• ...en de mijne is de NewYorker! Het maakt niet uit wat er "in" is, bij de NewYorker kan ik altijd kleding vinden die me staat, die ik leuk vind en die ik ook daadwerkelijk pas. Men zou denken, zo moeilijk is dat niet. Toch blijkt het vrij moeilijk te zijn om met een paar gezegende vrouwelijke vormen, passende kleding te vinden. Sommige kledingstukken in winkels lijken gemaakt te zijn voor 10-jarige jongens en sorry, maar dat ben ik echt niet. Daarbij is het ook nog verschrikkelijk goedkoop, bijna tegen de Primark-prijs aan, wat mijn bankrekening met laag inkomen erg waardeert. Dat heeft natuurlijk ook zijn nadelen, zoals dat de kwaliteit niet je van het is, maar voor mij als tienermeisje is dat niet zo heel erg als dat leuke truitje na een jaar stuk gaat of echt niet meer zit, want dan vind ik het toch niet meer leuk :Y) Inmiddels zijn geloof ik meer dan de helft van de kleren in mijn kast bij de NewYorker vandaan...
    Nou en vandaag had ik met twee vriendinnen een dagje shoppen in Hoofddorp, waarbij ik natuurlijk even mijn favoriete winkel moest bezoeken. Daar heb ik vrijwel al mijn kleedgeld van deze maand uitgegeven. Om toch nog even wat variatie erin te houden ben ik ook nog even bij The Sting Outlet langs geweest en heb daar een erg leuk t-shirt gekocht.

    Aanschouw mijn nieuwe aankopen:

    T-shirt van The Sting (it says: Punk is not all dead)



    Blauw/groene rok:



    Hemdje (says: Hello Summer):



    Roze hemdje met tribal print aan de achterkant en op de schoduers:



    Korte tuinbroek:




    Strapless jurkje met tribal print:


    De zwarte broek en het zwarte hemdje waren al van mij (cat)

    Ik ben vooral verliefd op mijn korte tuinbroek en mijn nieuwe jurkje, omdat ik daar ook naar op zoek was. De rok is een probeersel, ik ben normaal nooit zo van de rokken, maar deze stond erg leuk ^^

    Zijn er nog meer mensen met een favoriete winkel? :Y)

    [ bericht aangepast op 8 mei 2014 - 22:00 ]


    From these ashes, I will rise

    H&M, Skooter, Paris2day en London. Die winkels vind ik echt fantastisch c;


    26 - 02 - '16

    Like! Ik vind vooral je tuinbroekje enorm leuk! ^^ Ik heb er pas ook ééntje gekocht, want ik was er ook al heel lang naar op zoek. c:
    Mijn favoriete winkel is de Monki, maar ik heb er nog maar heel weinig vandaan, omdat ik het toch niet heel goedkoop vind allemaal en pas net ontdekt heb dat Utrecht er ook één heeft, geheh. ;$ En de NewYorker vind ik ook heel erg leuk trouwens. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Dat eerste shirtje is echt tof :D

    Mijn favoriete winkels zijn Claires, Large (online winkel), Appels, New Yorker en C&A


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    LeukLeuk ^.^
    H&M :Y)


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Dat tuinbroekje en die rok zijn echt superleuk!
    Zelf kan ik altijd wel iets leuks vinden bij de Primark. De kwaliteit valt over te twisten, maar ik ben heel erg Disney fan, en het is eigenlijk een van de weinige winkels waar ik goedkoop shirts kan kopen met iets van Disney erop. Laatst dat ik er was vond ik ook een Hp shirt:Y)
    Verder heb ik niet echt een fave winkel


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Die kleding die jij hebt gekocht, is echt geweldig.
    Die rok vind ik erg mooi, terwijl ik zelf nooit zoiets zou dragen.

    Internet is mijn favoriete winkel.
    Maar voor broeken kom ik meestal bij de C&A terecht.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Wat leuk!
    Ik heb niet echt een favoriete winkel..


