• Hallo mensjes!!!
    Ik heb 2 series waarvan er 1 heel slecht gemaakt wordt en dat vind ik heel erg jammer, ik maak namelijk van heel veel mensjes de quizjes. Of is mijn idee zooo slecht?

    mijn verhalen:
    http://www.quizlet.nl/quiz/209125/i-hate-myself-for-what-i-am-1/
    Je bent een meisje, Isabel Kuro. Ze leeft in Berlijn. Wat ze zoal doet??? Jagen en wapens ontwikkelen. Waarvoor??? Het jagen op Vampiers.

    Isabel is een meisje dat lijkt op een 16 jarige. Hoezo lijkt??? Hmmmm...omdat ze al zo'n 300 a 400 jaar oud is. Hoe dat kan??? nou...dat lees je hier in dit verhaal.


    http://www.quizlet.nl/quiz/197699/your-dreams-your-life-th-1/
    Je naam is Mara, je wordt het gouden middelpunt genoemd qua mode en bent 16 jaar. Je leeft samen met je vader en broer. Je moeder is overleden toen je 4 jaar oud was. Je hebt 2 beste vriendinnen, Sandra en Iris, met hun kun je echt alles bespreken. Zij zijn net als jij heel erge TH fans. Verder is je leven echt een ramp. Jongens willen niks van je weten, school gaat niet echt goed en thuis is het ook niet echt super, doordat je vader alkolholist is. Komt je leven ooit nog goed???

    ik hoop echt dat er mensjes zijn die mijn schrijfstijl en ideetjes waarderen. Alvast bedankt en veel leesplezier!!!
    xxx(H)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    zo te zien is het dus niet echt interessant???:S
    zelfs mijn topic niet?!?!(huil)(huil)(huil)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    ok, ff een vraagje:
    hoe kan het dat mijn topic heel vaak bekeken wordt maar er geen reactie op komt?:( (huil)
    hier wordt ik nog eens depri van!!!:S:(
    xxx


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    da hb ik ook schat >.<


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    is echt heel erg oneerlijk!!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    leuk zeg, de hele tijd op je eigen topic reageren:P:S


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    ik zal ze is gaan maken :D

    hihi

    xx ilse

    Zijn er nog meer lieve mensjes zoals Ilse???


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Echt niemand???


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik voel me nogal wanhopigxD


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    miss kun je bijv bij 19 mei berlijn of weet ik wat je dr had staan..
    iets spannenders neer zetten ;)

    (is maar een tip)

    xx ilse

    in de latere delen laat ik de datum er ook meestal weg:)
    bedankt voor je tip!!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.