• Van links naar rechts: Michael Clifford, Calum Hood, Ashton Irwin en Luke Hemmings.

    Mede doordat Latukka en ilovelashton te veel spamden in een ander topic, wilden ze dit topic openen.
    Dus, join if you want, because we need more fangirls!






    Members:
    Gabs // Latukka // 17 | Luke
    Lieke // ilovelashton // 17 | Mashton
    Eva // Hoodings // 14 | Luke
    Crystal // Sciathan // 12 | Lashton
    Floor // Rejects | Luke
    Noa // Hemwin | All
    Ruth // Hemford // 20 | Muke
    Jessica // AshtonIsCute | Ashton
    Talita // Daeva | Calum
    Julia // Unsullied | Ashton
    Miriam // Malley // 15 | Ashton
    Aline // Ashtonished | Ashton
    Julya // CrushOnLuke | Luke
    Aniek // Memoria // 15 | Mashton
    Naomi // Ashtonlrwin // 16 | Mashton
    Lisa // Cliffoconda | Michael
    Kim // Winhood // 19 | Cashton
    Tessa // xlrwin | Ashton
    Esmee // OhMyLashton // 15 | Luke
    Marlijn // Ultimatum // 15 | Cake
    Simone // MrFluke | Luke
    Marie // Eighteen // 14 | Luke
    Gail // Aldea // 18
    Tenace
    Loeka // xemx | Ashton
    Zoë // DontDropp
    harrylouis | Michael
    Kyle // Avena // 17 | All
    Yu // Alesia // 13
    Demi // Amarela
    Britt // Hecuba | Ashton
    Laura // KilAsh
    Music4lifexx


    [ bericht aangepast op 15 juli 2014 - 17:34 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ashtonished schreef:
    Oh, en die eerste actie begrijp ik niet helemaal dus daar doe ik ook niet aan mee :'D


    Het is inderdaad nogal warrig uitgelegd.
    Het gaat er om dat we kleine filmpjes/foto's met daarin wij als fans met een stuk papier met een bericht aan de jongens, bij elkaar gaan monteren in een filmpje. Met als achtergrondmuziek een zelfgeschreven liedje dat gezongen wordt door zij die dat willen doen en met wat instrumenten zeg maar.
    Je mag ook een dansje doen of iets anders creatiefs of leuks (:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Hoodings schreef:
    (...)
    Serieus?
    *gaat kijken welke clip* (cat)
    Als ze niet zulke kutmuziek maakten, maar gewoon alleen Engels, was het niet zo erg geweest.


    Echt he.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ashtonator schreef:
    (...)

    Het is inderdaad nogal warrig uitgelegd.
    Het gaat er om dat we kleine filmpjes/foto's met daarin wij als fans met een stuk papier met een bericht aan de jongens, bij elkaar gaan monteren in een filmpje. Met als achtergrondmuziek een zelfgeschreven liedje dat gezongen wordt door zij die dat willen doen en met wat instrumenten zeg maar.
    Je mag ook een dansje doen of iets anders creatiefs of leuks (:


    Op die manier. Dat is al wat duidelijker. Ik heb die topic eigenaresse ook al een paar vragen gesteld, dus ik zie het nog wel even c:

    Ashtonished schreef:
    (...)

    Op die manier. Dat is al wat duidelijker. Ik heb die topic eigenaresse ook al een paar vragen gesteld, dus ik zie het nog wel even c:


    Ik ben mede-bedenken van het idee. Dus ik ben er erg trots op, hehe ^^


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Eindelijk thuis na een dagje primark *O*


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Oh zo. Ik moet zeggen, zelf een liedje schrijven iswel erg moeilijk. Als een iemand het bedenkt qua tekst, zal die persoon zelf een demo in moeten zingen zodat de rest weet wat hij moet zingen en al.
    Maar jullie moeten het sowieso zelf weten :3
    Ik vind alleen de opzet redelijk rommelig en daardoor wacht ik nog even af. Als alles duidelijker wordt, wil ik misschien wel meedoen : D
    Watgaan jullie doen met de ingezongen stukjes die al gestuurd zijn?

    Ashtonished schreef:
    Oh zo. Ik moet zeggen, zelf een liedje schrijven iswel erg moeilijk. Als een iemand het bedenkt qua tekst, zal die persoon zelf een demo in moeten zingen zodat de rest weet wat hij moet zingen en al.
    Maar jullie moeten het sowieso zelf weten :3
    Ik vind alleen de opzet redelijk rommelig en daardoor wacht ik nog even af. Als alles duidelijker wordt, wil ik misschien wel meedoen : D
    Watgaan jullie doen met de ingezongen stukjes die al gestuurd zijn?