    16 - 09 - '17

    Lazet schreef:
    Dat tuinbroekje en die rok zijn echt superleuk!
    Zelf kan ik altijd wel iets leuks vinden bij de Primark. De kwaliteit valt over te twisten, maar ik ben heel erg Disney fan, en het is eigenlijk een van de weinige winkels waar ik goedkoop shirts kan kopen met iets van Disney erop. Laatst dat ik er was vond ik ook een Hp shirt:Y)
    Verder heb ik niet echt een fave winkel


    Omg, heb je die gekocht, dat HP shirt? Dan hebben we namelijk dezelfde, denk ik. :'D
    Ik vind de Primark ook geweldig trouwens, maar toch zit het vaak net niet helemaal zoals ik wil... En de maten kloppen er voor geen meter. Ik draag normaal 36, soms zelfs 38, maar ik heb van dat HP shirt een 34 en die is nog steeds best wel groot. :')


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Dat laatste jurkje is samen met de blauw groene rok erg leuk!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Super leuk Suuz, dat eerste shirt mag ik vast wel eens lenen hè *-*.
    Ik ga morgen lekker shoppen met m'n dude, en ik ga sowieso wel even langs de H&M divided en the Sting, denk dat dat mijn favorieten zijn in het kleine Alkmaar. Ik baal inderdaad wel dat we hier geen New Yorker en dergelijke hebben.


    i put the fun in funeral

    Tsubomi schreef:
    (...)

    Omg, heb je die gekocht, dat HP shirt? Dan hebben we namelijk dezelfde, denk ik. :'D
    Ik vind de Primark ook geweldig trouwens, maar toch zit het vaak net niet helemaal zoals ik wil... En de maten kloppen er voor geen meter. Ik draag normaal 36, soms zelfs 38, maar ik heb van dat HP shirt een 34 en die is nog steeds best wel groot. :')

    Het is een bordeaux rode met de vier afdelingen erop :Y)
    Maar ik heb ook altijd problemen met de maten daar, en de rijen voor de paskamers zijn altijd zo lang :/ Maar verder vind ik t een geweldige winkel


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Lazet schreef:
    (...)
    Het is een bordeaux rode met de vier afdelingen erop :Y)
    Maar ik heb ook altijd problemen met de maten daar, en de rijen voor de paskamers zijn altijd zo lang :/ Maar verder vind ik t een geweldige winkel


    Yup, that's the one. ;D Kon 'm echt niet laten hangen, toen. :')


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    De NewYorker is ook mijn favoriet. Verder koop ik mijn kleding in allerlei verschillende winkels. De Primark lijkt me ook erg leuk, ik ben er alleen nog nooit geweest. :3


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Onwijs gaaf! ^^

    Ik heb geen echte favo winkel. Ik weet ook totaal niet wat mij staat dusja haha.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Tsubomi schreef:
    (...)

    Omg, heb je die gekocht, dat HP shirt? Dan hebben we namelijk dezelfde, denk ik. :'D
    Ik vind de Primark ook geweldig trouwens, maar toch zit het vaak net niet helemaal zoals ik wil... En de maten kloppen er voor geen meter. Ik draag normaal 36, soms zelfs 38, maar ik heb van dat HP shirt een 34 en die is nog steeds best wel groot. :')

    Achja, dat probleem heb ik ook regelmatig. Ik probeer nooit meer iets bij de Primark te kopen, omdat de laatste paar keren dat ik er kleding past, het leek alsof ik óf opeens heel veel was aangekomen óf opeens 10 kilo lichter was geworden. Dus in principe paste mijn kont nooit in de broeken en mijn boezem nooit in de shirtjes. Het viel eruit of kwam er niet in :') Het is wel een geweldige winkel voor accessoires en goedkope schoenen.

    Tomoko schreef:
    Super leuk Suuz, dat eerste shirt mag ik vast wel eens lenen hè *-*.
    Ik ga morgen lekker shoppen met m'n dude, en ik ga sowieso wel even langs de H&M divided en the Sting, denk dat dat mijn favorieten zijn in het kleine Alkmaar. Ik baal inderdaad wel dat we hier geen New Yorker en dergelijke hebben.

    Ik denk dat ik dat eerste shirt maar ver moet opbergen, voordat je hem vannacht opeens steelt...
    En dat is inderdaad het voordeel van wonen in de Bollenstreek ^^ Heerlijk rustig en boers hier, maar alle grote steden zijn binnen een half uur bereikt :Y)


    From these ashes, I will rise