• Ja dit gaat dus over de mod's en als deze word gesloten pech gehad dan , Wnt ik ga het NIET uitzoeken met een mod! en ik hb me laten vertellen dat mod's prive berigtjes kunnen lezen , wattisder dan nog prive aan? en mod's zijn der tog om de boel in de gaten te houden op het forum enseu ,wrm bemoeien ze zich dan ook met users?
    En ik snap ook wel dat mod's meer mogen dan users enseu ,, but dit begint op discriminatie te lijken ><
    en als dit word gesloten je doet maar , bewijst maar weer eens hoe slegt jullie tegen kindjes kunnen met een mening :Y)


    Crack a bottle

    optie 1: ik voel me buitengesloen want ik kan geen PB's lezen.
    optie 2:jullie willen weer wat te zeiken hebben over hoe oneerlijk wij zijn en hoe wij proberen jullie leven op Q zo zuur mofelijk te maken.
    BTW: wat is het nut van dit topic. Je onderwerp is dat mods geen PB mogen lezen, maa rin je eerste reactie zet je dat dit niet waar is...?

    daqt d8 ik ,, wnt eerst maakte ik dit topic en toen hoorde ik van niet ,en nu weer van wel ><


    Crack a bottle

    Oké,ik wil geen ruzie, dat gebeurt zo vaak op Q. over topics.
    Maar waarom is iedereen eigenlijk zo ontevreden over de Mods,buiten dat sommige PB berichten kunnen lezen .


    The soul needs autumn.

    lees mijn bericht eens dooor!


    Lalalalalalalala.

    OKEej! laat maar ziten><
    Ksal nog is mijnn mening geven ,,
    gedoe allemaal .. jezus..


    Crack a bottle

    Ik denk echt dat hier binnenkort een slot op komt? Mening uiten oke, maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dit uitdraait op een ruzie. I'm outta here.


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)

    wie lokt hier nou ruzie uit dan?
    Jeej ,is je mening geven verboden tegenwoordig fseu?
    Kunnenn we net so goed gelijk vn die kontelopers worden.. I mean.. Als je je mening Tòg niet mag geven..

    Heb ik ook maar 1 x gezegt dat je je mening niet mag geven?
    Didn't think so.
    Als je zo over mods denkt, zeg het ze dan recht in hun gezicht met een pb ofzo.

    Als ik een mod was hard ik hier nu zo hard een slotje op gezet! x'D Ik vind dit hele topic nutteloos, sorry!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Oké,ik wil geen ruzie, dat gebeurt zo vaak op Q. over topics.
    Maar waarom is iedereen eigenlijk zo ontevreden over de Mods,buiten dat sommige PB berichten kunnen lezen .


    ik niet...de enige die het hier goed doen zijn Bomm&Mups.Verder geen een?


    Lalalalalalalala.

    Oké,ik wil geen ruzie, dat gebeurt zo vaak op Q. over topics.
    Maar waarom is iedereen eigenlijk zo ontevreden over de Mods,buiten dat sommige PB berichten kunnen lezen .
    Helemaal niets eigenlijk ='] Ik denk gewoon dat iedereen hier op quizlet denkt dat mods zich beter voelen omdat ze meer kunnen, maar dat is helemaal niet zo.


    Life is hard and then we die

    (...)
    Heb ik ook maar 1 x gezegt dat je je mening niet mag geven?
    Didn't think so.
    Als je zo over mods denkt, zeg het ze dan recht in hun gezicht met een pb ofzo.


    In mijn topic staan ,IK soek dit dus niet met de mods uit ,, ! Maar weetje ,laat ook maar . Als er gelijk weer gezeik komt dat IK het weer verder uitlok alles hier terwijl ik alleeen mn mening geef..


    Crack a bottle

    (...)
    Hoezo doe je het dan tog,, als het niet je bedoeling is?! >.<

    Ik gaf gewoon míjn mening.

    OKE IK HEB HET GEHAD NU ¬¬ LIMIET VAN MIJN GEDULD IS NU BEREIKT. DIT TOPIC WORDT GESLOTEN OM DE REDENEN:
    1.ER WORDT RUZIE IN GEMAAKT/HET ZET AAN TOT RUZIE
    2.ER WORDT ALLEEN MAAR GEZEGD HOE SLECHT DE MODS ZIJN/ANTI-MOD TOPIC
    3.ALS JE WAT TE ZEGGEN HEBT TEGEN DE MODS HEB DAN FF DE BALLEN OM DAT TEGEN MIJ/EEN ANDERE TE ZEGGEN EN GA GEEN MENSEN OPHITSEN ¬¬


    BAM!

    AJB Geen ruzie meer maken ik wil me er niet mee bemoeien maar dit slaat nergens op :8

    OKE IK HEB HET GEHAD NU ¬¬ LIMIET VAN MIJN GEDULD IS NU BEREIKT. DIT TOPIC WORDT GESLOTEN OM DE REDENEN:
    1.ER WORDT RUZIE IN GEMAAKT/HET ZET AAN TOT RUZIE
    2.ER WORDT ALLEEN MAAR GEZEGD HOE SLECHT DE MODS ZIJN/ANTI-MOD TOPIC
    3.ALS JE WAT TE ZEGGEN HEBT TEGEN DE MODS HEB DAN FF DE BALLEN OM DAT TEGEN MIJ/EEN ANDERE TE ZEGGEN EN GA GEEN MENSEN OPHITSEN ¬¬


    leuk.Capslock uit?


    Lalalalalalalala.