• Van links naar rechts: Michael Clifford, Calum Hood, Ashton Irwin en Luke Hemmings.

    Mede doordat Latukka en ilovelashton te veel spamden in een ander topic, wilden ze dit topic openen.
    Dus, join if you want, because we need more fangirls!






    Members:
    Gabs // Latukka // 17 | Luke
    Lieke // ilovelashton // 17 | Mashton
    Eva // Hoodings // 14 | Luke
    Crystal // Sciathan // 12 | Lashton
    Floor // Rejects | Luke
    Noa // Hemwin | All
    Ruth // Hemford // 20 | Muke
    Jessica // AshtonIsCute | Ashton
    Talita // Daeva | Calum
    Julia // Unsullied | Ashton
    Miriam // Malley // 15 | Ashton
    Aline // Ashtonished | Ashton
    Julya // CrushOnLuke | Luke
    Aniek // Memoria // 15 | Mashton
    Naomi // Ashtonlrwin // 16 | Mashton
    Lisa // Cliffoconda | Michael
    Kim // Winhood // 19 | Cashton
    Tessa // xlrwin | Ashton
    Esmee // OhMyLashton // 15 | Luke
    Marlijn // Ultimatum // 15 | Cake
    Simone // MrFluke | Luke
    Marie // Eighteen // 14 | Luke
    Gail // Aldea // 18
    Tenace
    Loeka // xemx | Ashton
    Zoë // DontDropp
    harrylouis | Michael
    Kyle // Avena // 17 | All
    Yu // Alesia // 13
    Demi // Amarela
    Britt // Hecuba | Ashton
    Laura // KilAsh
    Music4lifexx


    [ bericht aangepast op 15 juli 2014 - 17:34 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Morning


    "Family don’t end in blood”

    Good morning Peeps.
    Mijn moeder kent iemand die bij de vliegtuigcrash is omgekomen. Ze kent hem niet heel goed, maar ze heeft een lange tijd met zijn ex-vrouw gewerkt in het ziekenhuis en heeft geholpen bij de bevalling van één van zijn kinderen... :/


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik vind het zo vreselijk, ik zit me nu al vanaf gisteren te bedenken of ik iemand ken die met dat vliegtuig zou mee gaan..Een collega zou gaan, maar ik weet niet meer of ze deze week ging of een andere week, let's hope she's okay.


    'Darling, just hold on'

    Ik schrok er inderdaad ook erg van. Echt gewoon verschrikkelijk. Een vriendin van mij kent iemand die er in zat.


    "Family don’t end in blood”

    Goedemorgen. Ik kan het nog steeds niet helemaal geloven. Ik vind het heel erg voor de families en vrienden van de passagiers en bemanningsleden.


    Physics is awesome

    Pff een vriend van mij kende vijf personen die in da vliegtuig zaten :\


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jeetje, dat het zo duur is om schoolboeken te bestellen, ik ga weer naar school en deze keer betalen m'n ouders niks, maar moet ik het zelf doen, bijna een halve maandsalaris.
    En ja, ik weet dat het minder erg is dan dat wat er in de rest van de wereld gebeurd, maar het moest er even uit (;


    'Darling, just hold on'

    Hemford schreef:
    Jeetje, dat het zo duur is om schoolboeken te bestellen, ik ga weer naar school en deze keer betalen m'n ouders niks, maar moet ik het zelf doen, bijna een halve maandsalaris.
    En ja, ik weet dat het minder erg is dan dat wat er in de rest van de wereld gebeurd, maar het moest er even uit (;


    Mijn ouders moeten dat van mij wel betalen. Heb geen werk ;'D Het is duur, dat is waar. 256 euro moeten mijn ouders betalen geloof ik


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hemford schreef:
    Jeetje, dat het zo duur is om schoolboeken te bestellen, ik ga weer naar school en deze keer betalen m'n ouders niks, maar moet ik het zelf doen, bijna een halve maandsalaris.
    En ja, ik weet dat het minder erg is dan dat wat er in de rest van de wereld gebeurd, maar het moest er even uit (;


    Mijn ouders betalen het voor me gelukkig, maar dat komt omdat ze niet willen dat ik het zelf betaal omdat ik mijn schoolspullen niet hoor te regelen. Maar de prijzen zijn inderdaad niet normaal.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2014 - 11:05 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hemford schreef:
    Jeetje, dat het zo duur is om schoolboeken te bestellen, ik ga weer naar school en deze keer betalen m'n ouders niks, maar moet ik het zelf doen, bijna een halve maandsalaris.
    En ja, ik weet dat het minder erg is dan dat wat er in de rest van de wereld gebeurd, maar het moest er even uit (;


    Dat is inderdaad alles behalve leuk. Ik vind het juist fijn dat je over iets anders begint. Ik kan echt slecht tegen zulke berichten.


    Physics is awesome

    Hemford schreef:
    Jeetje, dat het zo duur is om schoolboeken te bestellen, ik ga weer naar school en deze keer betalen m'n ouders niks, maar moet ik het zelf doen, bijna een halve maandsalaris.
    En ja, ik weet dat het minder erg is dan dat wat er in de rest van de wereld gebeurd, maar het moest er even uit (;


    Ik hoef het gelukkig ook niet zelf te betalen, maar het is inderdaad wel duur.


    "Family don’t end in blood”

    Het was bij mij over de 600 euro, maar dan heb je ook wel heel veel boeken nodig en allemaal met een ander thema en shit, ik schrok er wel een beetje van, eerlijk gezegd.


    'Darling, just hold on'

    Winhood schreef:
    (...)

    Dat is inderdaad alles behalve leuk. Ik vind het juist fijn dat je over iets anders begint. Ik kan echt slecht tegen zulke berichten.


    Dan ben je gelukkig niet de enige.


    'Darling, just hold on'

    Wie wil het volgende topic?


    'Darling, just hold on'



    Oeps, zie nu pas dat ik alweer de laatste was haha.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 18 juli 2014 - 11:17 ]


    "Family don’t end in blood”