haar wenkbrauwen heeft Ruby de echte eyecatchers zitten. Ruby staat bekend om haar felblauwe ogen, omringt met lange en volle wimpers. Verder heeft ze een smalle neus en vrij volle lippen. Ruby heeft een mooi lichaam. Ze is 1,69 lang en heeft een strak, slank zandloper figuur. Ruby heeft grote, volle vrouwelijke vormen die al snel opvallen bij haar slanke figuur. Ook heeft ze twee benen die eerder aan de dunne kant zijn, maar nog steeds sterk. Ruby houdt van kleren die strak aansluiten. Naast een luie dag of pyjama draagt ze dan ook eigenlijk geen wijde kleding. Verder heeft ze een aantal tattoos en wat piercings. Ze heeft in elk oor drie gaatjes, een tongpiercing, een navelpiercing en in elke heup nog twee piercings.
    Geschiedenis:
    Ruby is opgegroeid met haar ouders, twee broers en twee zusjes. Haar ouders waren niet vaak thuis omdat ze tot laat werkten om genoeg geld op tafel te leggen. Haar twee broers hielpen mee door in een bende te gaan, dus die waren vaak tot diep in de nacht weg. Ruby is helemaal niet close met haar twee zusjes, dus ze was eigenlijk sinds haar 6e al vaak met haar vrienden buiten. Afgezien van haar broers is Ruby helemaal niet close met familie. Ruby ging vanaf haar 13e wel eens mee met haar broers, ze leerde hun vrienden kennen en trok steeds vaker met hen op. Zo ging het steeds verder en uiteindelijk zat ze zelf op haar 15e ook in een bende. Omdat ze een van de weinige meisjes (5) in de bende was kreeg ze vele relaties bij de jongens. Ruby was al vrij ver ontwikkeld als 15-jarige dus populair onder de mannen daar. Ruby liet zich echter niet misbruiken. Ze wist zelf dondersgoed wat ze wou en als iemand haar zou dwingen tot iets zou ze er iets aan doen ook. Ruby was al vrij hard van zichzelf en dit werd door de jaren heen alleen maar erger. Haar naam werd steeds vaker genoemd en ze werd alleen maar beruchter. Ruby houdt zich vooral bezig met de drugshandel, maar het is algemeen bekend dat ze geen probleem heeft om je neer te halen als je in de weg staat. Nu ze al 4 jaar 'officieel' in dit leven zit is ze een bekende naam. Ze is verreweg de bekendste dealer, maar velen komen ook naar haar toe als iemand dood moet. Ruby weet perfect hoe ze iemand moet neerhalen zonder sporen achter te laten, een beetje een assassin dus. Soms komen er zelfs mensen van buiten de slechte buurt naar haar toe daarvoor.
    Relaties:*
    Wie?
    Extra:
    Ruby heeft een hond die nu 3 jaar is, hij heet Bullet en ze heeft hem gevonden op straat als puppy. Bullet staat meestal aan Ruby's zijde, en hij zal op haar commando ook aanvallen als het nodig is. Verder heeft ze altijd een pistool op zak en een mes voor de zekerheid. Ruby's grootste taken binnen de bende zijn de drugshandel en als een soort huurmoordenaar dienen. Ruby is er zelf zeker van dat ze hetero is, maar het is het type dat er geen probleem mee maakt om met een meisje te zoenen ofzo. Ruby is dus totaal niet preuts. Verder woont ze in een appartement net buiten het centrum van Londen. Ze kon het appartement via via krijgen en woont er nu twee jaar.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2014 - 22:26 ]


    El Diablo.

    Cliffoconda went back to Kjellberg.


    Because I love him, do I need another reason?

    Niall komt binnen 1 week. Dan kunnen we hopelijk beginnen


    Bowties were never Cooler

    KodaIine schreef:
    Niall komt binnen 1 week. Dan kunnen we hopelijk beginnen


    Is goed! Ik hoop het ook! X


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    [Bohen ---> Parrish]


    El Diablo.

    Door privé omstandigheden moet ik me helaas uit schrijven.
    Sorry hier voor.

