• ...want het is Black Friday, en als ik korting zie dan wil ik kopen, kopen, kopen.

    Maar goed, ik heb dus wat nieuwe make-up aangeschaft en 5 minuten geleden een blouse besteld. Zijn er nog meer mensen die zichzelf niet konden bedwingen vandaag en hun bankrekening geplunderd hebben? Of heeft er misschien iemand voor de media markt gebivakkeerd? Lemme know :Y)


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Hahaha wellll, ik plunder meestal aliexpress enzo :')
    Dat is permanente black friday lololol :'D Nee maar de dingen die ik zou willen zijn niet in de aanbieding, dus ach (cat)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb 3 boeken voor €5 kunnen scoren ergens in een klein boekenwinkeltje. Zelf verder niets besteld, alleen een Funko Pop van Will uit Stranger Things voor mijn zus, die ze heel graag wilde voor €9,99 incl. verzending. Ik moet mezelf wel echt heel erg inhouden om niet Overwatch of Injustice 2 te kopen in de sale :c


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Harrington schreef:
    Ik heb 3 boeken voor €5 kunnen scoren ergens in een klein boekenwinkeltje. Zelf verder niets besteld, alleen een Funko Pop van Will uit Stranger Things voor mijn zus, die ze heel graag wilde voor €9,99 incl. verzending. Ik moet mezelf wel echt heel erg inhouden om niet Overwatch of Injustice 2 te kopen in de sale :c


    Ooooh, ik zag Destiny and COD world war II bij mediamarkt in de aanbieding :'D
    Het enigste wat me tegenhoud is dat ik met school toch amper tijd heb, ik wil al zoveel doen op een dag dat ik het nooit red.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Hahaha wellll, ik plunder meestal aliexpress enzo :')
    Dat is permanente black friday lololol :'D Nee maar de dingen die ik zou willen zijn niet in de aanbieding, dus ach (cat)


    Ik heb trouwens ook nog 2 lippenstiften op aliexpress gekocht voor 2,50, want ik dacht: het is maar 2,50 - lol.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik heb een xBox One S, een spel en een tshirt gekocht :Y)


    Stenenlikker

    Ik heb me echt laten gaan HAHAHA oeps.


    Heaven is a place that we all have

    Wat voor make-up heb je gekocht?

    Twee broeken (morgen een van de twee ruilen) en twee lipproducten, want die waren inde aanbieding.


    Physics is awesome

    Ik ben zo'n 220 euro armer :'D Wat make up, kleding, een nieuw leren jasje, cadeau en kaart voor m'n beste vriendin en eten bij Vapiano om de dag af te sluiten (met 21% korting want ik won met een spel :Y))


    El Diablo.

    omfg no meen je deze
    ik had de PERFECTE broek gevonden
    wil ik hem in de shoppingbag doen
    "UITVERKOCHT"


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik wou dus nieuwe schoenen kopen (degenen waar ik laatst een topic over heb gemaakt) EN ZE ZIJN GEWOON FREAKING UITVERKOCHT. Dat waren schoenen waar ik al eeuwen naar had gezocht, verdomme.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2017 - 9:21 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb toch maar ingegeven aan een andere leuke broek en die jas :W


    — Inner peace, it's hard to find. —

    MacGyver schreef:
    Wat voor make-up heb je gekocht?

    Twee broeken (morgen een van de twee ruilen) en twee lipproducten, want die waren inde aanbieding.


    Een primer en oogpotlood van nyx, en op aliexpres twee van die potloden van focallure (??). Anyways, makeup koop ik altijd graag met korting :Y)


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik heb gisteren een nieuwe PS4 gekocht :Y)


    Caution first, always.

    Nope. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Nope. ^^


    Maar ik ga nu snel wel enkele webshops checken, denk ik. In de solden heb ik toch nooit tijd door examens, dus dan kan ik het beter nu doen. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.