• Voor titels!

    Jaja, gedurende de nacht en net ervoor heb ik altijd het meeste inspiratie maar nooit net genoeg inspiratie voor een titel.

    Ik heb dus twee ideeën voor een story en ik heb geen idee welke ik als eerst uit ga schrijven maar ik heb sowieso nog titels nodig.

    Idee 1:

    Isabel is een nogal onopgemerkt meisje dat nog net haar laatste (middelbare) schooljaar heeft overleeft. Zij en haar aanhankelijke "vriendin" Madison besluiten om haaien te spotten in het wild. Maar alles valt in het water haha leuk woordgrapje amber als de boot zinkt. Isabel en de mede passagiers zwemmen naar het dichtsbijzijnde eilandje - terwijl er verscheidene passagiers ruw aan stukken worden gescheurd door haaien - waar zij twee nachten verblijven. Na die twee nachten worden zij opgehaald door helikopters van het leger en natuurlijk ook wat nieuwshelikopters. De daaropvolgende weken staan de overlevenden vol in de belangstelling waarop elke overlevende anders reageert. Sommigen worden gek doordat hun dierbare gedood zijn door de haaien en anderen genieten van de aandacht. Na een tijdje komt Isabel erachter dat de boot expres zonk naja niet de boot maar de kapitein liet de boot expres zinken. Met de groep overlevenden wilt ze gaan uitzoeken wat er is gebeurd maar sommige mensen hebben liever niet dat zij daarachter komen..


    Idee 2:
    Isabel I know I'm so original heeft een goed leventje. Goede cijfers, fijne familie, leuke vrienden en een populair vriendje. Hoewel haar vriendje haar al meerdere keren heeft bedrogen blijft Isabel van hem houden. Doordat haar vriendje erg populair is op school wordt zij dat al snel ook. Op een vrijdag spreekt het populaire groepje af in het bos. Daar blijkt dat Jackson, de "stoerste" van het groepje, de gepeste [needs a name] mee heeft genomen. Er worden spelletjes gespeeld met hem en Isabel heeft medelijden. Ze doet pogingen om het groepje te laten stoppen met het pesten van [jongensnaam] maar haar pogingen zijn tevergeefs. Voor [de jongen die gepest wordt] valt de druppel. De daaropvolgende maandag wordt het alarm geslagen op school als er een schutter zich in de school bevind. Vele leerlingen komen om het leven en zo ook het vriendje van Isabel. Isabel wordt ontvoerd door de schutter en later blijkt dit [de gepeste] te zijn.


    Wel ja, nu heb ik dus nog titels nodig. :Y)

    Oh en als je een goede naam weet voor de gepeste jongen uit verhaal twee mag je die ook neerzetten. (:

    [ bericht aangepast op 17 juli 2014 - 0:10 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik heb echt geen idee voor titels, maar als je aan het eerste idee begint zou je me dan willen waarschuwen? Het lijkt me wel een gave story c:


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Die tweede, wauw.

    Lucas maybe?
    Je kan ook zijn naam als titel doen, of iets van revenge ofzo c: laat je het weten als die tweede ooit begint?


    Spinning around, I'm weightless.

    Preciado schreef:
    Ik heb echt geen idee voor titels, maar als je aan het eerste idee begint zou je me dan willen waarschuwen? Het lijkt me wel een gave story c:


    Awh thanks! Zal ik doen. (:

    Hecuba schreef:
    Die tweede, wauw.

    Lucas maybe?
    Je kan ook zijn naam als titel doen, of iets van revenge ofzo c: laat je het weten als die tweede ooit begint?


    Oh, dat is wel een goed idee! Ik zal het je laten weten. :Y)


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik zou het niet weten. Sorry, maar zou je me kunnen waarschuwen als je met welke dan ook begint? Ze klinken beide wel leuk. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Ik zou het niet weten. Sorry, maar zou je me kunnen waarschuwen als je met welke dan ook begint? Ze klinken beide wel leuk. (:


    I will. :Y)


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik vind het tweede idee het leukste. En Lucas vind ik inderdaad een leuke naam. Ik probeer altijd mijn hoofdpersonages naast elkaar te zetten en de namen te vergelijken, om te zien of de namen leuk bij elkaar passen.
    Maar voor titels moet ik even goed nadenken.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2014 - 11:22 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik ben zelf een ramp met titels. Maar het tweede idee lijkt mz super om te lezen! Dus als je er aan begint, wil je me dan waarschuwen? (:

    Tigresse schreef:
    Ik vind het tweede idee het leukste. En Lucas vind ik inderdaad een leuke naam. Ik probeer altijd mijn hoofdpersonages naast elkaar te zetten en de namen te vergelijken, om te zien of de namen leuk bij elkaar passen.
    Maar voor titels moet ik even goed nadenken.


    Ik heb ook nog andere namen nodig dus dat is wel een goed idee, om te kijken of ze bij elkaar passen. Thanks!


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Titels voor idee 1

    Sharks
    Eaten Alive
    Dinner Time
    Sharks and mysteries

    Titels voor idee 2

    The Limit
    The boundary between good and evil
    When evil wins

    Kan zo snel niks anders bedenken. Welke je ook gaat uit schrijven, wil je mij waarschuwen als je er een van de twee hebt uit geschreven?


    Physics is awesome

    Ik ben het tweede idee aan het uitwerken. Als titel zit ik nog te twijfelen tussen Isaac of Lucas..


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ladris schreef:
    Ik ben het tweede idee aan het uitwerken. Als titel zit ik nog te twijfelen tussen Isaac of Lucas..


    Isaac!


    Physics is awesome