    Jammer en sterkte


    Bowties were never Cooler

    Mijn rol (Ik ben Quendolynn) komt eraan, mijn computer is jammer genoeg pas overleden terwijl ik bezig was met mijn rol en naja, ik ga nu Zaynie invullen via Esmee's computer, maar ik weet niet of het heel handig is, gezien ik al telkens uitstel en alles heb gevraagd.


    "Family don’t end in blood”




    Naam: Niall James Horan
    Leeftijd: 20
    Nationaliteit: Iers
    Hoe beland in het criminele circuit: Niall is op zijn 6e wees geworden en toen opgenomen in de bende en daar ook verder opgegroeit en opgevoed. Toch zat hij er al eigenlijk zijn hele leven in. Zijn hele familie is namelijk al generaties deel van de bende, maar nu is alleen kleine Nialler nog over.
    Innerlijk: Niall is de jongen die altijd stil in een hoekje zit als hij niet op pad is of aan het trainen is. Eigenlijk iedereen mijd hem dan en laat hem lekker zitten. Niall is namelijk harteloos, koud en meedogenloos. Hij heeft er eigenlijk geen moeite mee om opdrachten uit te voeren en in bloederige, lang durende gevechten zijn tegenstander te blijven aanvallen tot de dood erop volgt, of het ziekenhuis, of tot de politie komt. Hij is gigantisch loyaal aan zijn leiders, zelfs nadat het grootste deel van zijn familie is afgemaakt in bende gerelateerde incidenten. Sommigen, misschien zelfs de meesten in zijn plaats zouden niks meer met bendes te maken willen hebben, maar zijn loyaliteit is gigantisch. Hij zou eerder sterven dan enige vorm van disrespect of onloyaliteit te laten zien. Niall is geen macho. Hij sport veel, vecht veel en laat niet snel zijn emoties zien, maar een macho valt hij toch niet te noemen. Als hij in een ander gezin, zonder banden met bendes, was geboren zou hij eerder een muzikant zijn geworden dan een football speler. Door zijn loyale karakter is hij ook zeker geen jongen die meisje na meisje, of jongen na jongen neemt. Hij is heel trouw, ondanks dat zijn drijfveer geen liefde is. Dat kent hij namelijk niet. Overspel is voor hem uit den boze. Daardoor is hij ook altijd degene die gedumpt wordt, niet degenen die de ander dumpt. Hij zit daar soms wel mee, maar het maakt hem ook hard, wat hij als een goed ding ziet. Zijn emoties kropt hij meestal op, tot hij 's nachts gaat gitaar spelen en alles eruit laat stromen tijdens zijn trainingen. Doordat hij al heel jong zijn familie is verloren en in de bende meedraait is hij erg hard geworden. Hij kent geen liefde en gelooft er ook niet in. Loyaliteit en geweld, dat zijn de twee dingen die hij kent, meer niet. Als hij een woord zegt per dag is het veel. Hij is absoluut niet verlegen, alleen heel stil tot in de extremen.
    Uiterlijk: Niall is een kleine jongen met vaalblond geverft haar met donkere uitgroei, een witbleke huid en ijsblauwe ogen. Zijn ogen verstopt hij meestal achter een donkere zonnebril en zijn haren onder een pet. Hij lijkt wat mollig omdat hij eigenlijk altijd dikke truien en vesten draagt en door zijn babyface, maar niets is minder waar. Niall is eerder erg mager en wat gespierd, al eet hij alles wat los en vast zit als hij de kans krijgt. Als hij geen kleding draagt dat zijn lichaam verstopt, dus zijn trui, zonnebril en pet, dan is het het beste om niet bij hem in de buurt te komen. Niall draagt ook altijd een x aantal messen op zijn lichaam, waarmee hij binnen 3 seconde iemand die voor hem staat kan omleggen, voor iemand het doorheeft. Met messen, of met zijn blote handen, vecht Niall dan ook het liefst. Met een pistool vind hij maar zwak en laf en daarmee laat hij zich dan ook alleen in als het echt moet. Het enige wat Niall wel altijd om heeft is een kettinkje met 4 klavertjes 4 eraan. Zijn ouders hadden er allebei een en hij en zijn broer ook. Nu draagt hij ze alle 4, omdat de andere 3 ze niet meer kunnen dragen. Over zijn hele lichaam heeft Niall talloze littekens, blauwe plekken en wonden, die hem maar weinig kunnen schelen. Meestal zie je er geen van, behalve een die van net boven zijn linker wenkbrauw tot op zijn jukbeen loopt over zijn oog heen. Dit littekens heeft een moeilijk verhaal en hij praat er ook liever niet over.