    Dit is inderdaad waar ik ook mee zit.


    Danmarks Dynamite.

    Ashtonished schreef:
    Oh zo. Ik moet zeggen, zelf een liedje schrijven iswel erg moeilijk. Als een iemand het bedenkt qua tekst, zal die persoon zelf een demo in moeten zingen zodat de rest weet wat hij moet zingen en al.
    Maar jullie moeten het sowieso zelf weten :3
    Ik vind alleen de opzet redelijk rommelig en daardoor wacht ik nog even af. Als alles duidelijker wordt, wil ik misschien wel meedoen : D
    Watgaan jullie doen met de ingezongen stukjes die al gestuurd zijn?


    We kijken naar iedereen zijn beste punten en gaan dan, als het liedje eenmaal geschreven is enzo, kijken wie wat mag zingen (:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ashtonator schreef:
    (...)

    We kijken naar iedereen zijn beste punten en gaan dan, als het liedje eenmaal geschreven is enzo, kijken wie wat mag zingen (:


    (: Het klinkt wel leuk.

    Sorry, ik wil niet negatief en al doen, maar ik, tsja... Het gaat ongelooflijk moeilijk worden en ik denk niet dat jullie beseffen wat hier allemaal bij komt kijken. Als iemand een stukje moet zingen in een liedje dat is bedacht door een ander, zal die ander dat sowieso volledig in moeten zingen, zodat de ander weet hoe het gezongen moet worden en hoe het moet worden gebracht. Die persoon stuurt het dan naar iemand toe en die gaat knippen en plakken met bestanden en ze over elkaar heen zetten. De tekst die je bedenkt moet ergens op slaan en moet niet raar zijn en je moet je prettig voelen bij wat je zingt en zo. Dit is gewoon een tip of zo. Het makkelijkst is om een liedje van de jongens te doen, al is dit natuurlijk wel erg creatief.
    Sorry, ik moest dit even zeggen, want idk xd
    En de beginpost van jullie actie geeft niet erg veel informatie, vind ik dan.

    EDIT: als iemand een bepaald stukje in een zelfgezongen lied goed kan zingen, is het niet gezegd dat die persoon een ander stukje kan zingen. Je ziet erg vaak dat mensen erg mooi zingen bij alleen dat ene lied en dat ze bagger zijn als ze welk ander lied dan ook spelen.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2014 - 18:14 ]

    Boe


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ashtonished schreef:
    (...)

    (: Het klinkt wel leuk.

    Sorry, ik wil niet negatief en al doen, maar ik, tsja... Het gaat ongelooflijk moeilijk worden en ik denk niet dat jullie beseffen wat hier allemaal bij komt kijken. Als iemand een stukje moet zingen in een liedje dat is bedacht door een ander, zal die ander dat sowieso volledig in moeten zingen, zodat de ander weet hoe het gezongen moet worden en hoe het moet worden gebracht. Die persoon stuurt het dan naar iemand toe en die gaat knippen en plakken met bestanden en ze over elkaar heen zetten. De tekst die je bedenkt moet ergens op slaan en moet niet raar zijn en je moet je prettig voelen bij wat je zingt en zo. Dit is gewoon een tip of zo. Het makkelijkst is om een liedje van de jongens te doen, al is dit natuurlijk wel erg creatief.
    Sorry, ik moest dit even zeggen, want idk xd
    En de beginpost van jullie actie geeft niet erg veel informatie, vind ik dan.

    EDIT: als iemand een bepaald stukje in een zelfgezongen lied goed kan zingen, is het niet gezegd dat die persoon een ander stukje kan zingen. Je ziet erg vaak dat mensen erg mooi zingen bij alleen dat ene lied en dat ze bagger zijn als ze welk ander lied dan ook spelen.


    Ik weet dat het erg moeilijk gaat worden xd
    Maar ik ben Julia niet als ik mezelf geen uitdagingen geef :P
    En dit vond ik een uitdaging. Ik had niet eens verwacht dat iemand anders mijn idee leuk zou hebben gevonden, HAHAHAHAHA.
    En toen vonden mensen mijn idee enorm leuk en besloten we alles bij elkaar te doen omdat niet iedereen wilde zingen en... Ehh.... Mja.... Hehe.

    We hebben het idee pas gister bedacht trouwens xd


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    MT


    'Darling, just hold on'

    Zonet echt het goorste eten gegeten wat ik ooit gegeten heb, blergh. Rijst moet verboden worden.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Jezus man. Mijn vader wilt dat ik ga stoppen met Quizlet.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Hoodings schreef:
    Zonet echt het goorste eten gegeten wat ik ooit gegeten heb, blergh. Rijst moet verboden worden.


    RIJST IS FUCKING LEKKER MAN!


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]