    Geschiedenis: Toen Niall pas 4 jaar was kreeg hij al het eerste mee van het geweld van de bendes van dichtbij. Toen werd zijn vader voor zijn neus omgelegd als afrekening. Hij heeft altijd in die sferen geleefd en vind het niet meer dan normaal. Toen op zijn 6e ook zijn moeder stierf, samen met zijn broer, was hij alleen. Hij werd opgenomen in de bende en groeide daar snel op. Ondanks dat hij nogsteeds naar school gaat heeft hij op straat meer geleerd dan op school. Het eerste bloed kwam aan zijn handen toen hij 10 was en vloeit sindsdien overvloedig. Hij geeft er niets om. Het is een deel van het leven. Mensen sterven nou eenmaal en soms horen ze dat eerder te doen dan anders.
    Niall schrijft veel liedjes om nog enigsinds iets te kunnen uiten. De schriften die hij vol kriebelt heeft hij veilig opgeborgen in zijn kleine kamertje op de zolder van het hoofdkwartier van de bende.
    Niall is van jongs af aan het kleine broertje van de bende en wordt ook zo behandelt. Hem maakt het vrij weinig uit. Hij doet gewoon wat hij moet doen en doet de rest van de tijd wat hij wil en moet doen. Als hij tijd heeft gaat hij vaak ook nog naar school, maar spijbelen gebeurt meerdere malen per maand omdat hij ofwel aan het knokken is, in de cel zit, of in het ziekenhuis ligt.
    Relaties: Niall heeft een extreme haat-liefde verhouding met zowel Louis als Harry. Als hij mot heeft met Louis duikt hij met Harry tussen de dekens en andersom. Hij zou ook nooit kunnen kiezen tussen de twee jongens, maar echte liefde is er voor de jongen niet bij. Dat kent hij niet en kan hij dan ook niet geven. Hij wordt dan ook eigenlijk altijd door alle andere leden van de bende, maar vaak ook door Louis en Harry beschreven als loyaal maar afstandelijk en kil. Hij heeft nooit met anderen het bed gedeelt, gewoon omdat hij wil dat het vrijblijvend is en ze geen liefde horen te verwachten van hem. Daarbij gaat hij er ook niet voor betalen en zo blijven die twee schooiers die zijn bed delen over.
    Extra: Niall's sexualiteit is een vraagteken voor iedereen. Vooral omdat hij nooit ook maar enige vorm van liefde lijkt te voelen voor wie dan ook. Loyaliteit kent hij erg goed en dat is duidelijk, maar emoties en warmte kent hij zeker niet, wat ook erg duidelijk is bij de kleine jongen.
    Niall heeft vroeger een straathond als huisdier gehad en werd daar een stuk opener en vriendelijker van. Ze heette Sparky en was altijd bij hem. Haar dood op Niall's 16e heeft de jongen, zijn laatste lieve deel, vernietigd. Of er nog een stukje van over is, is nog maar de vraag. Het zal zoizo niet naar buiten komen rond mensen.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2014 - 16:22 ]


    Bowties were never Cooler

    Is Nialler goed?


    Bowties were never Cooler

    KodaIine schreef:
    Is Nialler goed?


    Ja! Hij is echt goed!

    Sorry als ik wat minder vaak online ben dan anders. Ik zit een beetje met wat privé dingetjes, maar dat komt wel goed. Ik zal even gaan peilen hoe het er met de andere rollen voor staat. Misschien kan ik het speeltopic alvast openen, dat de mensen die hun rol nog moeten invullen of later inspringen, of later hun rol invullen.


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Thanks en geen probleem. Kan gebeuren


    Bowties were never Cooler

    Kjellberg went Shinohara.


    Because I love him, do I need another reason?

    Kunnen we bijna beginnen?


    Bowties were never Cooler